Ik ken geen gekraakte moskee, maar wel een voorbeeld van een kraakmoskee:quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:45 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Briljant! Een gekraakte moskee. Dat wil ik wel zien.
http://www.volkskrant.nl/(...)druis_van_de_ringwegquote:In het Amsterdamse Bos en Lommer werd een gekraakt kantoorgebouw moskee. Het stadsdeel vindt biddende moslims in strijd met het bestemmingsplan. Maar die laten zich niet wegsturen.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Ik ken geen gekraakte moskee, maar wel een voorbeeld van een kraakmoskee:
[..]
http://www.volkskrant.nl/(...)druis_van_de_ringweg
nee joh ze hebben een kleedjequote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:56 schreef Dragorius het volgende:
[..]Slecht voor de gewrichten, op zo'n koude betonvloer
Benieuwd of gemeente Amsterdam de ballen heeft om dat pand te ontruimen als het er op aankomt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:54 schreef Meh7 het volgende:
Ik ken geen gekraakte moskee, maar wel een voorbeeld van een kraakmoskee:
http://www.volkskrant.nl/(...)druis_van_de_ringweg
Het is een nieuwsbericht uit 2006 en de kraakmoskee is er volgens mij nog steeds.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Benieuwd of gemeente Amsterdam de ballen heeft om dat pand te ontruimen als het er op aankomt.
er zit heus wel wat belasting geld in maak je er maar niet druk om .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef Meki het volgende:
[..]
De moslims betalen zelf de moskee
Jij woont niet in Nederland dus wat heb jij daarover te zeggen
Jij betaalt toch geen belasting..
Een gaysauna, een slijterij of een slagerij lijken me wel geschikte bestemmingenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:14 schreef waterkip het volgende:
Als de bouwvergunning vervalt, kan de gemeente het gebouw onteigenen of opkopen. Het kan bijvoorbeeld gebruikt worden als 'Eftelingkasteel', ontmoetingsruimte, winkelcentrum of sauna, noemt Pastors enkele ideeën.
http://www.telegraaf.nl/b(...)moskee___.html?p=1,1
er zit geen belasting geld in. Ook niet omdat het nu om moslims gaat en het dan wel lekker bekt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef telavivnick het volgende:
[..]
er zit heus wel wat belasting geld in maak je er maar niet druk om .
en ik betaal 2x belasting hier en in nederland .
en eigenlijk ga jou dat geen r.... aan
Je weet dat er een belastingverdrag tussen Israël en Nederland bestaat om dubbele belastingheffing te voorkomen?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef telavivnick het volgende:
[..]
er zit heus wel wat belasting geld in maak je er maar niet druk om .
en ik betaal 2x belasting hier en in nederland .
en eigenlijk ga jou dat geen r.... aan
ik zal daar niet zo zeker van zijn .maar dan nog het is een lelijk ding .quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef Grumpey het volgende:
[..]
er zit geen belasting geld in. Ook niet omdat het nu om moslims gaat en het dan wel lekker bekt.
Benieuwd of daar verandering in gaat komen met de nieuwe kraak-wetgeving.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:05 schreef Meh7 het volgende:
Het is een nieuwsbericht uit 2006 en de kraakmoskee is er volgens mij nog steeds.
Ik mag toch echt hopen dat de Nederlandse politie de voorkeur geeft aan het ontruimen van drugs-kraakpanden dan een kraakpand dat als gebedshuis wordt gebruikt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:19 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Benieuwd of daar verandering in gaat komen met de nieuwe kraak-wetgeving.
ja iddquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef reem het volgende:
[..]
Je weet dat er een belastingverdrag tussen Israël en Nederland bestaat om dubbele belastingheffing te voorkomen?
Religie is wel de opium van het volk! Ik zie toch een duidelijk verband.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:
Ik mag toch echt hopen dat de Nederlandse politie de voorkeur geeft aan het ontruimen van drugs-kraakpanden dan een kraakpand dat als gebedshuis wordt gebruikt.
Daar zit toch wel duidelijk een verschil in
Er komt een Rotterdam Dungeon, met alle wreedheden van de Islam breed uitgemeten.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:44 schreef capricia het volgende:
Even terug naar die mokee in Rotterdam.
Stel dat die vergunning definitief ingetrokken wordt, en dat er dus helemaal niet meer gebouwd mag/gaat worden. Wat gaat er dan met dat half gefabriceerde bouwwerk gebeuren?
Blijft dat zo staan tot in lengte van dagen, of gaat het bouwwerk verplicht afgebroken worden?
zo we hebben nu al een goed doel /quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:58 schreef __Saviour__ het volgende:
Gewoon die vergunning intrekken en het incomplete gebouw zo laten staan. Dat is dan een mooi statement, een soort kunstproject haast. Het onvoltooide gebouw staat dan symbool voor de onvolwassenheid van de Islam, die zich nooit verder ontwikkeld heeft en is blijven hangen in een onvoltooide fase.
Ik vind het juist mooie gebouwen, net als kerken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Als moskeeën nou eens mooie gebouwen waren....
Moskeeën zijn mooi, maar niet de semi communistische betonnen blokhutten die we hier neerzetten. Net zoiets als de nieuwe "architectuur" van kerken, dat lijkt toch nergens op?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik vind het juist mooie gebouwen, net als kerken.
Maar ja, dat is natuurlijk subjectief.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:20 schreef telavivnick het volgende:
[..]
ja idd
maar ik betaal zowiezo voor mijn zomerhuis in nederland .
Het mooie aan moskeeen vind ik juist dat ze vaak nog een beetje in die historische stijl worden gebouwd, terwijl de meeste moderne kerken nergens op lijkenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Moskeeën zijn mooi, maar niet de semi communistische betonnen blokhutten die we hier neerzetten. Net zoiets als de nieuwe "architectuur" van kerken, dat lijkt toch nergens op?
Mwah ik vind het persoonlijk tegenvallen hoor, ze zetten in essentie een betonnen kubus neer, met wat "aladin" ramen en een koep er bovenop.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 17:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het mooie aan moskeeen vind ik juist dat ze vaak nog een beetje in die historische stijl worden gebouwd, terwijl de meeste moderne kerken nergens op lijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |