Rol je hem misschien te strak op of knikt het kabeltje misschien waar hij de muis in gaat? Na een tijdje kan het kabeltje dan slecht worden.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:17 schreef plakkert- het volgende:
Als ik hem in mijn tas stop, rol ik eerst netjes het kabeltje om de muis zodat daar geen gekke dingen mee gebeuren.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef Broekpaling het volgende:
Plaatsjes graag, ik ben redelijk visueel ingesteld.
Oh wacht, dat is KLB he.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rol je hem misschien te strak op of knikt het kabeltje misschien waar hij de muis in gaat? Na een tijdje kan het kabeltje dan slecht worden.
Nee, ik let erop dat ik de kabel niet laat knikken bij de ingang. Doe ik al jaren zo, en alleen de MX518 gaat constant naar de klote :/quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Rol je hem misschien te strak op of knikt het kabeltje misschien waar hij de muis in gaat? Na een tijdje kan het kabeltje dan slecht worden.
Dat noem ik echt geen MX518 hoor.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
[ afbeelding ]
Eerst het stekkertje eruit trekken en het kabeltje eromheen rollen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef CantFazeMe het volgende:
Waarom kan ik dit stomme topic niet verplaatsen?
Hiermee kun je toch ook wel "scrollen".quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat noem ik echt geen MX518 hoor.
Gast, ik vind de MX518 ook fantastisch. Dat is ook de reden dat ik er inmiddels al 2 heb gekocht. Maar de bouwkwaliteit is om te huilen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
De logitech MX518 is een van de beste muizen ooit gemaakt, ik weet nog goed de eerste die ik kocht heeft het 5 jaar volgehouden in tijden van excessief, competitief gamen.
Er zat geen fatsoenlijk stukje "lak" meer op, maar hij reageerde ALTIJD en zuiver.
Conclusie: TS is een noob met computers, en kan niet op zn spul passen
misschien niet elke keer oprollen dan?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:24 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Gast, ik vind de MX518 ook fantastisch. Dat is ook de reden dat ik er inmiddels al 2 heb gekocht. Maar de bouwkwaliteit is om te huilen.
Eens!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
De logitech MX518 is een van de beste muizen ooit gemaakt, ik weet nog goed de eerste die ik kocht heeft het 5 jaar volgehouden in tijden van excessief, competitief gamen.
Er zat geen fatsoenlijk stukje "lak" meer op, maar hij reageerde ALTIJD en zuiver.
ik vond de G5 beter.. heb nu een G9..quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
Bij mij was die zilverkleurige lak (waar je vingers liggen zeg maar) echt na 3 maanden al weggesletenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:26 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Eens!
Ik heb mijn MX518 al 5 jaar en hij heeft mij nog nooit in de steekgelaten
QFTquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
Ja en waarom zou je dat willen op regelmatige basis?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Om mee te nemen. Een gokje in het wild.
Sommige mensen doen een studie waarbij ze op dagelijkse basis hun laptop nodig hebben?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en waarom zou je dat willen op regelmatige basis?
Geen idee. Ik heb je al 1 antwoord gegeven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:35 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja en waarom zou je dat willen op regelmatige basis?
'Tijdens het gamen/surfen..."quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:36 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Sommige mensen doen een studie waarbij ze op dagelijkse basis hun laptop nodig hebben?
Surfen kun je ook niet tijdens je colleges of projecten doen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:37 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
'Tijdens het gamen/surfen..."
Je faalt. Met je IT opleiding
Nope, al andere laptop en pc geprobeerd, same shit.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:40 schreef Sputnik het volgende:
Misschien is het wel helemaal niet je muis maar je pc die steeds de verbinding met je muis verbreekt
Elke dag een laptop meenemen naar je opleiding is sowieso faalquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:38 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Surfen kun je ook niet tijdens je colleges of projecten doen?
TS moet fotosoepen. Dat doe je niet met je touchpad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:42 schreef jagga het volgende:
Je hebt toch een touchpad op je laptop?waarvoor dan die muis meeslepen als je weet dattie kapot kan gaan?
P.S. MX518 + SteelPad 4D = win
Ja idd, ik dacht precies hetzelfdequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:48 schreef Barcaconia het volgende:
MX518
Toen mijn MX510 door een ongelukje kapot was heb ik een 518 gekocht, dat is inmiddels alweer, ik gok, 5 jaar geleden. Nog steeds werkt hij goed en hij heeft al diverse verhuizingen en werklocaties meegemaakt. Mocht deze ooit kapot gaan twijfel ik niet om dezelfde terug te kopen.
Toen ik hem nieuw kocht vond ik het trouwens een behoorlijke investering voor een simpele muis. Dat bleek een onterechte gedachte.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:28 schreef jagga het volgende:
[..]
Bij mij was die zilverkleurige lak (waar je vingers liggen zeg maar) echt na 3 maanden al weggesleten
Het was net onkruid...zag er niet uit, maar bleef het altijd doen, zelfs na menig Lanparty, gooien met dat ding van frustratie e.d.
Muizen die een fikse worp overleven, kun je niet echt beschuldigen van slechte bouwkwaliteit
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja idd, ik dacht precies hetzelfde
Godsamme zeg, zoveel?![]()
Toch gekocht, onder het mom van: die kutdingen die ik tot nog toe gehad heb, waren ook niets..
Nooit spijt van gehad
Ik zal vanavond eens thuis kijken, maar volgens mij is bij mij de hele lak en opdruk nog intact. Misschien de opdruk van de kleine knopjes niet meer maar die gebruik ik amper.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:52 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Bij mij slijt de lak op dat Logitech dingetje in het midden af, en aan de rechterkant bij mn duim. Die zilverkleurige lak is nog zo goed als nieuw
Goedkoop is duurkoop en duurkoop blijkt goedkoopquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:51 schreef jagga het volgende:
[..]
Ja idd, ik dacht precies hetzelfde
Godsamme zeg, zoveel?![]()
Toch gekocht, onder het mom van: die kutdingen die ik tot nog toe gehad heb, waren ook niets..
Nooit spijt van gehad
Onder mijn 518 ligt ook een Steelpad 4Dquote:
Alsjeblieft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Oh, ik heb trouwens niet de mx518 maar de mx510, geen idee wat het verschil is
Die ene is voor linkshandigen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:
Volgens mij alleen de opdruk. Vroegah had ik ook een 510 en die heeft een egaal grijze opdruk, de 518 heeft dat mooie printje van deuken dat je op pagina 1 ziet. Misschien dat er intern nog wat veranderd is en de 518 misschien wat sneller reageert maar dat weet ik niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:08 schreef CaptainCookie het volgende:
quote:
Neequote:
Nee hoor, dit is die van mij:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:10 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Volgens mij alleen de opdruk. Vroegah had ik ook een 510 en die heeft een egaal grijze opdruk, de 518 heeft dat mooie printje van deuken dat je op pagina 1 ziet. Misschien dat er intern nog wat veranderd is en de 518 misschien wat sneller reageert maar dat weet ik niet.
Wat een nerd.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:57 schreef mstx het volgende:
[..]
Onder mijn 518 ligt ook een Steelpad 4D
Met zo'n soort van plakbandje voor onder je muis om hem beter te laten glijden![]()
1 2 3 | Sensor resolutie: 800 dpi 1800 dpi Technologie: optisch laser |
Hee, dat is best een behoorlijk verschil. Dan is die 518 dus wel een bazenmuis!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Aestivate het volgende:
Als je het echt wilt weten, de belangrijkste verschillen:
[ code verwijderd ]
De MX518 heeft geen laser, die is ook optischquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Aestivate het volgende:
[ code verwijderd ]
Idd, perfecte muis, en het hetzelfde euvel, verder doet ie t gewoon zoals altijdquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:39 schreef Aethereal het volgende:
MX518 de beste muis ooit gemaakt. Heb hem nu 2 jaar en hij doet het nog perfect, alleen de lak op het Logitech-logo is een beetje aan het slijten.
Volgens Tweakers niet en Tweakers heeft altijd gelijk!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:42 schreef Tankiej het volgende:
[..]
De MX518 heeft geen laser, die is ook optisch
Inderdaad, pleur eens op uit mijn topic!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Barcaconia het volgende:
Vanavond even een topic over de MX518 openen buiten de klaagbaak, dit schept verwarring
Bij mij staat er toch echt "Optical Mouse" op. En hij is 1600dpi. Zijn dat specs van een nieuwere versie ofzo?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Aestivate het volgende:
[ code verwijderd ]
Dan staat het verkeerd op Tweakers. Goed dat je het zegt trouwens, even kijken of ze dat kunnen verbeterenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:50 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Volgens Tweakers niet en Tweakers heeft altijd gelijk!
http://tweakers.net/price(...)aming-mouse.html#tab:info
(dit is de enige MX518 die op Tweakers staat, wellicht bestaan er ook andere versies)
Eens. Een mx518 kapot laten gaan, komop man.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
Helemaal mee eens!!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:22 schreef jagga het volgende:
Pure heiligschennis dit!
Betweter.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:14 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Dan staat het verkeerd op Tweakers. Goed dat je het zegt trouwens, even kijken of ze dat kunnen verbeteren![]()
Bij laser zit niet zo'n rood lampje aan de onderkant, en die zit bij de MX518 toch écht wel.
Edit: Heb het aangegeven!
Ik vraag me af hoeveel je daarvan merkt. Game sowieso niet meerquote:Op woensdag 21 oktober 2009 19:38 schreef Aestivate het volgende:
[ code verwijderd ]
oh het kan wel hoor, zoals ik al zei na 5 jaar excessief gebruik, en talloze keren van gefrustreerd gooien met dat ding heeft hem uiteindelijk toch de nek om gedraaidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 20:25 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Eens. Een mx518 kapot laten gaan, komop man.
De MX518 is ook gewoon een bazenmuis (quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel je daarvan merkt. Game sowieso niet meer
*Eenschquote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
De MX518 is ook gewoon een bazenmuis () voor als je niet gamed. Die duimtoetsen zijn echt superchill om mee te internetten en hij ligt superchill in de hand.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:53 schreef Aethereal het volgende:
[..]
De MX518 is ook gewoon een bazenmuis () voor als je niet gamed. Die duimtoetsen zijn echt superchill om mee te internetten en hij ligt superchill in de hand.
Dan niet veel inderdaad. Bepaalde figuren op FOK! en Tweakers geilen echter op echte lasers en heul veel DPI.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 22:16 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel je daarvan merkt. Game sowieso niet meer
Esthetiek?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Stevennn het volgende:
zijn die 'deuken' trouwens ook ergens goed voor?
Lijkt idd zo. Ies ontwerp! Ik vond het net een lekgestoken bowlingbal toen ik hem kochtquote:
Het zijn geen deuken. Het gelakte deel is spiegelglad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:22 schreef Stevennn het volgende:
zijn die 'deuken' trouwens ook ergens goed voor?
Wireless muisquote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:35 schreef Ill-Bill het volgende:
logitech muizen :/
Faalhaas de 3e.
Haal dan ook een wireless ofzo , geen gekut met kabelbreuk
Wireless muizen.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:35 schreef Ill-Bill het volgende:
logitech muizen :/
Faalhaas de 3e.
Haal dan ook een wireless ofzo , geen gekut met kabelbreuk
JIj omschrijft dan ook precies mijn wireless avontuurquote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef Janpietklaas het volgende:
Ik heb een Razer Habu, mijne ging ook steeds slechter reageren. Komt door kabelbreuk van het oprollen. Probeer geen (scherpe) bochten in het kabeltje te hebben en zeker niet vlakbij de muis zelf. Ik heb het opgelost door muis voorzichtich open te maken. 15 cm van het draad af te knippen en alle draadjes handmatig vastgesoldeerd in de muis zelf. Moet je even goed opletten want in de muis zit een soort stekkertje die van het kabeltje afkomt. de volgorde van de kleurtjes moet je even opschrijven. dan afknippen, strippen en solderen..
Als je zo handig bent natuurlijk.
Dan koop ik nog liever een nieuwequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:42 schreef Janpietklaas het volgende:
Ik heb een Razer Habu, mijne ging ook steeds slechter reageren. Komt door kabelbreuk van het oprollen. Probeer geen (scherpe) bochten in het kabeltje te hebben en zeker niet vlakbij de muis zelf. Ik heb het opgelost door muis voorzichtich open te maken. 15 cm van het draad af te knippen en alle draadjes handmatig vastgesoldeerd in de muis zelf. Moet je even goed opletten want in de muis zit een soort stekkertje die van het kabeltje afkomt. de volgorde van de kleurtjes moet je even opschrijven. dan afknippen, strippen en solderen..
Als je zo handig bent natuurlijk.
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:15 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Dan koop ik nog liever een nieuwe
Ik vind razer's werkelijk spuuglelijkquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef Tacobell het volgende:
Waarom koop/gebruik je dan ook een verouderde muis?
Neem deze:
[ afbeelding ]
Ik gebruik trouwens op dit moment nog een G5 maar het snoertje begint bij mij ook naar de klote te gaan dus binnenkort maar eens een Razer aanschaffen.
Dat kan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:39 schreef plakkert- het volgende:
[..]
Ik vind razer's werkelijk spuuglelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |