Ik neem aan dat ze niet projectiel niest zo in de neusjes van de kindjes.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:12 schreef texelonia het volgende:
Hannah had net geen verhoging meer, dus wie weet...
Wel nog hoesten dus weet niet of iemand dan bezwaar heeft als ik kom?
Pandancake is zooooooo lekker!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:33 schreef oeke het volgende:
Ha! ja!
Jullie weten het gewoon!
Ik heb waarschijnlijk iets heel slechts gedaan, ik had geen goede vorm, dus nu in cupcakevormpjes gegoten en een inimini cakeblik.![]()
Het ruikt yummie-raar!
Een oefendraagmeet in Drenthe dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:26 schreef Poppedein het volgende:
Ik ben hélemaal voor een oefendraagmeet in Drenthe, Emmen is ook prima te doen voor mij Mrien! Wanneer krijg jij je Yamo te leen?
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:32 schreef mrien het volgende:
[..]
Een oefendraagmeet in Drenthe dus![]()
Van 5-11 november heb ik de Yamo van Macka66 te leen, verder heb ik een Ocah Miami, Didymos Nino en (momenteel te leen bij xxxkarinxxx, die dus ook gewoon moet komen) een Girasol Mr x en een rekbare draagdoek.
Mijn voorkeur gaat uit naar maandag 9 november of dinsdag 10 november (wo-do-vrij) moet ik werken namelijk
Eventueel zou een zaterdag of zondag ook kunnen, maar 15 november ga ik naar Ouders Natuurlijk in Enschede
Een lijstje maken dan maar?
Maandag 9 november: Mrien,
Dinsdag 10 november: Mrien, XXXKarinXXX
Oudere kindjes zijn natuurlijk ook van harte welkom, Lotte is er ook gewoon bij
psst, je bent al 49 weken zwangerquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:27 schreef Poppedein het volgende:![]()
Maandag 9 november: Mrien, Nijna, Poppedein
Dinsdag 10 november: Mrien, XXXKarinXXX, Nijna, Poppedein
Ik heb een indio scilla, een neobulle ringsling en binana
Emmenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 10:47 schreef Webkim het volgende:
Over hóe hoog in Drenthe hebben we het? Ik heb familie in Peize.
k heb er een aantal ff eruit gevistquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:16 schreef miss_sly het volgende:
kickje!
Ynske, had jij nog foto's van de vorige meet?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:33 schreef oeke het volgende:
Oh, Ynske, ik vergeet je helemaal te bedanken voor het plaatsen die mooie foto's!![]()
Dus hopelijk ben je al beter?
quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 20:28 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Prima Mrien! maakt mij niet uit sochtends of smiddags. Ik kom alleen met Lars.
Mijn voorkeur gaat zelf ook uit naar 's ochtends, ook vanwege het slapen van Lotte (die nu ook meestal 1x per dag slaapt)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 21:09 schreef Nijna het volgende:
Mijn voorkeur gaat uit naar 's morgens. Ik kom met Mirte en Iris. Mirte slaapt nog 's middags en kan het op zich wel redden zonder dutje, maar ik weet niet hoe goed gehumeurd ze dan nog is....
Mrien, Yamo is hier nog niet gearriveerd, ik hoop maandag, maar dan kunnen we hem/haar misschien uitwisselen op de meet?!
Ow, hahaquote:
Dat mag je natuurlijk altijdquote:Op maandag 2 november 2009 17:08 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ow, haha
Ik dacht misschien in een openbare gelegenheid zodat ik vrijblijvend even langs kon wippen.
Ik ben rond 9.15 bij jou, dus als je dat ontbijt er heel snel inpropt bij hem scheelt het een kwartiertje, is dat te doen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:11 schreef tessie het volgende:
Oh ja, ik had nog niet eens bedacht dat Graeme dan ook heel vroeg op moet! Normaal staan wij pas rond 9 uur op, en dan krijgt hij om half 10 zn eerste fles/papje... (ja nu ik toch geen werk heb, slaap ik graag nog wat uit) Ik weet ook niet precies waar je woont, dus hoe laat we dan weg moeten enzo...
Wat mij betreft niet hoor. Laat hem maar lekker meekomen. Er is speelgoed zat hier.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:29 schreef texelonia het volgende:
ik ook
Is er bezwaar als ik Noah meeneem (te druk ofzow)?
Ik moest even opzoeken welke je ook alweer bedoelde, maar nee, sorry die is inmiddels ergens in Engelandquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Xenia het volgende:
Texelonia, heb je die ene mooie doek nog te koop? Zou je die mee willen nemen zodat ik hem in het echt kan zien?
Kunnen bij mooi weer hardstikke leuk door het park lopenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 15:20 schreef miss_sly het volgende:
Bij mij mag ook, maar het is niet erg groot enzo, en niet iets leuks om heen te lopen, helaas.
same here... jammer.quote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:06 schreef mrien het volgende:
Leuk! Maar wel een beetje te ver weg voor mij
haha dat is helemaal geen slecht iddquote:Op zaterdag 13 maart 2010 14:25 schreef mrien het volgende:
Doen we gewoon een Hoogeveen omgeving meet
Idd ik wil het rugdragen wel eens leren!quote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha dat is helemaal geen slecht idd
Komt wel goedquote:Op zondag 14 maart 2010 21:23 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Idd ik wil het rugdragen wel eens leren!
Al heb ik het idee dat ik dan helemaal geen haren meer in mijn hoofd hou.....
Lars trekt er nu al zo aan
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:19 schreef Pvoesss het volgende:
Zullen we dan maar een datum prikken voor de Amsterdam meet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Namen onder spoiler..
Ik kan met 1 doek dragen en er maximaal 2 meenemen
Iemand die echt denkt jaaa neem die mee ??
quote:Op maandag 15 maart 2010 12:27 schreef mrien het volgende:
[..]
Komt wel goed
Anders leer ik het je wel met de petit prince overhandiging
Geef je dan ook even een demonstratie hoe je dat doet met die ringsling? Jij kunt daar goed mee overweg, toch? Ik ben nog geen vriendjes geworden met een ringsling, maar nu er straks gefietst gaat worden, is het toch wel handig om een ringsling te hebben voor als je ergens afstaptquote:Op dinsdag 16 maart 2010 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat fijn dat ik mag komen! Ik heb (nog) geen draagdoek, dus ik hoop dat ik er een van een ander uit mag proberen. Zelf neem ik de ringsling mee. Ik vind ergens tussen 12 en 3 prima. Oeke, het lijkt ook mij heel leuk als je komt.
Je hebt haar al gewoon op je rug! Dat je dat durft.quote:
Doen we!quote:Op dinsdag 16 maart 2010 11:06 schreef Fruppel het volgende:
Dat is dan sowieso een goed excuus om af te spreken Juttertje, ik wil heel graag jou MT uitproberen als dat mag.
Ben benieuwd of ik het wat vind, ben je zelf tevreden?
1 April bij Miss, van hoe laat tot hoe laat?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Een metertje meer of minder moet geen probleem zijn, Stiemie
Wel handig als je dan wat speelgoed meeneemt, want ik heb natuurlijk alleen kleine meisjes speelgoed
Jammer Mackaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |