abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74396354
Les 2 van Evy.. was een beetje te makkelijk, geloof ik.
de laatste 3 min rennen en 3 min wandelen, heb ik maar omgeturnd naar 5 min. rennen en 1 min. wandelen.
Zal wel een goede dag geweest zijn, want afgelopen zondag liep ik nog geen 400mtr.

Helaas weigerde mijn gps fix, dus geen data, helaas. Daar baal ik van, juist omdat het zo lekker ging.

En het regende.
Hard
En het hield op toen ik thuis was.
  woensdag 4 november 2009 @ 20:43:53 #152
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74398943
Zo, net les 15 van Evy gelopen.

Was een lekkere les, wel een klein blaartje op de voet, dat is jammer. 5,5 km ongeveer in 34 minuten. Langere stukjes gaan steeds beter. Geen last van de schenen deze les.
Voor de afwisseling een keer door Lunetten - Route gelopen. Is weer wat anders dan door de het park (park is ook wel erg donker, in het donker )
Moet alleen wel een keer wat veiligheidsspul kopen om beter zichtbaar te zijn....
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  woensdag 4 november 2009 @ 20:46:13 #153
3185 Adelante
To let it go now
pi_74399040

Ik heb van de week bij Halfords zo'n ademend windjack gehaald, je valt er in elk geval mee op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74399281
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

Ik heb van de week bij Halfords zo'n ademend windjack gehaald, je valt er in elk geval mee op
Ja goed zeg! Bij mij staat het al een tijdje in de planning, maar ik ben nog geen hesje oid tegengekomen. Ook niet echt gezocht..

Maar ik heb helemaal niks wat reflecteert of licht geeft en ik loop over het algemeen altijd 's avonds en een enkele keer in de ochtend. Daarom loop ik meestal alleen op fietspaden, waar geen auto's in de buurt zijn en niet zo veel verkeer is.
pi_74399985
Ik heb vandaag les 8 gedaan. Telkens afwisselend 2 minuten lopen en dan 1 minuut wandelen. Ging goed, al vond ik die minuut telkens wel snel voorbij gaan hoor. Heb je drie passen gezet kun je weer gaan lopen.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:09:19 #156
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74400029
quote:
Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vandaag les 8 gedaan. Telkens afwisselend 2 minuten lopen en dan 1 minuut wandelen. Ging goed, al vond ik die minuut telkens wel snel voorbij gaan hoor. Heb je drie passen gezet kun je weer gaan lopen.
Oh die vond ik zoooo irritant de eerste keer dat ik hem deed! Ik moest echt wennen aan het maar 1 minuut kunnen herstellen...

[ Bericht 0% gewijzigd door caspervc op 04-11-2009 21:26:12 ]
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74400439
Ja die 1 minuut is echt voorbij voordat je het weet.
  woensdag 4 november 2009 @ 21:55:07 #158
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_74402130
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Skv het volgende:

[..]

Lijkt me niet de meest effectieve methode om langere afstanden op een gezonde manier voor je lichaam te bereiken. Je kan beter een programma aanhouden. Les 1 van Evy 1 duurt bijvoorbeeld al 20 minuten ofzo, het gaat erom je lichaam langzaam te versterken, niet 2,5 km te gaan sprinten. Dat kan iedereen wel.
't zal vast zo zijn dat Evy beter is voor je lijf maar ik heb een aantal jaren geleden eens geprobeerd met die schema's te lopen en ik vond het niks. Ik loop liever een stuk aaneen. Ik kies dus voor mijn eigen motivatie. En 2,5 km sprinten is er nog lang niet bij voor mij, ik zit amper boven de 10 km/u gemiddeld.
Life is what you make it.
pi_74404335
Ik adem zowel door neus als mond in. Uitademen doe ik echter vooral door de mond.
Ik merkte het ook meteen toen ik verkouden was en toch ging lopen. Ik kreeg een stuk minder zuurstof binnen en had het behoorlijk zwaar.
pi_74404423
Voor de veiligheid zou ik in ieder geval iets nemen met LEDjes. Aan reflecterend materiaal heb je alleen wat als er veel licht op schijnt.
Zelf heb ik 2 armbanden met rode ledjes. Maar je hebt bijv ook een veiligheids hesje dat zowel reflecterende banen heeft als rode ledjes.
pi_74404858
Tvp.

Ook een vraagje: Wat voor kleding gebruiken jullie in de winter?
Ik zie iedereen altijd in zo'n strakke broek lopen, maar ik vind het toch wel een drempel om zo'n ding aan te trekken. Ben ik de enige?
pi_74405545
quote:
Op woensdag 4 november 2009 22:55 schreef BeeJee78 het volgende:
Tvp.

Ook een vraagje: Wat voor kleding gebruiken jullie in de winter?
Ik zie iedereen altijd in zo'n strakke broek lopen, maar ik vind het toch wel een drempel om zo'n ding aan te trekken. Ben ik de enige?
Normaal sport ik altijd in een bermudabroek (basketbalbroek). In de winter heb ik daar nu een lange tight onder (met de bermuda eroverheen zodat het niet lijkt of je in een legging loopt ).

Voor mijn bovenlichaam heb ik 3 lagen. 1 thermo sporthemd, 2 hardloopshirt met lange mouwen, 3 winddicht jack. Van het jack heb ik momenteel de mouwen afgeritst dus is het meer een soort bodywarmer.

1) Craft zero extreme sleeveless

2) Shirt met lange mouwen. Zoiets, maar dan van de Aldi

3) Pro Touch running jack (Intersport)

[ Bericht 14% gewijzigd door dyna18 op 04-11-2009 23:29:55 ]
pi_74406333
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef Lanoitan het volgende:
Ik heb gisteren les 3 ook afgerond, en dacht dus ook door de neus in te moeten ademen. Twee minuten lukt dat nog wel maar daarna krijg ik toch echt te weinig zuurstof. Maar na even googlen kwam ik er dus ook achter dat je met hardlopen normaal door de mond in- en uitademt. Hier is nog wat informatie te vinden over ademhaling tijdens het hardlopen!
Wat grappig dat we precies even ver zijn en ook hetzelfde verkeerd deden.
quote:
Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Rafiki het volgende:

[..]

Ja goed zeg! Bij mij staat het al een tijdje in de planning, maar ik ben nog geen hesje oid tegengekomen. Ook niet echt gezocht..

Maar ik heb helemaal niks wat reflecteert of licht geeft en ik loop over het algemeen altijd 's avonds en een enkele keer in de ochtend. Daarom loop ik meestal alleen op fietspaden, waar geen auto's in de buurt zijn en niet zo veel verkeer is.
Ik loop met zo'n veiligheidshesje en een speciaal bandje om je arm met felle knipperende lichten. Het ziet er debiel uit maar auto's mijden me als de pest.
pi_74409486
Ik loop hard in gewoon een spijkerbroek en een shirtje met korte mouwen Ga binnenkort ook maar eens echte hardloopkleding aanschaffen denk ik. Voor de veiligheid heb ik niet veel nodig. Ik loop altijd hier achter in het bos hard en daar komt nagenoeg niemand. Nadeel is alleen dat het er na 6 uur compleet donker is
pi_74411188
Ik heb de kleding van mijn vriend aan. Grappig, want die is bijna 2mtr en zijn thermoshirt komt ongeveer tot mijn bovenbenen. Maar het materiaal is wel lekker, en ik heb pas 2x gelopen. Pas als ik vaker ga/blijf lopen koop ik wel wat voor mezelf.

Alleen de broek is een beetje lastig. Gister in de stromende regen gelopen, viel me niet eens tegen, alleen mijn bovenbenen koud, dat vond ik niets. Beetje parachutestof achtig met mesh eronder. Los model. Op zich prima, maar met regen, nu-huh.

Dus ik zit te bedenken wat ik daarmee wil.

En ik moet een fatsoenlijke sportbeha denk ik. Daar ga ik niet mee wachten om te investeren. Ik wil wel lief zijn voor mijn boobies. Hoe doen de andere dames dat?
  donderdag 5 november 2009 @ 10:23:04 #166
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_74411659
Het hangt natuurlijk van je cupmaat af, maar ik ben -met een DD- pas plezier gaan krijgen in hardlopen nadat ik een goede sportbh had gevonden. Ik zweer al jaren bij de Action Shape Sports Bra van Champion, die ik tegenwoordig op ebay koop. Goede bh's zijn niet goedkoop, maar ik vind het echt iets waar je niet op bezuinigen.
pi_74412075
Ik zie net dat ik Actiontech van Champion heb. Die zou goed moeten zijn. Mmm.

Hij zit op wel lekker, schaaft niet, en het zit wel vastgesnoerd, alleen krijg ik zo'n uniboob.
En ik heb het idee dat de onderkant, niet 100% op zijn plek blijft. Terwijl het toch echt vastgesnoerd is.
Misschien beugels... ben dan bang dat dat weer problemen kan geven. (schaven, prikken).

Ik hou het wel hierbij dan denk ik

[ Bericht 69% gewijzigd door jack4ya op 05-11-2009 10:52:53 ]
pi_74417366
Uniboob is geen ramp. Het moet de boel echt goed in bedwang houden.

Ik loop meestal in een Shockabsorber, eentje met beugels. Op Ebay UK kun je ze van twee seizoenen geleden voor een alleszins redelijke prijs aanschaffen! Zeg 15-20 pond. Terwijl echte, nieuwe in de winkel al snel 50 euro kosten.
pi_74420899
Ik heb er gewoon een bij de HEMA gekocht, vind ik een prima ding.
pi_74420968
Qua kleding loop ik in die Le coq sportif lijn van Fatima geloof ik.

Ik vind vooral de broek super fijn. Zo'n strakke legging vind ik iets teveel van het goede. De broek die ik nu heb zit gelukkig niet enorm strak. Wel heel fijn, ik voel niet eens dat ik 'm aan heb.

Verder gewoon een t-shirt en een jack. Ook prima.
pi_74421766
ik loop wel in een tight. En als je dan ineens in een 'gewone' trainingsbroek gaat lopen, valt dat serieus tegen Bij mij wel, iig.

Maar flatteus is anders ja Hallo massieve heupen
pi_74422503
Voor vrouwen vind ik zo'n 'legging' zo gek nog niet...
Maar voor mannen.... ik heb er laatst eentje gepast bij de Perry, en ik kreeg echt het gevoel alsof ik een panty aan het aandoen was ofzo.. erg onnatuurlijk :-)

Ik zag dat er ook speciale hardloop-trainingsbroeken zijn (extra dunne stof of zo), misschien is dat een goed alternatief. Binnenkort ook maar eens passen ergens.
pi_74422597
Gut ja, ook voor mannen is 't natuurlijk niet bepaald sexy

Het ding moet IMHO trouwens wel iets 'steviger' aanvoelen dan een panty, als 'ie zit zoals een panty is het flutkwaliteit (of te groot).
  donderdag 5 november 2009 @ 15:55:29 #174
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_74422687
Ik heb respect voor jullie!

Ik heb echt geen discipline.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_74423019
quote:
Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Twizu het volgende:
Ik heb respect voor jullie!

Ik heb echt geen discipline.
Je kan ook meedoen met een loopgroep, dan heb je een stok achter de deur en het is nog leuk ook...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')