abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 oktober 2009 @ 13:55:00 #51
3185 Adelante
To let it go now
pi_74042330
Kijk of je ergens wat goedkope "in ear" oordopjes kunt vinden, blijven prima zitten en blokkeert omgevingsgeluid.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_74042609
je zou eens kunnen kijken naar zoiets:

van een goed merk zullen ze wel duur zijn maar voor een onbekender merk zal je 10 tot 15 euro betalen..
pi_74043782
Thanks
Ik zal binnenkort eens wat rond gaan neuzen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  zondag 25 oktober 2009 @ 21:30:58 #54
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74058163
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 13:37 schreef dyna18 het volgende:
Net Evy 24 gelopen. 10min en 20min met slechts 1 min rust ertussen. Het ging erg lekker. Die 30min aan een stuk lopen kan ik echt nu bijna proeven. Mijn doel halen gaat dus binnenkort lukken.
caspervc heeft mij trouwens geinspireerd voor een nieuwe route om te lopen.
http://www.afstandmeten.nl/index.php?id=319865
Mooi en lekker rondje Dyna, ik vind het netjes, zo'n eind. 5km is sjiek en ik ben vooral trots op je 10 en 20 min rennen! Wou al dat ik zo ver was! Lekker he, dat heuveltje halverwege, bij de brug omhoog over de A12, voel je lekker in je kuiten. Ik ga morgen voor Evy les 10 denk ik zo!
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74061568
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 21:30 schreef caspervc het volgende:

[..]

Mooi en lekker rondje Dyna, ik vind het netjes, zo'n eind. 5km is sjiek en ik ben vooral trots op je 10 en 20 min rennen! Wou al dat ik zo ver was! Lekker he, dat heuveltje halverwege, bij de brug omhoog over de A12, voel je lekker in je kuiten. Ik ga morgen voor Evy les 10 denk ik zo!
Het stuk de heuvel af is lekker, heuvel op vind ik een verschrikking Laat mij maar lekker op vlakke parcours lopen. En die 20min lopen gaat jou ook wel lukken, gewoon door Evy te volgen vergroot je je conditie enorm. Toen ik begon kon ik nog geen 3 minuten hardlopen en nu gaat het gewoon erg lekker. Trouwens je loopt toch een stuk harder dan mij? Dan zit jij straks wel in de 6 a 7 km zelfs.
pi_74072178
Shit zeg, ben ik gisteren in de laatste les van serie 1 Start to Run les (nr. 30) toch nog geblesseerd geraakt. Lopen ging opzich lekker en ik voelde wel een pijntje aan m'n rechtervoet maar nu kan ik er amper meer op staan en ga door de grond bij het lopen. De pijn zit zo'n beetje precies midden in m'n voet, ben wel benieuwd wat het kan zijn want ik heb volgens mij niets geforceerd of me verstapt of iets dergelijks. Hopelijk duurt het niet te lang, want ik wil beginnen met serie 2!
pi_74075646
Jeuj, mijn ChampionChip is binnen. Maar weer eens een wedstrijd uit gaan zoeken!
Gisteren maar eens 25 km gefietst en een boswandeling van iets van 8 km gemaakt. Viel me toch tegen qua vermoeiendheid, maar ik liep dan ook op allstars. Niet zo handig.

Zojuist ook les 21 gedaan:

10,10,12. Viel me allemaal best mee. Wel wat last van mijn rechtervoet nog, maar nu weer 2 rustdagen.

[ Bericht 76% gewijzigd door Skv op 26-10-2009 14:24:55 ]
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_74083440
Ik wilde daarnet voor de tweede keer maar week 2 gaan lopen (les 4 dus), bleek dat die podcast ineens niet meer op mijn ipod stond. En er zijn random nog een aantal andere lessen weg, ik heb er nog maar 24 opstaan terwijl het er 28 zouden moeten zijn. Heeft iemand meer dit gehad? Snap er helemaal niets van namelijk.
pi_74083944
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Smart_ass het volgende:
Ik wilde daarnet voor de tweede keer maar week 2 gaan lopen (les 4 dus), bleek dat die podcast ineens niet meer op mijn ipod stond. En er zijn random nog een aantal andere lessen weg, ik heb er nog maar 24 opstaan terwijl het er 28 zouden moeten zijn. Heeft iemand meer dit gehad? Snap er helemaal niets van namelijk.
Heb je ze niet nog op je pc staan?..
In eens verdwenen bestanden nooit last van gehad.. ik heb wel een album waarvan 6 nummers wel en 5 nummers niet herkend worden door mijn ipod..

deze week misschien nog niet hardlopen.. heb niets als reflectie materiaal
pi_74084064
Ik heb net weer gekeken. Ik klikte op afleveringen tonen in mijn itunes, en toen stond er dat er zich een probleem had voorgedaan bij het downloaden. Beetje raar, want ik heb ze inderdaad wel gewoon als mp3-bestanden op m'n pc staan.
pi_74085289
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:20 schreef Smart_ass het volgende:
Heb datzelfde ook een hele tijd gehad. Komt omdat iTunes ze als Podcast ziet, en wel op een hele vreemde manier. Sinds ik iTunes heb geïnstalleerd op mijn desktop ipv mijn laptop en met mijn desktop sync heb ik er geen probleem meer mee!
Oplossing voor dat probleem: voor je wil hardlopen al je STR-podcasts weggooien uit iTunes, dan syncen. Vervolgens alle STR-lessen weer toevoegen aan iTunes en opnieuw syncen. Dan staan ze er weer op. Echter, sync je hierna nog een keer (ook al verander je niks), dan staan ze niet meer op je iPhone/Pod.

Wat je ook kan doen is even iTunes herinstalleren of updaten ofzo, ik heb geen flauw idee waar het exact door komt. Op mijn desktop heb ik totaal geen probleem.
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:24:21 #62
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_74085515
TVP!

Zit al weken te kwakkelen met blessures. Dan weer mijn knieën, dan mijn enkel en soms ook nog even de schenen voor de afwisseling . Twee weken volledig rust gehouden, maar vandaag ben ik weer begonnen. Zonder Evy, gewoon wat uptempo mp3'tjes en lopen maar. Het was een klein rondje; ongeveer 6 km gelopen in een half uur. Nu hopen dat ik de komende week doorkom zonder pijntjes...
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:25:55 #63
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_74085568
maar weer eens inhaken: ik loop nu af en toe hard, mag weer wat vaker en wat meer getrain.

Ik loop nu met de radio op, maar loop vaak een te hoog tempo. Voordeel is wel dat je sneller langer achter elkaar kunt lopen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_74085923
Evy 5km is af 30 min houden we al vol! Nu de volgende hindernis: test halen bij de politie! Bestaat er ook iets van mp3 achtig materiaal voor coopertesten ofzo? Meer korte sprintjes dat soort werk?
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:42:02 #65
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_74086067
Ik heb net les 10 van Evy achter de rug.
3,9km gelopen in totaal, gemiddeld net iets onder de 6min/km. Best netjes, aangezien het een les was waarbij ik 50% rende en 50% wandelde. Route

@yozd, ik vind dat je een net rondje hebt gedaan, maar al die lange rechte stukken, motiveert dat?
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_74088480
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef Skv het volgende:

[..]

Heb datzelfde ook een hele tijd gehad. Komt omdat iTunes ze als Podcast ziet, en wel op een hele vreemde manier. Sinds ik iTunes heb geïnstalleerd op mijn desktop ipv mijn laptop en met mijn desktop sync heb ik er geen probleem meer mee!
Oplossing voor dat probleem: voor je wil hardlopen al je STR-podcasts weggooien uit iTunes, dan syncen. Vervolgens alle STR-lessen weer toevoegen aan iTunes en opnieuw syncen. Dan staan ze er weer op. Echter, sync je hierna nog een keer (ook al verander je niks), dan staan ze niet meer op je iPhone/Pod.

Wat je ook kan doen is even iTunes herinstalleren of updaten ofzo, ik heb geen flauw idee waar het exact door komt. Op mijn desktop heb ik totaal geen probleem.
Ah, oke. Ik heb net weer gekeken en gesynchroniseerd, en nu doen ze het weer. Wel een vreemd iets ja. Ik keek namelijk net weer, en nu heb ik er ineens 26, omdat ze 2 afleveringen als halve zien ofzo. Nou goed, hij doet het nu weer, voor zolang het is. Anders zal ik je tips even teruglezen.
pi_74088558
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:24 schreef yozd het volgende:
TVP!

Zit al weken te kwakkelen met blessures. Dan weer mijn knieën, dan mijn enkel en soms ook nog even de schenen voor de afwisseling . Twee weken volledig rust gehouden, maar vandaag ben ik weer begonnen. Zonder Evy, gewoon wat uptempo mp3'tjes en lopen maar. Het was een klein rondje; ongeveer 6 km gelopen in een half uur. Nu hopen dat ik de komende week doorkom zonder pijntjes...
Hee, daar woon ik vlakbij. Vind je het fijn om te lopen daar? Loop je gewoon op de weg dan? Lijkt me in het donker best gevaarlijk daar, ze rijden best hard.
pi_74088594
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:46 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ah, oke. Ik heb net weer gekeken en gesynchroniseerd, en nu doen ze het weer. Wel een vreemd iets ja. Ik keek namelijk net weer, en nu heb ik er ineens 26, omdat ze 2 afleveringen als halve zien ofzo. Nou goed, hij doet het nu weer, voor zolang het is. Anders zal ik je tips even teruglezen.
iTunes houdt wel met die blauwe bolletjes bij of je ze al hebt geluisterd of niet. Half-blauw wil zeggen dat je er aan bent begonnen met luisteren, geen bolletje dat je 'm helemaal hebt geluisterd. Kan zijn dat je er twee aan hebt gehad en hij ze daarom niet meer weergeeft.
pi_74088969
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:49 schreef Skv het volgende:

[..]

iTunes houdt wel met die blauwe bolletjes bij of je ze al hebt geluisterd of niet. Half-blauw wil zeggen dat je er aan bent begonnen met luisteren, geen bolletje dat je 'm helemaal hebt geluisterd. Kan zijn dat je er twee aan hebt gehad en hij ze daarom niet meer weergeeft.
Ah, dat zal het zijn dan. Ik dacht dat ze die maar voor de helft meetelden ofzo, want er staat ook dat ik er 26 heb terwijl het er mee zijn. Beetje vaag allemaal, maar ik durf er nu niet meer op te klikken.

Overigens stonden die blauwe bolletjes voor alle afleveringen terwijl ik maar tot 6 ben gekomen. Maargoed, we zien het wel.
pi_74094259
Ow dat thermoshirtje dat ik op pagina 1 noemde heb ik weer terug gebracht. Hij zat niet lekker bij de schouders en armen. Daar zat hij vooral mijn beweging te belemmeren. Ik heb nu online de variatie zonder mouwen besteld. Hopelijk zit die beter. Ik kon helaas geen winkel vinden die hem had om te passen.

[ Bericht 25% gewijzigd door dyna18 op 26-10-2009 23:01:29 ]
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:45:50 #71
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_74095308
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef caspervc het volgende:

@yozd, ik vind dat je een net rondje hebt gedaan, maar al die lange rechte stukken, motiveert dat?
Mwoah, het maakt mij op zich niet zoveel uit waar ik loop. De ene keer loop ik door het bos, dan weer door de wijk en soms door de weilanden. Tijdens het lopen let ik eigenlijk niet zo op de omgeving, van het lopen an sich (in combinatie met de muziek) kom ik lekker tot rust en de motivatie haal ik uit het mezelf doelen stellen.

Zo was mijn eerste doel 30 min lopen. Toen ik begon kon ik amper 5 minuten aan 1 stuk hardlopen, nu hou ik het veel langer vol (voor mijn blessure heb ik 45 minuten aan 1 stuk gelopen en ik stopte alleen omdat Evy's les toen ophield ).

Een andere keer probeer ik mijn gemiddelde snelheid omhoog te gooien. Die doelen motiveren me wel voldoende.
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:48 schreef Smart_ass het volgende:

Hee, daar woon ik vlakbij. Vind je het fijn om te lopen daar? Loop je gewoon op de weg dan? Lijkt me in het donker best gevaarlijk daar, ze rijden best hard.
Het is niet alleen gevaarlijk in het donker... een paar weken terug heb ik nog een autospiegel aangetikt met m'n elleboog . Maar goed, als je gewoon goed oplet is het wel te doen. Ik loop aan de linkerkant van de weg en anticipeer op het andere verkeer. Overigens stikt het er echt van de lopers. Een paar maanden terug, toen het wat warmer was, zag ik elke keer als ik liep groepjes (hard)lopers of nordic walkers. Waar loop jij dan als ik vragen mag?
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
pi_74096287
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef yozd het volgende:

Het is niet alleen gevaarlijk in het donker... een paar weken terug heb ik nog een autospiegel aangetikt met m'n elleboog . Maar goed, als je gewoon goed oplet is het wel te doen. Ik loop aan de linkerkant van de weg en anticipeer op het andere verkeer. Overigens stikt het er echt van de lopers. Een paar maanden terug, toen het wat warmer was, zag ik elke keer als ik liep groepjes (hard)lopers of nordic walkers. Waar loop jij dan als ik vragen mag?
Ja, die wegen daar zijn best smal he? Ik loop eigenlijk over het algemeen overdag. Ik heb daarnet wel in het donker gelopen, maar ik loop vaak op een soort bospaadje langs de rijn, dus daar zie je echt geen steek, en ik heb nog niet van die reflecterende bandjes. Dus dit was echt eenmalig. Ik loop zeg maar hier:

http://maps.google.nl/maps?hl=nl&source=hp&q=cuneralaan%2C%20rhenen&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wl

Weet alleen niet of je Rhenen kent.
pi_74123546
Nou ik heb vandaag mijn schoenen gehaald, echte asics fortitude. Ze lopen echt fijn dat mag dan ook wel voor die prijs. Nu nog even evy downloaden en ik kan beginnen wil vanavond nog even een rondje maken.
pi_74134840
Niet te vaak en te hard gaan trainen, blessures zijn erg naar!
pi_74143061
quote:
Op zondag 25 oktober 2009 14:03 schreef MMUFC het volgende:
je zou eens kunnen kijken naar zoiets:
[ afbeelding ]

van een goed merk zullen ze wel duur zijn maar voor een onbekender merk zal je 10 tot 15 euro betalen..
Mijn In ears (van Sennheiser) zijn volgens mij in het vliegtuig kapot gegaan ofzo. Mijn rechter oordopje doet het nog gewoon, maar uit de linkse komt vrijwel geen geluid. Alleen heul zacht. Redelijk irritant wel om alles van 1 kant te horen. Denk dat ik van de week maar nieuwe koop.

Heb deze overigens ook helemaal niet zo heel lang, vanaf augustus. Heb het bonnetje ook nog wel (heb 'm samen gekocht met m'n ipod bij de MediaMarkt) maar ik denk niet dat ik ze nog kan ruilen, wel? Of zou dat onder garantie vallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')