Ideetje?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:48 schreef sunny16947 het volgende:
Na de breuk had Huub zich alleen nog in vermomming buiten moeten wagen?
En na de opmerkingen van Claire over vremdgaan zal hij heus wel gevolgd zijn.
in de reactie aan boulevard zei ze het ook nog, al liet ze daar al wel haar twijfels doorschemerenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:57 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Het was m.i. half augustus toen Claire al helemaal geen reactie meer gaf op haar hyves. Niet over de zaak en niet over hunzelf. De breuk was al veel eerder aan de gang denk ik.
Damn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
Wie weet had Claire nadat de nasleep van de zwangerschap over was wel helemaal geen zin meer in sex.
Echte liefde.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
Wie weet had Claire nadat de nasleep van de zwangerschap over was wel helemaal geen zin meer in sex.
Maar ook mannen kunnen daar een afknapper van hebben gekregen, waar een kind uit gekomen is.
Je kunt het raar vinden, maar dat soort dingen gebeuren.
Precies, hoe je het ook wendt of keert: het is en blijft Claire's schuld.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:00 schreef sunny16947 het volgende:
Maar ook mannen kunnen daar een afknapper van hebben gekregen, waar een kind uit gekomen is.
Je kunt het raar vinden, maar dat soort dingen gebeuren.
Volgens mij stamt die nog uit DGK.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Elske6 het volgende:
http://www.facebook.com/people/Huub-van-Ballegooy/1314878296
nieuwe fot van Huub ?? Hier toont hij ook al wat dikker toch??
ja, daar was hij ook al aan de prednisonquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Elske6 het volgende:
http://www.facebook.com/people/Huub-van-Ballegooy/1314878296
nieuwe fot van Huub ?? Hier toont hij ook al wat dikker toch??
aan de achtergrond te zien welquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij stamt die nog uit DGK.
Komen die ook in flessen? Dan moet dat het wel zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja, daar was hij ook al aan de prednison
jij bent dus het type vrouw, wat mannen mooiiii kunnen bespelen!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nee hoor, want als ik het idee heb dat hij niet te vertrouwen is, begin ik er niet aan.
Daar trapt TB niet in. Zij staat namelijk open voor signalen die anderen ontgaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef littlemamita het volgende:
Als ik jou maar in het begin het gevoel/idee geef dat je me kan vertrouwen....
Jij bent echt niet in ordequote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jij bent dus het type vrouw, wat mannen mooiiii kunnen bespelen!
Niks schuld. Niet van Claire en niet van Huub. Gevoelens kun je nu eenmaal niet verstandelijk beredeneren.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, hoe je het ook wendt of keert: het is en blijft Claire's schuld.
Hitler had ook het best voor met de mensheidquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:27 schreef Ripley het volgende:
Dat kind weet toch van niks, of papa een nieuwe vriendin heeft of niet.
Persoonlijk denk ik dat Huub best ergens het goed bedoelt, maar dat claire gewoon te liefjes en rustig voor hem is. Denk dat ze beiden beter af zijn zonder elkaar, jammer alleen dat ze daar pas achterkomen nadat er een kindje is geboren.
Het is duidelijk dat je denkt dat een vrouw zo gemakkelijk te bespelen is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:16 schreef littlemamita het volgende:
[..]
jij bent dus het type vrouw, wat mannen mooiiii kunnen bespelen!
Wat je zegt!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:18 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar trapt TB niet in. Zij staat namelijk open voor signalen die anderen ontgaan.
Pathetisch figuur ben je toch, proberen Claire op hetzelfde niveau te tillen als Huub, zodat het minder erg lijkt.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:33 schreef sunny16947 het volgende:
Zou Claire ook al een nieuw vriendje hebben? Is iig een vriendje en ook nog medewerker van Bram. Dus dat zit alvast goed.
Als je voor dat beroep kiest, kan zo'n radar je rijk makenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb wel een radar voor hoerenlopers enzo.
Scherp.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als het een beetje lukt met dat grietje, dan zit ons Huubje weer in een Gouden Kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |