Je hebt het niet tegen mij denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Twizu het volgende:
Ik heb respect voor jullie!
Ik heb echt geen discipline.
Ik vind die strakke hardloopbroeken juist lekker zittenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef BeeJee78 het volgende:
Voor vrouwen vind ik zo'n 'legging' zo gek nog niet...
Maar voor mannen.... ik heb er laatst eentje gepast bij de Perry, en ik kreeg echt het gevoel alsof ik een panty aan het aandoen was ofzo.. erg onnatuurlijk :-)
Ik zag dat er ook speciale hardloop-trainingsbroeken zijn (extra dunne stof of zo), misschien is dat een goed alternatief. Binnenkort ook maar eens passen ergens.
Dat is dus de reden dat ik zo'n ding niet aantrek.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Maar flatteus is anders jaHallo massieve heupen
Ik heb even gezocht, bedoel je de 'Nike Dri-FIT Stretch Woven Men's Pants' ?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Qua broek draag ik Nike Dri-Fit. Heerlijk lichtgewicht, je merkt amper dat je iets om je benen hebt en het houdt me lekker warm.
Zo'n legging-achtig iets is ook niks voor mij
Ik vind het juist wel lekker warm zitten! Meer dan een losser zittende broek. Maar goed, het is idd natuurlijk niet fraai, tenzij je écht een hertje bentquote:Op donderdag 5 november 2009 21:25 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik zo'n ding niet aantrek.Bovendien lijkt het me niet zo heel warm als het straks weer kouder weer wordt. Die broek die ik heb is van dat dikkere stof.
Mij zal je ook nooit zien in zo'n tight. Ik heb laatst een hele gewone wijde joggingbroek gekocht. Type tokkie maar hij voldoet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef BeeJee78 het volgende:
Voor vrouwen vind ik zo'n 'legging' zo gek nog niet...
Maar voor mannen.... ik heb er laatst eentje gepast bij de Perry, en ik kreeg echt het gevoel alsof ik een panty aan het aandoen was ofzo.. erg onnatuurlijk :-)
Ik zag dat er ook speciale hardloop-trainingsbroeken zijn (extra dunne stof of zo), misschien is dat een goed alternatief. Binnenkort ook maar eens passen ergens.
Ja, dat idd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:53 schreef BeeJee78 het volgende:
Ik heb even gezocht, bedoel je de 'Nike Dri-FIT Stretch Woven Men's Pants' ?
Het is toch geen reclame voor jouw eigen spullen verder? Jij mag ons toch gewoon een product of een webwinkel of wat dan ook aanraden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:19 schreef BeeJee78 het volgende:
@ColdFeet: Een link naar een winkel bedoel ik.. zou reclame zijn. Of is het niet zo streng hier?
Klopt, je hebt gelijk. Maar ik weet dat veel forums daar moelijk over doen. Dus de volgende keer post ik gewoon een linkje erbijquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Het is toch geen reclame voor jouw eigen spullen verder? Jij mag ons toch gewoon een product of een webwinkel of wat dan ook aanraden?
Ik ken dat gevoel, erg klote...quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Skv het volgende:
Jezus Christus zeg,
Na een dag of 12 niet te hebben gelopen omdat mijn elleboog drie keer zo dik was als normaal ben ik vandaag maar weer verder gegaan. Leek me handig om niet direct de volgende les (22) te pakken, maar 21 nog een keer te doen. Wat een ramp was dat zeg.
Vorige keer dat ik 'm liep ging het opzich niet verkeerd, had alleen wat last van mn benen. Dat had ik nu niet, maar om de één of andere reden had ik steken in mijn zij als nooit tevoren en had ik het gevoel dat mijn hart meerdere keren bijna mijn lichaam uit knapte. Bij de tweede tien minuten als na 7 minuten pauze genomen en tijdens de laatse 12 minuten was ik na een minuut of 4 al weer gestopt. Uiteindelijk maar voortijdig afgeblazen en na 5,5 km naar huis gegaan. Gemiddelde tijd 10.07 km/h
Waar zou dit door kunnen komen? Zou het mogelijk zijn dat het komt door vier (redelijk grote) bakken koffie die ik een uur voor het lopen heb gehad? Heb er wel twee boterhammen bij gegeten. Of is dit normaal na een dag of 12 niks doen?
Bah
Hmm. Misschien komt het door die koffie. Ik hoop het maar.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:44 schreef BeeJee78 het volgende:
[..]
Ik ken dat gevoel, erg klote...
Maar kan vanalles zijn:
- Teveel of te vet gegeten voor de training
- Te weinig gedronken (te veel is trouwens ook weer niet goed).
- Te hard van stapel gegaan, dus gewoon te hard gelopen voor je niveau
- Of gewoon een slechte dag, heb ik ook regelmatig
Wat mij vaak helpt bij een steek is gewoon een stukje langzamer gaan lopen.
Sochtend's drink ik vaak drie grote kopen koffie achter elkaar, ik heb gemerkt dat het geen aanrader is om vlak daarna te gaan hardlopen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:37 schreef Skv het volgende:
Jezus Christus zeg,
Na een dag of 12 niet te hebben gelopen omdat mijn elleboog drie keer zo dik was als normaal ben ik vandaag maar weer verder gegaan. Leek me handig om niet direct de volgende les (22) te pakken, maar 21 nog een keer te doen. Wat een ramp was dat zeg.
Vorige keer dat ik 'm liep ging het opzich niet verkeerd, had alleen wat last van mn benen. Dat had ik nu niet, maar om de één of andere reden had ik steken in mijn zij als nooit tevoren en had ik het gevoel dat mijn hart meerdere keren bijna mijn lichaam uit knapte. Bij de tweede tien minuten als na 7 minuten pauze genomen en tijdens de laatse 12 minuten was ik na een minuut of 4 al weer gestopt. Uiteindelijk maar voortijdig afgeblazen en na 5,5 km naar huis gegaan. Gemiddelde tijd 10.07 km/h
Waar zou dit door kunnen komen? Zou het mogelijk zijn dat het komt door vier (redelijk grote) bakken koffie die ik een uur voor het lopen heb gehad? Heb er wel twee boterhammen bij gegeten. Of is dit normaal na een dag of 12 niks doen?
Van mijn benen / voeten heb ik nu totaal geen last, maar mijn hele middenrif voelt kut en ik ben kotsmisselijk.
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar voor een beginner zijn dit enorme snelheden.quote:Op vrijdag 6 november 2009 15:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Hmm. Misschien komt het door die koffie. Ik hoop het maar.
Qua snelheid: heb de eerste 2 km keurig 11.6 k/mh gemiddeld gelopen. van 2 tot 3,7 km 11.3 gemiddeld en daarna ging het mis. Van 3.7 tot 5,5 iets van 9.3 gemiddeld en ook nog drie keer gestopt.
Naja, overmorgen weer een kans. Mijn benen hebben op het moment nergens last van, maar mijn maag en buik hebben het even helemaal gehad met de rest van mijn lichaam.
Ik wilde het net zeggen. Volgens mij loop je gewoon veel te hard, anders zou je niet het gevoel hebben dat je hart je borstkas uit zou willen knappen. En misselijkheid is gewoon een verschijnsel van verzuring van je spieren. Vergelijk het maar als iemand die met veel te zware gewichten traint, die ligt na de training ook kotsend langs de kant.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:08 schreef BeeJee78 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al bezig bent, maar voor een beginner zijn dit enorme snelheden.
Vorige keer dat ik begon met hardlopen liep ik ook veel te hard waardoor ik ermee gekapt ben.
Die gevoelens kun je ook hebben door eten/drinken van te voren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Volgens mij loop je gewoon veel te hard, anders zou je niet het gevoel hebben dat je hart je borstkas uit zou willen knappen. En misselijkheid is gewoon een verschijnsel van verzuring van je spieren. Vergelijk het maar als iemand die met veel te zware gewichten traint, die ligt na de training ook kotsend langs de kant.
In vergelijking met de snelheden die ik normaal loop ben ik bij het begin van vandaag íets sneller geweest dan normaal. Maar ik heb een paar weken geleden 7,5 km gelopen met een gemiddelde snelheid van 11,3 km/h. Toen was ik ook wel goed naar de klote, maar ik kan het wel aan lijkt me. Ik hoop maar dat het door de koffie komt; zal dezelfde training over twee dagen nog eens proberen, dan ga ik ook wat langzamer van start.. 10.5 k/mh beginnen over de eerste 2 km. Hopelijk werkt dat!quote:Op vrijdag 6 november 2009 16:34 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen. Volgens mij loop je gewoon veel te hard, anders zou je niet het gevoel hebben dat je hart je borstkas uit zou willen knappen. En misselijkheid is gewoon een verschijnsel van verzuring van je spieren. Vergelijk het maar als iemand die met veel te zware gewichten traint, die ligt na de training ook kotsend langs de kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |