abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:17:37 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_73925875
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:13 schreef Hanoying het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
OMG wat is dat een griezelig gebouw ? Kan het die raketten lanceren ?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:18:45 #202
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_73925912
quote:

[..]

[ afbeelding ]
zat er ook aan te denken maar wilden ze geen ideen geven .leuk artikel

en eigelijk worden deze gebedshuizen, soms wel voor deze dingen gebruikt ..het opslaan voor wapens en raketten .

[ Bericht 1% gewijzigd door telavivnick op 21-10-2009 20:24:46 ]
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_73926055
quote:

[..]

[ afbeelding ]
lol @ krantenartikel

"One French Muslim leader was reported to have said: "fast, fire ze missles"
  Moderator woensdag 21 oktober 2009 @ 20:23:25 #204
236264 crew  capricia
pi_73926099
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Mooi artikel ook!!
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73930950
Ik vind dit gebouw trouwens mooier De kathedraal van Reims . De kerk dateert uit het begin van de 13e eeuw

Deze WesterMoskee (Aya Sofia)zou in 2008 geopend worden?
Dit las ik trouwens over de subsidie
quote:
Het Oosten/Kristal BV: is een bedrijfseenheid binnen woningbouw corporatie Het Oosten. Zij zijn voorstanders van de nieuwbouw, de buurt voldoet zo beter aan de eisen van deze tijd. De ingrijpende nieuwbouw sluit aan bij de stadsrenovatieplannen in stadsdeel De Baarsjes. Zij krijgen subsidie voor de bouw van de woningen en de winkels; deze laatste worden verkocht aan de vereniging Aya Sofia.

BORT: Belangenvereniging Omwonenden (voormalig) Riva-Terrein, hun woordvoerder is mevrouw Boel, ex-wethouder voor de PvdA in stadsdeel De Baarsjes. Zij verzetten zich tegen de nieuwbouwplannen. Ten eerste zijn zij tegen de sloop van de sociale huurwoningen, omdat er duurdere woningen voor terug komen en deze twee panden monumentale waardering hebben gekregen. Zij hebben bezwaren tegen de overdekte winkelpassage, omdat “de steeg” onveilig zou worden door leegstand en verloedering, en omdat het plein naar hun mening al toegankelijk genoeg is.Verder vinden zij de moskee te prominent aanwezig en vrezen zij parkeerproblemen en een te grote toeloop. Zij vinden de parkeergarage geen goede oplossing, er worden slechts 100 plaatsen gereserveerd voor de omwonenden. Ten tweede beschuldigen zij de stadsdeelraad van ondemocratische besluitvorming; er is te weinig gecommuniceerd en ook misleidende informatie gegeven. Zeker wat betreft de hoogte van de minaret en bij het toekennen van bouwvergunningen en subsidies.

HET VERVOLG De klachten van BORT zijn besproken, maar niet allemaal gegrond verklaard. In een kort geding heeft de rechter besloten dat de omwonenden recht hebben op meer informatie en inspraak. Als gevolg hiervan zijn de bouwplannen op verschillende punten gewijzigd. Zo moet er gezorgd worden voor beperkte bouwoverlast, beveiliging van de winkelpassage en is de architectuur van de moskee aangepast aan de stijl van de Amsterdamse School. In december 2005 wordt begonnen met de sloop van de panden. De eerste woningen zullen in 2007 worden opgeleverd, het project zal waarschijnlijk in 2008 worden afgerond met de opening van de moskee.
Dus men bouwt eerst iets met subsidie op, en verkoopt het vervolgens weer aan de vereniging Aya Sofia....Die uiteindelijk überhaupt de eigenaar is van de Wester Moskee? Dus uiteindelijk eigendom van een wijk?Bron

Slim
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
  donderdag 22 oktober 2009 @ 03:29:02 #206
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_73938244
Ik blijf het zielig vinden. Gezeur om een gebouw met een afwijkend ontwerp. Dezelfde personen die normaal lopen te roepen dat de overheid zich niet met hun zaken moet bemoeien lopen nu wel te klagen dat een bepaald gebouw 'niet in het straatbeeld past'.

Moslims naar de kerk sturen om te bidden is een beetje als tegen Feyenoord fans zeggen dat ze ook best een seizoenskaart bij Ajax kunnen nemen: het is toch ook voetbal ?
[b]@RemiLehmann[/b]
  donderdag 22 oktober 2009 @ 10:50:53 #207
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_73942320
wat een gedrocht
dat hebben jullie goed gedaan, nederlanders
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_73942633
Zie ook: Interview van radio 1 met Marco Pastors over de Essalam Moskee

http://www.radio1.nl/cont(...)u-in?autostart=10929

In de stad waar het voor niemand mogelijk was om eigen grond te bezitten, behalve dan voor de Essalam-moskee, waar men al meer dan 6 jaar mee bezig is om die haatkeet uit de grond te stampen...hetgeen niet erg wil lukken vanwege onderling bestuurlijk gesteggel en financieel wanbeleid. Zelfs onderlingen vechtpartijen en doodsbedreigingen van de baardmannen zijn niet vreemd,nee niet eens van de Nederlandse bevolking, u weet inmiddels wel, die komen al helemaal niet in verzet, maar vanuit de eigen achterban...U weet de islam is vrede.
De lijn van Wilders: volg je hart en je principes .
Recht = recht en krom = krom.
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:36:48 #209
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_73943663
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 17:05 schreef woid het volgende:

[..]

zomerhuis in nederland
Herfsthuis zou een betere naam zijn, al zijn we wel verwend afgelopen zomert.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:46:21 #210
3542 Gia
User under construction
pi_73943998
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 19:40 schreef gelly het volgende:

[..]

ER STAAT EEN GODVERGETEN VOETBALSTADION NAAST !
Ja en? Bouwen ze gewoon eerst een moskee en gaan ze daarna klagen over de herrie en overlast van het voetbalstadion!!
Zie ook

Hondenbaasjes overhoop met moskeebezoekers

over de El Fath moskee in Amersfoort. Die werd gebouwd bij een hondenuitlaatgebied. En via dat gebied is het voor veel moskeegangers een kortere route naar de ingang. Maar ze vallen wel hondenbezitters aan, omdat ze vinden dat honden daar niet horen.

Dit dus, terwijl die uitlaatstrook daar al eerder was dan de moskee.

Zal me dus niks verbazen als er straks op vrijdag niet meer gevoetbald mag worden in het voetbalstadion.
pi_73944079
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:29 schreef reem het volgende:

Moslims naar de kerk sturen om te bidden is een beetje als tegen Feyenoord fans zeggen dat ze ook best een seizoenskaart bij Ajax kunnen nemen: het is toch ook voetbal ?

Pomp er gewoon een half miljoen in en die gasten kunnen elke dag tig keer bidden. Zij blij en geen tijdloos gezeik elke keer...
  donderdag 22 oktober 2009 @ 11:50:08 #212
257624 telavivnick
hier is het altiojd warm
pi_73944131
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:46 schreef Gia het volgende:

[..]

Ja en? Bouwen ze gewoon eerst een moskee en gaan ze daarna klagen over de herrie en overlast van het voetbalstadion!!
Zie ook

Hondenbaasjes overhoop met moskeebezoekers

over de El Fath moskee in Amersfoort. Die werd gebouwd bij een hondenuitlaatgebied. En via dat gebied is het voor veel moskeegangers een kortere route naar de ingang. Maar ze vallen wel hondenbezitters aan, omdat ze vinden dat honden daar niet horen.

Dit dus, terwijl die uitlaatstrook daar al eerder was dan de moskee.

Zal me dus niks verbazen als er straks op vrijdag niet meer gevoetbald mag worden in het voetbalstadion.
je moet het de honden toch naar hun zin maken
vredesoverleg whahahahahahahahahahahha
pi_73944165
Daar zou een verbod op moeten komen. Dieren als huisdier nemen...
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 10:59:49 #214
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_74009856
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 13:32 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wanneer gaat de katholieke kerk eigenlijk een mega kathedraal bouwen in Dubai?
Als er genoeg "aanhangers" wonen. lijkt me zo.
er wonen genoeg moslims binnen 50 km om dat
gebouw te rechtvaardigen, hoeveel kathedralen heeft
Nederland eigenlijk..... wiki ... 9.

dus ik zie het probleem niet echt.

wel afluisteren die toko....
just in case!
Welcome Mr. President, How can we serve you,
  zaterdag 24 oktober 2009 @ 11:03:46 #215
273150 Linkse_Rakker
Party V D Alochtonen
pi_74009920
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:51 schreef Langlearn het volgende:
Daar zou een verbod op moeten komen. Dieren als huisdier nemen...
+ 1

Is toch belachelijk om die beestjes hun hele leven lang op te sluiten. En aan een lijntje te houden.
Het word echt tijd dat deze vorm van dieren mishandeling word aangepakt.
Jezus zij met ons!
pi_74017762
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 11:02 schreef DikVoormekaar het volgende:
Zie ook: Interview van radio 1 met Marco Pastors over de Essalam Moskee

http://www.radio1.nl/cont(...)u-in?autostart=10929

In de stad waar het voor niemand mogelijk was om eigen grond te bezitten, behalve dan voor de Essalam-moskee, waar men al meer dan 6 jaar mee bezig is om die haatkeet uit de grond te stampen...hetgeen niet erg wil lukken vanwege onderling bestuurlijk gesteggel en financieel wanbeleid. Zelfs onderlingen vechtpartijen en doodsbedreigingen van de baardmannen zijn niet vreemd,nee niet eens van de Nederlandse bevolking, u weet inmiddels wel, die komen al helemaal niet in verzet, maar vanuit de eigen achterban...U weet de islam is vrede.
Het is al tijden mogelijk om eigen grond te bezitten in de stad.
pi_74040306
quote:
Op donderdag 22 oktober 2009 03:29 schreef reem het volgende:
Ik blijf het zielig vinden. Gezeur om een gebouw met een afwijkend ontwerp. Dezelfde personen die normaal lopen te roepen dat de overheid zich niet met hun zaken moet bemoeien lopen nu wel te klagen dat een bepaald gebouw 'niet in het straatbeeld past'.

Afwijkende ontwerpen prima, maar dit is niet meer afwijkend, dit is zoals eerder gezegd eerder megalomaan.
Ik krijg hier goedverdomme al gedonder als ik mijn kozijnen een andere tint wit geef en dat ding moet weer wel gewoon kunnen.
Echt positief voor integratie is dit trouwens ook niet, om nog maar even een blik open te scheuren.
Welke motivatie om een beetje te vernederlandsen is er nog als we ze alles geven wat ze hadden.
Dit is gewoon geen land voor een religie die 500 jaar achterloopt op de rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')