Nog even reageren over het niet weten of hij het geprobeerd heeft.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige opmerking. En weet jij dan of hij het niet serieus heeft geprobeerd?
Twitteren!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
maar hij is zijn leotien wel trouw, en ik geloof dat die 2 echt wel happy zijn met mekaar.
huub moest maar eens bellen met marco, hoe houd je je vrouw en kindje tevree
Ik weet wel een optie. Geen enkele vrouw moet Huub een kans geven.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:35 schreef Toverheks het volgende:
huub heeft steeds geroepen hij is niet monogaam, maar elke vrouw ( vooral die pas beginnen) denken ach dat verander ik wel aan hem, claire zou heus wel geprobeert hebben er iets van te maken, alleen is zo jammer, misschien waren ze echt * te verschillend * dat het haar niet gelukjt is, en ik denk dat geen 1 meisje/vrouw huub gelukkig kan maken, omdat huub een jongen is die steeds zijn grensen opzoekt, misschien probeert hij het wel steeds, maar lukt het hem gewoon niet.
denk dat huub zijn hele leven wel * zoekende* zal blijven.
mijn mening, al zal je met iemand anders gaan zoenen, klopt gewoon niet, misschien lekker ouderwets maar zoenen is ook vreemdgaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:37 schreef sunny16947 het volgende:
Dan heb je nog het verschil in opvatting over wat is vreemdgaan. De een vindt aanhalig doen en zoenen al vreemdgaan en de ander pas de echte gemeenschap.
Claimen om vreemd te mogen gaan is iets anders dan niet willen/kunnen beloven nooit meer verliefd te worden op een ander en daar iets meer mee willen doen dan alleen een beschuitje eten.Als je daar beide geen probleem mee hebt "Prima toch"quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik neem dat soort statistiekjes met een korrel zout.
Ik neem aan dat iemand die een keer vreemdgaat, iets anders is als iemand die er zijn beroep van gemaakt heeft.
Natuurlijk kan het in een mensenleven voorkomen. Ik vind het ook a hell of a job.
Ik geloof in het niet bij voorbaat claimen om vreemd te mogen gaan.
Wie weet is dit wel een van die vrouwen. Ze moet iig wel weten welk vlees ze in de kuip heeft, lijkt me.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
Of hij moet h et proberen bij de vrouwen die er hetzelfde over denken, dan loopt het net zoveel risico.
Nee hoor, want als ik het idee heb dat hij niet te vertrouwen is, begin ik er niet aan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:27 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ok jij bent dus het type dat constant mails checkt en mobieltjes nakijkt om te weten of hij je niet besodemieterd!
Succes ermee dan....
Op een ander verliefd worden kan altijd, zelfs als je daar niet voor open staat, that's life en dat is al drama genoeg. Ik ben helemaal niet preuts, maar voor mij is dat geen optie.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Claimen om vreemd te mogen gaan is iets anders dan niet willen/kunnen beloven nooit meer verliefd te worden op een ander en daar iets meer mee willen doen dan alleen een beschuitje eten.Als je daar beide geen probleem mee hebt "Prima toch"
misschien wil hij wel huisje boompje beestje in zijn hart, denk echt niet dat huub dit ook gewild heeft ( met claire trouwen en dan weer scheiden) denk dat hij net zo goed er verdriet over heeft, het is toch iets in zijn leven geweest dat hij er voor * ging* alleen mislukt, dan moeten ze alle2 de drol doorslikken en weer verder met hun leven gaan, ook claire zal een leuke lieve vent tegen komen en opnieuw in een avontuur stappen, net als huub.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik weet wel een optie. Geen enkele vrouw moet Huub een kans geven.
Of hij moet h et proberen bij de vrouwen die er hetzelfde over denken, dan loopt het net zoveel risico.
Hij kan het dan bij de mannen proberen.
Ze is wel wat gewend, denk ik. De Vrijmibo bij TEG, de sky-box-feestjes enz.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet is dit wel een van die vrouwen. Ze moet iig wel weten welk vlees ze in de kuip heeft, lijkt me.
Alhoewel ...
Tsja, ik heb me dat afgevraagd, het zou best kunnen, misschien is het wel Huubje die de kous op zijn kop krijgt over een paar weken/jmaanden wellicht.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie weet is dit wel een van die vrouwen. Ze moet iig wel weten welk vlees ze in de kuip heeft, lijkt me.
Alhoewel ...
Ik vond het ook wel erg toevallig dat uitgerekend Dennis van Tellingen in de buurt was om foto`s te maken. Ik vraag me dan af hoe zoiets werkt: gaat hij Huub stiekem achtervolgen ofzo (eventueel na een tip)?quote:
Loetje in Laren is een hotspot voor semi-BN'ers die graag wat aandacht van de bladen willen hebben.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel erg toevallig dat uitgerekend Dennis van Tellingen in de buurt was om foto`s te maken. Ik vraag me dan af hoe zoiets werkt: gaat hij Huub stiekem achtervolgen ofzo (eventueel na een tip)?
misschien heeft Huub die Dennis wel getipt, vergeet niet Huub wil wel graag in de belangsteling staan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel erg toevallig dat uitgerekend Dennis van Tellingen in de buurt was om foto`s te maken. Ik vraag me dan af hoe zoiets werkt: gaat hij Huub stiekem achtervolgen ofzo (eventueel na een tip)?
En die 2 kennen elkaar toch al?
Zo van: Als je dat zo graag wil, dan kun je het krijgen ook godverdomme!' ?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:48 schreef sunny16947 het volgende:
En na de opmerkingen van Claire over vremdgaan zal hij heus wel gevolgd zijn.
En hij twitterde vorige week nog dat hij op het terras bij Loetje een wijntje ging drinken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Loetje in Laren is een hotspot voor semi-BN'ers die graag wat aandacht van de bladen willen hebben.
Huub Twittert wat af en dan krijg je dit soort dingen. Ik zeg niet dat het om deze dag gaat maar toch.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:46 schreef Peter6000 het volgende:
En die 2 kennen elkaar toch al?
quote:bijna klaar, ff wijntje doen op het terras bij Loetje
1:58 PM Oct 1st from web
Voor mij ook niet,maar het gaat ook om mensen in het algemeen die er beide vrede mee hebben.Ze doen maarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Op een ander verliefd worden kan altijd, zelfs als je daar niet voor open staat, that's life en dat is al drama genoeg. Ik ben helemaal niet preuts, maar voor mij is dat geen optie.
Ze had toch juist gezegd dat het niet waar was, dat er geen sprake was van vreemdgaan.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:48 schreef sunny16947 het volgende:
Na de breuk had Huub zich alleen nog in vermomming buiten moeten wagen?
En na de opmerkingen van Claire over vremdgaan zal hij heus wel gevolgd zijn.
Eens.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Voor mij ook niet,maar het gaat ook om mensen in het algemeen die er beide vrede mee hebben.Ze doen maar
Het was m.i. half augustus toen Claire al helemaal geen reactie meer gaf op haar hyves. Niet over de zaak en niet over hunzelf. De breuk was al veel eerder aan de gang denk ik.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:53 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ze had toch juist gezegd dat het niet waar was, dat er geen sprake was van vreemdgaan.
Ik denk dat ze weer eens naar Huub geluisterd had.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |