Dat kan ja, althans op Popbuying zonder problemen met PayPalquote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:58 schreef rac het volgende:
Dus als ik het goed begrijp kan ik weer bestellen bij dealperfect?
Ik ga er eens goed voor zittenen goed shoppen voor weinig euro's met de huidige koers.
Wat heb je gekauft?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:19 schreef MagischMannetje het volgende:
Direct weer 2 TB bestellingen gedaan
Ik heb Rachel 3 (drie!) dagen geleden gemaild met een verzoek maar krijg geen reactiequote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:00 schreef Dionysiou het volgende:
Dat kan ja, althans op Popbuying zonder problemen met PayPal
Op DealPerfect moet je handmatig bestellen door te mailen en dan krijg je een betalingsverzoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:35 schreef Zapper het volgende:
[..]
En nou niet gaan zeiken dat ik geduld moet hebbenDat ga ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och kom, het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik meer dan drie dagen moet wachten voor ik een bestelling kan doenquote:
Jas ziet er prima uit, heb je een link van 'het varkentje?'quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:24 schreef mister010 het volgende:
ik heb gister ook een taobao order gedaan.
en wat kleine dingen op popbuying en natuurlijk het LED varkentje![]()
wat ik op taobao gekocht heb?
http://item.taobao.com/au(...)e514035.htm?cm_cat=0
Na een half jaar gaan alle Chinese horloges kapot. Zelfs die van 50 dollar.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hangt er van af..
Die nep Rolex dingen gaan over het algemeen best snel kapot, blijft slechte imitatie en goedkoop.
Horloges zoals deze schijnen goed te zijn, zelf geen ervaring maar heeft van vele oldbies in het DX topic lovende reacties gekregen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28634
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Na een half jaar gaan alle Chinese horloges kapot. Zelfs die van 50 dollar.
Wat een onzin...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:33 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Na een half jaar gaan alle Chinese horloges kapot. Zelfs die van 50 dollar.
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:20 schreef Lolque het volgende:
[..]
Als je 'm hebt, kan je dan even je bevindingen posten?
Ja en dat weet je bij deze webshops. Dus niet janken en anders bestel je maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
Och kom, het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik meer dan drie dagen moet wachten voor ik een bestelling kan doen
he jij hier. Ja harde wereld he? Wen er maar vast aan. het is al zooo vaak gezegd dat die pubertjes moeten ophouden met zeuren over dat een paperclip van 3 dollarcent er 3 weken over doet om hier te komen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:04 schreef mstr het volgende:
Oxygen, het is zo grappig om te zien dat jij altijd loopt te zeiken op iedereen. Doe je het niet in PTA doe je het hier wel.
Als iemand maar iets zegt dat het je niet aanstaat, loop je diegene meteen af te zeiken.
Manchester United tenuequote:
Mijn broertje woont in Shanghai en die neemt wel eens 'echte' Rolexen mee. De horloges zijn wel goed, maar de bandjes begeven het zo snel. Wat verwacht je ook van een Rolex van 3 euro?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:21 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Hangt er van af..
Die nep Rolex dingen gaan over het algemeen best snel kapot, blijft slechte imitatie en goedkoop.
Horloges zoals deze schijnen goed te zijn, zelf geen ervaring maar heeft van vele oldbies in het DX topic lovende reacties gekregen..
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14045
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.14042
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.28634
Zeker vette Di0r jas, watheb je betaald incl shipping? Misschien handig voor later in de winterquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
(moeten we de merknamen nog steeds verbergen?)
Dat dusquote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
het is hun fout, dus ze sturen je het goede product op. Het foutieve mag je houden.
De man in kwestie was niet toevallig een Fok!ker?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 07:02 schreef revpolen het volgende:
super service van TNT post![]()
zojuist wakker gebeld door TNT post pakketdienst utrecht,
er was een pakket uit china/hongkong binnen met alleen me telefoonnummer der op en een hoop (vermoedelijk ) chinese tekens.
De man vertelde me dat als er geen adres leesbaar opstond dat het pakket retour moest, maar ik mog nog ff snel mijn adres zeggen zodat de man hem toch nog door mocht sturen!
Topservice!!!
morgen pakjes dag dus
Linkje?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 10:18 schreef Scorpie het volgende:
Ik zit nog steeds te wachten op mijn SD Memory Card 2GB, ding is op 19/9 besteld en komt past 30/10 binnen volgens de site
Beetje jammer.
Geen wasverzachter gebruikt?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is echt onzin natuurlijk. Nergens op gebaseerd behalve misschien een eigen slechte ervaring. Vriend van me heeft al een hele tijd een U-Boat (mooi ding) en die doet het nog perfect.
Heeft iemand die Adidas trainingsjasjes van dit seizoen gezien? Zag ze bij de Champions League gedragen worden met die schuine rits. Echt heel hard!
Dat waren toch die paarse van Realmadrid?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Dat is echt onzin natuurlijk. Nergens op gebaseerd behalve misschien een eigen slechte ervaring. Vriend van me heeft al een hele tijd een U-Boat (mooi ding) en die doet het nog perfect.
Heeft iemand die Adidas trainingsjasjes van dit seizoen gezien? Zag ze bij de Champions League gedragen worden met die schuine rits. Echt heel hard!
Ik weet dat MyMemory het verkoopt:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop DDR-Ram geheugen vandaan halen?
Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAMquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:11 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik weet dat MyMemory het verkoopt:
http://www.mymemory.co.uk/PC-Memory
Ik zei alleen dat ze het verkochten, niet dat het goedkoop is. LEZEN.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kingston 1GB PC3200 (400MHz) DDR ValueRAM
£25.99 DELIVERED
Das niet normaal
Koop dat gewoon in Nederland, dat ga je nergens goedkoper vinden.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:07 schreef Scorpie het volgende:
Kan ik nog ergens goedkoop DDR-Ram geheugen vandaan halen?
Grmbl. dan maar 2e hands kijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:19 schreef Semmm het volgende:
[..]
Koop dat gewoon in Nederland, dat ga je nergens goedkoper vinden.
Ja benik ook wel benieuwd naar, ik zasg dat ze naar gemodde xbox controllers hadden maar zijn deze echt van microsoft? want op de site staat wel een lijstje met merknamen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Controllers en consolespul wat ze daar verkopen is dat ook refurbished of wel gewoon nieuw?
wat kost de JJ riem in totaal? (zou het niet handiger zijn meteen de prijs bij TaoBao items te zetten?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
[..]
Ik zou er gewoon altijd vanuit gaan dat het namaak is. Waarbij je bij de refurbished meer kans hebt dat je een échte krijgt, althans dat denk ik..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:24 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ja benik ook wel benieuwd naar, ik zasg dat ze naar gemodde xbox controllers hadden maar zijn deze echt van microsoft? want op de site staat wel een lijstje met merknamen.
zoek eens op ebay. voldoende houders voor een paar euro-centquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:41 schreef Tarabass het volgende:
Jongens, wie kan mij vertellen waar ik deze nog kan krijgen? DX kan hem niet meer leveren, en heb al gezocht maar niets gevonden..
[ afbeelding ]
Dat zou ik niet weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Controllers en consolespul wat ze daar verkopen is dat ook refurbished of wel gewoon nieuw?
Die Di0r vest ga ik ook even in de bestelling gooien zodra mijn PayPal gaat werkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
Wat dacht je van een Credit-Card aan te schaffen?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:18 schreef Qaox het volgende:
Pp loopt weer te bitchen dat ik een credit card moet koppelen.
Is al 2 weken aan de gang verdomme.
Terwijl het gewoon van mijn ING afgeschreven wordt.
HOE OP TE LOSSEN??
* Qaox is nog minderjarig..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:33 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Wat dacht je van een Credit-Card aan te schaffen?
Kost bijna niets man
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 02:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25395
Leuk spul
Je steelt mijn lichtquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:01 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik heb hem van DX.. En tsjah, er is niet mis mee, ding doet het na ruim een half jaar nog steeds goed. Enige "minpuntje" wat ik eventueel kan bedenken is dat het standaard licht, het witte, wat "kil" is. Maar goed, je koopt hem natuurlijk voor de verschillende kleurtjes. Stel je hem op oranje in bijvoorbeeld, is het wel een warme kleur. Kan eventueel vanavond wel wat pics posten van wat verschillende kleuren (lampje zit in een staande uhm.. lamp) als je daar behoefte aan hebt.
Protip; als je hem ergens in gaat zetten zoals ik, gebruik dan mat glas. Vergeet niet dat het een spotje is, en het licht dus voornamelijk vanuit 1 kant komt.
We moeten gewoon even de Action in de OP erbij zettenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...
[..]
Je steelt mijn licht![]()
Kan ik straks niet de popiejopie uithangen met een review
Ik heb net een laser waterpas bij de Action gehaald, 2 lasers voor 2 euro en ze zijn best fel![]()
@MagischMannetjequote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:12 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
JJ riem
Di0r jas
NY new era pet
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:07 schreef joepie91 het volgende:
[..]
We moeten gewoon even de Action in de OP erbij zetten
Tis alleen jammer dat de Action weinig gadgets heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!
Enig nadeel is dat je geen pakketjes meer op de mat krijgt..![]()
Meer info: De Action #10
Action.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
De action is eigenlijk zo'n beetje de fysieke DX van Nederland. Vaak zelfs nog goedkoper!
Kan je misschien die foto nog vinden? Ben er echt benieuwd naar.quote:Op maandag 19 oktober 2009 13:21 schreef Semmm het volgende:
Ik kan me nog herinneren dat Jack hier een foto postte van z'n blauwe voorraadkastje, Daar zat bijna niks in.
Ben benieuwd hoe dat er nu uit ziet
Ik heb zelf ook zitten zoeken maar niks gevondenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef vinylhits het volgende:
Nog uit vorige topic @ semmm
[..]
Kan je misschien die foto nog vinden? Ben er echt benieuwd naar.
Heb al eventjes in oudere topics gezocht maar kon het niet vinden.
gevonden..!!!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:54 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook zitten zoeken maar niks gevonden![]()
De persoon die 'm vindt krijgt van mij een varkentje!![]()
PM je adres dan maar evenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:04 schreef vinylhits het volgende:
[..]
gevonden..!!!
Laat dat varkentje maar komen.
Edit:
Dealextreme #63 Waar tickets onbeantwoord blijven!
Bij de fietsenafdeling wil nog wel eens iets gadgets-achtigs liggen..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Tis alleen jammer dat de Action weinig gadgets heeft.
Ben wel benieuwd, waar vind ik dat ergens?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:37 schreef Dionysiou het volgende:
Moet je het warenhuis van DX voor de grap eens zien
You mean Deals & Gadgets?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:57 schreef monkeybrain het volgende:
Whaha zonnebrillen en boksbeugels doen het goed als ik die kast zie![]()
De zaken gaan goed, het personeel draagt D&G
![]()
[ afbeelding ]
Thx! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht hebquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:42 schreef marco_sire het volgende:
[..]
zoek eens op ebay. voldoende houders voor een paar euro-cent
Ik zou voor groen gaan...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:26 schreef mickeyD het volgende:
100mw rood of 200mw groen.
ps: mn accu is nog steeds niet bezorgd.
vorige topic is er doorheen gejaagd in een dag of 2 zeg
Het is gewoonte om eerst op deze sites te gaan kijkenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:11 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Thx! Stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb
Eigenlijk triest inderdaad. Wel moet je dan verzendkosten erbij rekenen van $4,-. Kom je op bijna hetzelfde uit haha. Ik heb nu een car holder met zuignap + een 12v oplader besteld. $9,- == ¤6,17quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:13 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is gewoonte om eerst op deze sites te gaan kijken
Terwijl het soms op eBay goedkoper is.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:27 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Eigenlijk triest inderdaad. Wel moet je dan verzendkosten erbij rekenen van $4,-. Kom je op bijna hetzelfde uit haha. Ik heb nu een car holder met zuignap + een 12v oplader besteld. $9,- == ¤6,17
Doe jij de pics of, nog beter, een filmpje..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:59 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Dat ziet er wel flitsend uit maar de prijs is niet zo flitsend voor een gadget. Maar dat ding doet wel erg veel zo te zien, maja...
[..]
Je steelt mijn licht![]()
Kan ik straks niet de popiejopie uithangen met een review
Ik heb net een laser waterpas bij de Action gehaald, 2 lasers voor 2 euro en ze zijn best fel![]()
Kan in ieder geval de HDMI kabeltjes van Action keihard aanbevelen!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:26 schreef Twizu het volgende:
[..]
2 weken later had ik iets nieuws besteld.. Dat heb ik nu wel binnen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:37 schreef caspergf1 het volgende:
ik begin me zorgen te maken over mijn bestelling bij DX.
Had een laser besteld, status stond na aantal dagen op: Shipped via Tracked Air Mail RT020246688HK
Maar nu, 5 weken later, heb ik nog niets. Overigens heb ik de bestelling die ik erna had geplaatst al 2 weken binnen, en dat was pakketpost van TNT maar er zat geen Tracked air mail code bij.
Nu vind ik het raar dat als ik op die Tracked Air Mail RT020246688HK klik er staat:
The item (RT020246688HK) left Hong Kong for its destination on 22-Sep-2009
Dus ik had hem allang moeten hebben ontvangen! Ik dus net TNT gebelt, nee ze weten van niets.
Had 2 dagen geleden al een ticket gemaakt dat ik de laser nog niet had ontvangen, nog steeds geen antwoord op bij DX.
Verder vind ik het raar dat er bij de vorige bestelling (pakketpost) er geen track code bij zat en bij die laser die ik nu heb besteld, die denk ik wordt verstuurd onder briefpost (laser 2 cm dik) wel een code heeft.
Briefpost heeft normaliter toch geen tracktrace code?
Ik maak me een beetje zorgen iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |