Mooi en lekker rondje Dyna, ik vind het netjes, zo'n eind. 5km is sjiek en ik ben vooral trots op je 10 en 20 min rennen! Wou al dat ik zo ver was! Lekker he, dat heuveltje halverwege, bij de brug omhoog over de A12, voel je lekker in je kuiten. Ik ga morgen voor Evy les 10 denk ik zo!quote:Op zondag 25 oktober 2009 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Net Evy 24 gelopen. 10min en 20min met slechts 1 min rust ertussen. Het ging erg lekker. Die 30min aan een stuk lopen kan ik echt nu bijna proeven. Mijn doel halen gaat dus binnenkort lukken.
caspervc heeft mij trouwens geinspireerd voor een nieuwe route om te lopen.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=319865
Het stuk de heuvel af is lekker, heuvel op vind ik een verschrikkingquote:Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef caspervc het volgende:
[..]
Mooi en lekker rondje Dyna, ik vind het netjes, zo'n eind. 5km is sjiek en ik ben vooral trots op je 10 en 20 min rennen! Wou al dat ik zo ver was! Lekker he, dat heuveltje halverwege, bij de brug omhoog over de A12, voel je lekker in je kuiten. Ik ga morgen voor Evy les 10 denk ik zo!
Heb je ze niet nog op je pc staan?..quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde daarnet voor de tweede keer maar week 2 gaan lopen (les 4 dus), bleek dat die podcast ineens niet meer op mijn ipod stond. En er zijn random nog een aantal andere lessen weg, ik heb er nog maar 24 opstaan terwijl het er 28 zouden moeten zijn. Heeft iemand meer dit gehad? Snap er helemaal niets van namelijk.
Heb datzelfde ook een hele tijd gehad. Komt omdat iTunes ze als Podcast ziet, en wel op een hele vreemde manier. Sinds ik iTunes heb geïnstalleerd op mijn desktop ipv mijn laptop en met mijn desktop sync heb ik er geen probleem meer mee!quote:Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde daarnet voor de tweede keer maar week 2 gaan lopen (les 4 dus), bleek dat die podcast ineens niet meer op mijn ipod stond. En er zijn random nog een aantal andere lessen weg, ik heb er nog maar 24 opstaan terwijl het er 28 zouden moeten zijn. Heeft iemand meer dit gehad? Snap er helemaal niets van namelijk.
Ah, oke. Ik heb net weer gekeken en gesynchroniseerd, en nu doen ze het weer. Wel een vreemd iets ja. Ik keek namelijk net weer, en nu heb ik er ineens 26, omdat ze 2 afleveringen als halve zien ofzo. Nou goed, hij doet het nu weer, voor zolang het is. Anders zal ik je tips even teruglezen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Heb datzelfde ook een hele tijd gehad. Komt omdat iTunes ze als Podcast ziet, en wel op een hele vreemde manier. Sinds ik iTunes heb geïnstalleerd op mijn desktop ipv mijn laptop en met mijn desktop sync heb ik er geen probleem meer mee!
Oplossing voor dat probleem: voor je wil hardlopen al je STR-podcasts weggooien uit iTunes, dan syncen. Vervolgens alle STR-lessen weer toevoegen aan iTunes en opnieuw syncen. Dan staan ze er weer op. Echter, sync je hierna nog een keer (ook al verander je niks), dan staan ze niet meer op je iPhone/Pod.
Wat je ook kan doen is even iTunes herinstalleren of updaten ofzo, ik heb geen flauw idee waar het exact door komt. Op mijn desktop heb ik totaal geen probleem.
Hee, daar woon ik vlakbij.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:24 schreef yozd het volgende:
TVP!
Zit al weken te kwakkelen met blessures. Dan weer mijn knieën, dan mijn enkel en soms ook nog even de schenen voor de afwisseling. Twee weken volledig rust gehouden, maar vandaag ben ik weer begonnen. Zonder Evy, gewoon wat uptempo mp3'tjes en lopen maar. Het was een klein rondje; ongeveer 6 km gelopen in een half uur. Nu hopen dat ik de komende week doorkom zonder pijntjes...
iTunes houdt wel met die blauwe bolletjes bij of je ze al hebt geluisterd of niet. Half-blauw wil zeggen dat je er aan bent begonnen met luisteren, geen bolletje dat je 'm helemaal hebt geluisterd. Kan zijn dat je er twee aan hebt gehad en hij ze daarom niet meer weergeeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ah, oke. Ik heb net weer gekeken en gesynchroniseerd, en nu doen ze het weer. Wel een vreemd iets ja. Ik keek namelijk net weer, en nu heb ik er ineens 26, omdat ze 2 afleveringen als halve zien ofzo. Nou goed, hij doet het nu weer, voor zolang het is. Anders zal ik je tips even teruglezen.
Ah, dat zal het zijn dan. Ik dacht dat ze die maar voor de helft meetelden ofzo, want er staat ook dat ik er 26 heb terwijl het er mee zijn. Beetje vaag allemaal, maar ik durf er nu niet meer op te klikken.quote:Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Skv het volgende:
[..]
iTunes houdt wel met die blauwe bolletjes bij of je ze al hebt geluisterd of niet. Half-blauw wil zeggen dat je er aan bent begonnen met luisteren, geen bolletje dat je 'm helemaal hebt geluisterd. Kan zijn dat je er twee aan hebt gehad en hij ze daarom niet meer weergeeft.
Mwoah, het maakt mij op zich niet zoveel uit waar ik loop. De ene keer loop ik door het bos, dan weer door de wijk en soms door de weilanden. Tijdens het lopen let ik eigenlijk niet zo op de omgeving, van het lopen an sich (in combinatie met de muziek) kom ik lekker tot rust en de motivatie haal ik uit het mezelf doelen stellen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef caspervc het volgende:
@yozd, ik vind dat je een net rondje hebt gedaan, maar al die lange rechte stukken, motiveert dat?
Het is niet alleen gevaarlijk in het donker... een paar weken terug heb ik nog een autospiegel aangetikt met m'n elleboogquote:Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:
Hee, daar woon ik vlakbij.Vind je het fijn om te lopen daar? Loop je gewoon op de weg dan? Lijkt me in het donker best gevaarlijk daar, ze rijden best hard.
Ja, die wegen daar zijn best smal he? Ik loop eigenlijk over het algemeen overdag. Ik heb daarnet wel in het donker gelopen, maar ik loop vaak op een soort bospaadje langs de rijn, dus daar zie je echt geen steek, en ik heb nog niet van die reflecterende bandjes. Dus dit was echt eenmalig. Ik loop zeg maar hier:quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef yozd het volgende:
Het is niet alleen gevaarlijk in het donker... een paar weken terug heb ik nog een autospiegel aangetikt met m'n elleboog. Maar goed, als je gewoon goed oplet is het wel te doen. Ik loop aan de linkerkant van de weg en anticipeer op het andere verkeer. Overigens stikt het er echt van de lopers. Een paar maanden terug, toen het wat warmer was, zag ik elke keer als ik liep groepjes (hard)lopers of nordic walkers. Waar loop jij dan als ik vragen mag?
Mijn In ears (van Sennheiser) zijn volgens mij in het vliegtuig kapot gegaan ofzo.quote:Op zondag 25 oktober 2009 14:03 schreef MMUFC het volgende:
je zou eens kunnen kijken naar zoiets:
[ afbeelding ]
van een goed merk zullen ze wel duur zijn maar voor een onbekender merk zal je 10 tot 15 euro betalen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |