Dat is heel leuk.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het Oosten zeggen we hasses
Maar we typen het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
In het Oosten zeggen we hasses
Nee, klopt. Zoals ik al zei pretendeert Swarma niet elitair te zijn, in tegenstelling tot jouw 'elitaire" woordenschat. Fouten mag je best maken, maar door jouw houding leg je het accent heel erg op die fouten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat heb je prachtig mooi verbloemd eufemist. Swarma is er niet op afgebrand net, en de interpunctie van Swarma is nog waarderlozer mijn spelling. Alhoewel mijn spelling valt nog wel mee ook, ik type razend snel en ga niet elke post 3 keer zitten overlezen. Voor de rest zit jij jezelf gewoon te verheerlijken.
Eet smakelijk!quote:
Mwhehe.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Adolecens het volgende:
Mag ik de lapo?![]()
Anders boycot ik de volgende SC
Hoe verwaand moet je zijn wil je elitairheid (bij deze nieuw woord) pretenderen. Voor de rest nodig ik je uit om ook maar 1 citaat te posten waaruit blijkt dat ik dat zou pretenderen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, klopt. Zoals ik al zei pretendeert Swarma niet elitair te zijn, in tegenstelling tot jouw 'elitaire" woordenschat. Fouten mag je best maken, maar door jouw houding leg je het accent heel erg op die fouten.
Daarnaast lees ik mijn post ook niet na en maak zo goed als geen fouten. daarnaast zou je een keer hier moeten kijken. Razendsnel is namelijk 1 woord en dient dus zo geschreven te worden.
Klopt, ik hou ervan mezelf te verheerlijken, maar dat was allang duidelijk.
[..]
Eet smakelijk!
gewoon door t slotje heen en de lapo verwijderenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:05 schreef Adolecens het volgende:
Mag ik de lapo?![]()
Anders boycot ik de volgende SC
Maar dat is flauw.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon door t slotje heen en de lapo verwijderen
Dat zeg jij!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ga koken mens. Of naaien, of sokken stoppen maar houd je iig bij je leest.
Tuurlijk kan dat wel.
Zelfreflectie?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat lijkt maar zo zeker.
Je hebt de inhoud van een dode kwal in je hasses zitten.
O ja, daar begon het mee... Php die zich slimmer voelde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:01 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat heb ik ook gedaan, en ik ben ook niet achterlijk.
Beter containers schoonspuiten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat zeg jij!
Ga vrachtwagens schoonmaken!
[..]
Dat is een goed idee ja!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
gewoon door t slotje heen en de lapo verwijderen
Pallets sorteren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter containers schoonspuiten.
Die heb ik hier net meerdere malen gepost.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hoe verwaand moet je zijn wil je elitairheid (bij deze nieuw woord) pretenderen. Voor de rest nodig ik je uit om ook maar 1 citaat te posten waaruit blijkt dat ik dat zou pretenderen.
Dronken.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dat is een goed idee ja!!![]()
En dan rellen in het volgende topic. "Wie jij de lapo?? Nee hoor, kijk maar es goed!!"
En nu ga ik maar es boodschappen doen enzo
Kattenbakkenverschoon servicequote:
Dat was toch met dat dodelijke gas?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter containers schoonspuiten.
quote:
?quote:Op maandag 19 oktober 2009 01:45 schreef Zotheid het volgende:
De vriend van 4EBE is goed te doen.
Doodverwensing ban!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat was toch met dat dodelijke gas?
In dat geval wens ik hem dat ook toe.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
EY!
Dat heet tegenwoordig "logistiek mederwerker"!
Zyklon b?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
"Modsssss, Zotheid wenst muh dooot."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |