Ja goed zeg! Bij mij staat het al een tijdje in de planning, maar ik ben nog geen hesje oid tegengekomen. Ook niet echt gezocht..quote:Op woensdag 4 november 2009 20:46 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb van de week bij Halfords zo'n ademend windjack gehaald, je valt er in elk geval mee op
Oh die vond ik zoooo irritant de eerste keer dat ik hem deed! Ik moest echt wennen aan het maar 1 minuut kunnen herstellen...quote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb vandaag les 8 gedaan. Telkens afwisselend 2 minuten lopen en dan 1 minuut wandelen. Ging goed, al vond ik die minuut telkens wel snel voorbij gaan hoor. Heb je drie passen gezet kun je weer gaan lopen.
't zal vast zo zijn dat Evy beter is voor je lijf maar ik heb een aantal jaren geleden eens geprobeerd met die schema's te lopen en ik vond het niks. Ik loop liever een stuk aaneen. Ik kies dus voor mijn eigen motivatie. En 2,5 km sprinten is er nog lang niet bij voor mij, ik zit amper boven de 10 km/u gemiddeld.quote:Op maandag 2 november 2009 23:26 schreef Skv het volgende:
[..]
Lijkt me niet de meest effectieve methode om langere afstanden op een gezonde manier voor je lichaam te bereiken. Je kan beter een programma aanhouden. Les 1 van Evy 1 duurt bijvoorbeeld al 20 minuten ofzo, het gaat erom je lichaam langzaam te versterken, niet 2,5 km te gaan sprinten. Dat kan iedereen wel.
Normaal sport ik altijd in een bermudabroek (basketbalbroek). In de winter heb ik daar nu een lange tight onder (met de bermuda eroverheen zodat het niet lijkt of je in een legging looptquote:Op woensdag 4 november 2009 22:55 schreef BeeJee78 het volgende:
Tvp.
Ook een vraagje: Wat voor kleding gebruiken jullie in de winter?
Ik zie iedereen altijd in zo'n strakke broek lopen, maar ik vind het toch wel een drempel om zo'n ding aan te trekken. Ben ik de enige?
Wat grappig dat we precies even ver zijn en ook hetzelfde verkeerd deden.quote:Op dinsdag 3 november 2009 16:58 schreef Lanoitan het volgende:
Ik heb gisteren les 3 ook afgerond, en dacht dus ook door de neus in te moeten ademen. Twee minuten lukt dat nog wel maar daarna krijg ik toch echt te weinig zuurstof. Maar na even googlen kwam ik er dus ook achter dat je met hardlopen normaal door de mond in- en uitademt. Hier is nog wat informatie te vinden over ademhaling tijdens het hardlopen!
Ik loop met zo'n veiligheidshesje en een speciaal bandje om je arm met felle knipperende lichten. Het ziet er debiel uit maar auto's mijden me als de pest.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:51 schreef Rafiki het volgende:
[..]
Ja goed zeg! Bij mij staat het al een tijdje in de planning, maar ik ben nog geen hesje oid tegengekomen. Ook niet echt gezocht..
Maar ik heb helemaal niks wat reflecteert of licht geeft en ik loop over het algemeen altijd 's avonds en een enkele keer in de ochtend. Daarom loop ik meestal alleen op fietspaden, waar geen auto's in de buurt zijn en niet zo veel verkeer is.
Je kan ook meedoen met een loopgroep, dan heb je een stok achter de deur en het is nog leuk ook...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Twizu het volgende:
Ik heb respect voor jullie!
Ik heb echt geen discipline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |