quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Zo, nu het bed uit, douchen en ontbijten
Ik ben om half 8 er uit gegaan om langs de huisarts te gaan. Om 9 uur er weer ingedoken, om half 10 gaan slapen tot kwart over 1.. en nu lag ik nog ff tv te kijken en te laptoppen in bedquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Jij zit al vanaf vanmorgen op bed
Wel als je 8 uur slaap per nacht nodig hebt en nu al 3 nachten op rij niet verder bent gekomen als 5 uurquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Dat lijkt mij nou nooit, weer gaan slapen als ik wakker geweest ben en eruit geweest ben.
Ziekjes?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben om half 8 er uit gegaan om langs de huisarts te gaan. Om 9 uur er weer ingedoken, om half 10 gaan slapen tot kwart over 1.. en nu lag ik nog ff tv te kijken en te laptoppen in bed
Makkie. Vooral als je vroeg op moet, je bed uitstapt en na 10 minuten denkt: krijg toch allemaal de kolere en weer in je bed duikt , wat dan nog warm is ookquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef AMDB het volgende:
Dat lijkt mij nou nooit, weer gaan slapen als ik wakker geweest ben en eruit geweest ben.
Dan misschien wel, maar komt ook vrij weinig voor moet ik zeggen. Op Lowlands ofzo ook wel weinig slaap gehad. Maar leuke dingen geven toch wel energie. Nacht erna ook niet veel meer geslapen eigenlijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:15 schreef Puala het volgende:
[..]
Wel als je 8 uur slaap per nacht nodig hebt en nu al 3 nachten op rij niet verder bent gekomen als 5 uur
Nee hoor. Ben niet ziek. De huisarts houd me graag iets beter in de gaten omdat ik thuis wat problemen heb en wat moeite heb om op een gewoon gewicht te blijven op het moment.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ziekjes?
Beterschap meid![]()
En terug gaan liggen in bed lukt mij ook niet, ik kan geen oog meer dicht doen dan
Dat dus jaquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:19 schreef jna het volgende:
[..]
Makkie. Vooral als je vroeg op moet, je bed uitstapt en na 10 minuten denkt: krijg toch allemaal de kolere en weer in je bed duikt , wat dan nog warm is ook
2xquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Puala het volgende:
[..]
Fuck man, hoe veel train jij per week wel niet?
Grmbl!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:08 schreef Puala het volgende:
Zo, nu het bed uit, douchen en ontbijten
Ik ook zoiets en sommige meiden die vinden mijn buik welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
2x
Maandag van 21.15 t/m 22.45 en woensdag van 19.00 t/m 20.30
Hoe kom je er bijquote:
Anders ik welquote:
Wat heeft dat met je buik te maken?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:42 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ik ook zoiets en sommige meiden die vinden mijn buik welalleen de haren is een minpunt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |