die snap ik zelf ook nog niet...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:12 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die snap ik niet, niet de diepere gedachte achter jouw posting.
Hij is gewoon weer open omdat the soap doorgaat. NIets bijzonders hoor.
Ik heb nog zo`n ouderwetse telefoon waar je geen foto`s mee kan maken, dus ik denk dat ik voortaan mijn fototoestel maar meeneem, als ik op pad ga.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:16 schreef Copycat het volgende:
Ik had ook Apeldoorn begrepen. Van diverse bronnen.
Toen moest ik nog aan Peter denken. Niet dat ik denk dat jij het nieuwe vriendinnetje van Huub bent, hoor Peter!
Eens, iedereen moet doen wat ie niet laten kan. Ik heb er geen last van. Waar het hier om gaat is dat wederom gebleken is dat Huub geen ideale schoonzoon is, al beweerden er genoeg van wel. Hij blijft een two-timing slut.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:02 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik ken veel mensen waar het wel bij goed gaat om af en toe eens wat anders te eten als elke dag entreqote.
Een speklapje kan ook wel eens lekker zijn zeg maar!!!!
Dus waar gaat het over???
Elke dag kaas gaat ook vervelen!
En als je dat weet van elkaar wat is dan het probleem?
Buiten honger krijgen en thuis eten???
of wat ook maar!
Ik lig er niet wakker van in elk geval!
Men neukt en bangt en doet maar.
Heeft geen ene moer met Jip en Janneke taal van doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:13 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Nog 1x in jip en janneke taal dan,
STEL
Je weet van jezelf dat je geest zwak is qua vrouwelijk schoon, en je zegt dit eerlijk,
hoe zo ben je dan onverantwoordelijk voor je daden?
Ik weet dat er veel heel mensen zijn, die beweren en zweren dat ze trouw zijn, maar ondertussen zich een slag in de rondte neu...
Is dat wel verantwoordelijk?
daar kan ik je dus ff niet volgen...!
Zijn in feite niet alle mensen gewoon domme laffe onverantwoordelijke egoistische wezens?
Zomaar een theorie tje?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat Huub inmiddels bij Esmé is ingetrokken
zeg mij wie er dan wel DE ideale schoonzoon is???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Eens, iedereen moet doen wat ie niet laten kan. Ik heb er geen last van. Waar het hier om gaat is dat wederom gebleken is dat Huub geen ideale schoonzoon, al beweerden er genoeg van wel. Hij blijft een two-timing slut.
Ik sta er dan eerder van te kijken dat je daar dan wel een kind uit voort laat komen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof ook niet dat er iemand was die dat huwelijk ooit serieus heeft genomen. Een kind wist dat het veel te vroeg was om te trouwen.
Leuk voor de kijkcijfers, maar verder hield het niets in.
Eigenlijk sta ik er versteld van dat ze nog zo lang getrouwd zijn gebleven.
Statistiek is niet je sterkste punt?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:24 schreef sunny16947 het volgende:
Er wordt geschat dat van de mannen 27% en van de vrouwen 23% vreemd gaat. Ruw gezegd dus 1 op de 4. En als je het bij elkaar optelt 1 op de 2.
ok jij bent dus het type dat constant mails checkt en mobieltjes nakijkt om te weten of hij je niet besodemieterd!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heeft geen ene moer met Jip en Janneke taal van doen.
Je probeert iets wat not done is, goed te praten met een "maar als het misschien zo gedaan wordt".
Natuurlijk weet ik dat Huub niet de enige vreemdganger is. Doe mij liever een man die het ook echt wil proberen om trouw te blijven. Als er onverhoopt iets tussen dreigt te komen zien we dan wel weer.
But hey, that's me. Binnen een huwelijk kun je alles uitproberen, als je er maar vantevoren over praat en niet eerst doet, omdat je een wildcard hebt, of denkt te hebben.
het is dat er een kindje tussen gekomen was, anders waren ze al veel eerder uit mekaar gegaan ( denk ik)quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:23 schreef mazaru het volgende:
Ik geloof ook niet dat er iemand was die dat huwelijk ooit serieus heeft genomen. Een kind wist dat het veel te vroeg was om te trouwen.
Leuk voor de kijkcijfers, maar verder hield het niets in.
Eigenlijk sta ik er versteld van dat ze nog zo lang getrouwd zijn gebleven.
Ik was ff de weg kwijt woonplaats-wise maar jij hebt ze dus al gespot?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:17 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb nog zo`n ouderwetse telefoon waar je geen foto`s mee kan maken, dus ik denk dat ik voortaan mijn fototoestel maar meeneem, als ik op pad ga.
Beetje tegenstrijdige opmerking. En weet jij dan of hij het niet serieus heeft geprobeerd?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:22 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Natuurlijk weet ik dat Huub niet de enige vreemdganger is. Doe mij liever een man die het ook echt wil proberen om trouw te blijven. Als er onverhoopt iets tussen dreigt te komen zien we dan wel weer.
marco borsato, hoor je ook nooit wat van i.v.m. vreemdgaan enzoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:24 schreef littlemamita het volgende:
[..]
zeg mij wie er dan wel DE ideale schoonzoon is???
volgens mij bestaat die namelijk niet!
hoewel fransje bauer aardig in de buurt komt?
Maar wie zegt dat hij niet stiekem af en toe naast de pot pist?
Misschien probeerde Claire een (vast)bindmiddel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik sta er dan eerder van te kijken dat je daar dan wel een kind uit voort laat komen.
Ik neem dat soort statistiekjes met een korrel zout.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:24 schreef sunny16947 het volgende:
Er wordt geschat dat van de mannen 27% en van de vrouwen 23% vreemd gaat. Ruw gezegd dus 1 op de 4. En als je het bij elkaar optelt 1 op de 2. Vraag me af hoeveel Fokkers dat zijn? En speciaal in dit topic
hum ok 1-0 voor jou!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef Toverheks het volgende:
[..]
marco borsato, hoor je ook nooit wat van i.v.m. vreemdgaan enzo
vind ik geen gekke gedachte!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien probeerde Claire een (vast)bindmiddel.
hahaah ja goede vraag hoe weet je dat?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige opmerking. En weet jij dan of hij het niet serieus heeft geprobeerd?
maar hij is zijn leotien wel trouw, en ik geloof dat die 2 echt wel happy zijn met mekaar.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef littlemamita het volgende:
[..]
hum ok 1-0 voor jou!
Marco ja dat is DE ideale schoonzoon, hoewel hij van zaken doen nog geen kaas heeft gegeten!
Nee, als het zich voordoet, zoals dat zich bij iedereen kan gebeuren, kun je erover praten met je partner, of je kunt ervoor kiezen om je huwelijk op het spel te zetten ervoor omdat je weet dat je partner dat niet zou willen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:28 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Beetje tegenstrijdige opmerking. En weet jij dan of hij het niet serieus heeft geprobeerd?
Dat zou impliceren dat Claire hun huwelijk wel serieus nam.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Misschien probeerde Claire een (vast)bindmiddel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |