Niks jonge.Thug life, check de kogelgaten boven zn hoofd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een grapje? Toch?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef TeleluvR het volgende:
Ook dat commentaar:
"dit nummer raakt me echt man respect"
Dat.quote:
Potentiële rapper.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef Teteteterek het volgende:
het leven is kut want ik zit in een put
Dit had allang preventief geruimd moeten worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:23 schreef FashionXstar het volgende:
Ik kan er niet meer tegen, ik loop door de regen
Tering, is dat een mongooltje, check dat misvormde lichaam.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef FashionXstar het volgende:
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel gehandicapt
Wtf.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef FashionXstar het volgende:
[ afbeelding ]
Probeert die jongen sexy en stoer te zijn kraak jij hem zo maar even afquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:26 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Tering, is dat een mongooltje, check dat misvormde lichaam.
Hij heeft zijn jasje ook zomaar op de grond gegooid zie ik. Real gangsta.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef FashionXstar het volgende:
[ afbeelding ]
zit je lekker te vozen nu met die jongen in de putquote:
Spaiker jackie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:28 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij heeft zijn jasje ook zomaar op de grond gegooid zie ik. Real gangsta.
Paul, ben jij dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef FashionXstar het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn god.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:30 schreef FashionXstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn mattie,dit is mijn mattie![]()
![]()
![]()
Link?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:38 schreef Jeej het volgende:
Deze gozer heb ik 2 maanden geleden al in klb gepost, geenstijl loopt hard achter
Ik was in de war, ik had bustaflax geintroduceerd en toen heeft iemand anders MC Martin gevondenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |