Ik las 'tinypic' en wilde gaan vragen 'waarom niet?'quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip: maak er ook een regel van dat het gebruik van tineye.com niet toegestaan is.
waterhouse_miranda_the_tempest.jpgquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:24 schreef spijkerbroek het volgende:
Tip: maak er ook een regel van dat het gebruik van tineye.com niet toegestaan is.
Epische faalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef Lienekien het volgende:
Hallo, Viking. De naam van de schilder staat linksonder op je plaatje.
Alsof dat nodig is om een Waterhouse te herkennen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef Lienekien het volgende:
Hallo, Viking. De naam van de schilder staat linksonder op je plaatje.
Je krijgt nog even geen punten, vanwege mijn fout, maar je mag wel een nieuwe postenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:25 schreef AryaMehr het volgende:
Miranda van John William Waterhouse.
Niet zo blasé, meneer!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Alsof dat nodig is om een Waterhouse te herkennen.
Nee, geen Carravaggio.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Caravaggio? Titel weet ik niet.
Ook niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:40 schreef omapietje het volgende:
Gerard van Honthorst ?
Nee, geen Nederlander noch Italiaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:43 schreef Viking84 het volgende:
Het lijkt me geen Nederlander op de eoa manier. Italiaans?
Ja, maar dat is niet echt goed te lezen/zien toch?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:55 schreef k_man het volgende:
De titel en naam van de schilder staan op het bordje op de foto.
Volgens mij niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:03 schreef omapietje het volgende:
Is dat het Louvre ?
Klopt. Alleen is de titel niet goed: Désespéréquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:47 schreef omapietje het volgende:
Gustave Courbet - Le Despere
En een heel boeket aan nieuwe, frisse usertjes!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:29 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ah, betitel de titel in een nieuw jasje
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:47 schreef Frollo het volgende:
Botticelli - De geboorte van Venus
Ik heb geen idee Frollo.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:21 schreef Jabberwocky het volgende:
Renoir, de titel weet ik zo snel niet.
Frollo 2quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:25 schreef Gellius het volgende:
Dit is Bal au moulin de la galette.
Ik weet het echt niet. Ik gaf Gellius een punt omdat hij best snel met de titel op de proppen kwam. Zullen we anders gewoon een tijdlimiet stellen aan wanneer users nog met de titel mogen komen? Een kwartier/halfuur nadat de schilder al geraden is?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:44 schreef Frollo het volgende:
Betekent dit dat er nog steeds een puntje te vergeven is voor de eerste die met de titel van mijn Klein op de proppen komt?
Ach ja, dat lijkt me niet onredelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:49 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ik weet het echt niet. Ik gaf Gellius een punt omdat hij best snel met de titel op de proppen kwam. Zullen we anders gewoon een tijdlimiet stellen aan wanneer users nog met de titel mogen komen? Een kwartier/halfuur nadat de schilder al geraden is?
Zo, dat is snel!quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:47 schreef raptorix het volgende:
Riddle Me This Batman door Jean-Michel-Basquiat
Jepquote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:48 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Zo, dat is snel!![]()
Ook fan?
Dat topic mag je ook wel een schop geven.., als je hem nog kan vinden..quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:53 schreef Z het volgende:
Zullen we dan ook weer allegorieën gaan raden?
D'r staat wel iets over gebruik van Google in de OP.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Geen idee, het staat niet expliciet in de regels. Nouja voor nu maar punten dan:
Frollo 2
Omapietje 2
AryaMehr 2
Automatic_Rock 2
Jabberwocky 1
Gellius 1
Nee.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:55 schreef Z het volgende:
Is het een Ruysdael?
Ja, vandaar mijn vraag...quote:Op donderdag 22 oktober 2009 16:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
D'r staat wel iets over gebruik van Google in de OP.
Het lijkt meer op de Zaanse Schans of die kant op toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Frollo het volgende:
Een vroege Van Gogh? Gezicht op Nuenen?
Neequote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:00 schreef Frollo het volgende:
Een vroege Van Gogh? Gezicht op Nuenen?
Nou die kant opquote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:01 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Het lijkt meer op de Zaanse Schans of die kant op toch?
Maar als je dat doet, dan lijkt me dat je niet meer kunt toestaan een titel te raden als de schilder al bekend is. Daar is dan niks meer aan, namelijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:02 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee
Overigens wat betreft google, we kunnen beter toestaan dat het wel mag, immers dan heeft iedereen gelijke kansen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |