@MagischMannetjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
(moeten we de merknamen nog steeds verbergen?)
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef joepie91 het volgende:
[..]
We moeten gewoon even de Action in de OP erbij zetten
Tis alleen jammer dat de Action weinig gadgets heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!
Enig nadeel is dat je geen pakketjes meer op de mat krijgt..![]()
Meer info: De Action #10
Action.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!
Kan je misschien die foto nog vinden? Ben er echt benieuwd naar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Semmm het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Jack hier een foto postte van z'n blauwe voorraadkastje, Daar zat bijna niks in.
Ben benieuwd hoe dat er nu uit ziet
Ik heb zelf ook zitten zoeken maar niks gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef vinylhits het volgende:
Nog uit vorige topic @ semmm
[..]
Kan je misschien die foto nog vinden? Ben er echt benieuwd naar.
Heb al eventjes in oudere topics gezocht maar kon het niet vinden.
gevonden..!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zitten zoeken maar niks gevonden![]()
De persoon die 'm vindt krijgt van mij een varkentje!![]()
PM je adres dan maar evenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:04 schreef vinylhits het volgende:
[..]
gevonden..!!!
Laat dat varkentje maar komen.
Edit:
Dealextreme #63 Waar tickets onbeantwoord blijven!
Bij de fietsenafdeling wil nog wel eens iets gadgets-achtigs liggen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat de Action weinig gadgets heeft.
Ben wel benieuwd, waar vind ik dat ergens?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Dionysiou het volgende:
Moet je het warenhuis van DX voor de grap eens zien
You mean Deals & Gadgets?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:57 schreef monkeybrain het volgende:
Whaha zonnebrillen en boksbeugels doen het goed als ik die kast zie![]()
De zaken gaan goed, het personeel draagt D&G
![]()
[ afbeelding ]
Thx! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef marco_sire het volgende:
[..]
zoek eens op ebay. voldoende houders voor een paar euro-cent
Ik zou voor groen gaan...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef mickeyD het volgende:
100mw rood of 200mw groen.
ps: mn accu is nog steeds niet bezorgd.
vorige topic is er doorheen gejaagd in een dag of 2 zeg
Het is gewoonte om eerst op deze sites te gaan kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Thx! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Eigenlijk triest inderdaad. Wel moet je dan verzendkosten erbij rekenen van $4,-. Kom je op bijna hetzelfde uit haha. Ik heb nu een car holder met zuignap + een 12v oplader besteld. $9,- == ¤6,17quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is gewoonte om eerst op deze sites te gaan kijken
Terwijl het soms op eBay goedkoper is.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Eigenlijk triest inderdaad. Wel moet je dan verzendkosten erbij rekenen van $4,-. Kom je op bijna hetzelfde uit haha. Ik heb nu een car holder met zuignap + een 12v oplader besteld. $9,- == ¤6,17
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...
[..]
Je steelt mijn licht![]()
Kan ik straks niet de popiejopie uithangen met een review
Ik heb net een laser waterpas bij de Action gehaald, 2 lasers voor 2 euro en ze zijn best fel![]()
Kan in ieder geval de HDMI kabeltjes van Action keihard aanbevelen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
2 weken later had ik iets nieuws besteld.. Dat heb ik nu wel binnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |