quote:En mn horloge ziet er echt vet uit(colouring met metalen bandje)
Al contact opgenomen met DX?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:05 schreef caspergf1 het volgende:
[..]
2 weken later had ik iets nieuws besteld.. Dat heb ik nu wel binnen.
But still no laser/
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:04 schreef jopiede het volgende:
toch leuk, op taobao is het altijd zo: Hoe koud ze het ook hebben, ze hebben een zonnebril op:
http://www25.babidou.com/pic/2008/5/27/a2222210/adw.jpg
Ik zal morgen overdag ff pics maken..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:11 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Zien.
Mijn horloge is ook binnen. Super ding, past precies. Deze: http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4782.html
Net een redelijk pakket niet binnengekregen, was niet thuis en gister ook al niet dus nu moet ik naar zo'n servicenr bellen maar is natuurlijk gesloten. Zuur, nog meer wachten
.
Als je skieed hoog in de bergen, veel zon. Daar is een zonnebril voor, op die foto's ziet het er niet echt zonnig uitquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:36 schreef Skiet het volgende:
[..]
Want een zonnebril draag je alleen als het heel warm is want hij koelt af ofzo?
Op Tweakers is wel een topic voor mensen die het van eBay kopen, je moet net geluk hebben met de verkoper op TaoBao. Ik heb zelf ook al zo'n 3 a 4 keer iets wat normaal $60 kost voor $5 per keer gekochtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:44 schreef Qaox het volgende:
Ik wil nog MobileMe kopen van TB, maar is er een grote kans dat ik voor ¤15 een fake code krijg?
Want in de winkel betaal je ¤79.
(* Qaox denkt van wel)
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat is nou eigenlijk de kwaliteit van dat fake spul? Zie er zonnebrillen staan die niet van echt te onderscheiden zijn maar volgens mij is het gewoon een origineel plaatje.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:53 schreef jopiede het volgende:
[..]
Als je skieed hoog in de bergen, veel zon. Daar is een zonnebril voor, op die foto's ziet het er niet echt zonnig uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker aan te raden, maar ik moet de volledige review nog postenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 18:40 schreef gers het volgende:
iemand ervaring met zo'n dingoo dingetje?
Niet kopen. Als de batterij leeg is zijn je foto's wegquote:Op donderdag 22 oktober 2009 20:43 schreef mvc het volgende:
Heeft iemand misschien een soortgelijke mini camera als deze gezien voor een vergelijkebare prijs als op DX ? Helaas is hij daar sold out
[ afbeelding ]
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-6035.htmlquote:Op donderdag 22 oktober 2009 23:25 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek eigenlijk een dames horloge met wat steentje (beetje de Guess look). Iemand toevallig nog onlangs zoiets gekocht/gezien?
Wow, straks word je nog rijk!quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 00:58 schreef Dionysiou het volgende:
What the fuck!
Ik kijk net op mijn rekening, staat er 20 cent bijgeboekt.
PayPal
Jaquote:
Deblokkeer me op msnquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 01:01 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik kan PayPal gewoon weer gebruiken!
Wat een luxe, zat zolang zonder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |