waar bestel je sweet ribs?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 13:35 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
Ik heb mijn bestelling al samengesteld:
Uw bestelling
1x Sweet ribs ¤10,75
1xHeineken ¤1,50
1xTwo-bite brownies ¤2,00
Totaal prijs: ¤14,25
Bezorging:
GRATIS
Nu maar hopen dat ik op tijd ben
Ja als je boven een bepaald bedrag komt, als je niks betaald kom je niet boven dat bedragquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:17 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Heel veel restaurants hebben geen bezorgkosten.
Nee natuurlijk niet vooruitbetalen. Dat zou het wel erg complex maken. Gewoon bestellen, 0 euro afrekenen ok klikken en wachten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:24 schreef tralalala het volgende:
Zou je dan vooruit moeten betalen met Ideal ofzo? Straks staan ze voor je deur en moet je in ene keer wel betalen.
Ik denk dat als je afrekent er gewoon 0 euro komt te staan en dat het thuisbezorgd het bedrag wat je hebt besteed gelijk over maakt aan het restaurant, dus waarom dan nog aan de deur betalen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 19:24 schreef tralalala het volgende:
Zou je dan vooruit moeten betalen met Ideal ofzo? Straks staan ze voor je deur en moet je in ene keer wel betalen.
‘De standaard geselecteerde betaalmethode gedurende die negen minuten is “gratis”.quote:Op zondag 25 oktober 2009 18:58 schreef Semmm het volgende:
[..]
Ik denk dat als je afrekent er gewoon 0 euro komt te staan en dat het thuisbezorgd het bedrag wat je hebt besteed gelijk over maakt aan het restaurant, dus waarom dan nog aan de deur betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |