Dat is wel vrij logisch als je niet allemaal dezelfde vader hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach en ik geloof dat de broer en zus van Huub ook een andere achternaam dragen. Maar wel fijn dat ze allemaal zo goed en leuk met elkaar omgaan.
leuke mensen zeg je?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vertel eens een paar andere leuke weetjes over leuke mensen, dan ben je een echte aanwinst.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:44 schreef sandra17 het volgende:
[..]
![]()
![]()
"Ik werk bij de Party" laat me niet lachen, jij werkt helemaal niet bij de Party, als dat zo was dan had je niet geschreven "ik heb dit al bij haar ingefluisterd en is een pittige meid" dat weet je allemaal niet als je bij de party werkt!
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef littlemamita het volgende:
[..]
Ik neem mijn werk gewoon erg seriues!
Net zoals jij dit topic zo seriues neemt!
Lees niet alles wat je geloofd.
Volgens mij is Huub zijn spelling beterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:49 schreef sandra17 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Echt lachwekkend figuur, ben je huub zelf ofzo...
Nee hoor, dat zijn 2 aparte dingen. Als je goed gelezen had, had je dat wel gezien.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:43 schreef littlemamita het volgende:
[..]
ok gewoon een aanname dus, alweer!
Omdat je als vader dus je zoon een keer meeneemt naar de hoeren, zal je wel een scheve schaats rijden, vind ik wel heel erg kort door de bocht!!!!
Ja Claire, doe het!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef sandra17 het volgende:
Claire haar hyves bij tikken
Zo die huub haalt de voorpagina, tja. zalll ik?? @ tillywood
vandaag, 16:37 - 3 reactie(s) Reageer
dat denk ik ook!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is Huub zijn spelling beter
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:48 schreef littlemamita het volgende:
Ik neem mijn werk gewoon erg serieus!
Net zoals jij dit topic zo serieus neemt!
Lees niet alles wat je geloofd.
NB soms lees ik weleens een intervieuw voordat ik hem plaats...soms, en soms informeer ik na, dwz een belletje hier en daar....!
ja helaas zit er hier op FOk geen spellingscontrole, en ben ik thuis en niet op de redaktie om te vragen hoe je dit of dat schrijft!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Op je werk heb je wel een spellingchecker of iemand die je het verschil tussen stam + t en voltooid deelwoord kan uitleggen? Voordat je een interview gaat doen?
Oh gelukkig, want als je zonder spelfouten gaat posten dan weten we direct zeker dat je een kloon van Cc bentquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:52 schreef littlemamita het volgende:
of ik doe het express die spellingsfouten, om jullie op het verkeerde been te zetten....!
Wat zijn volgens jou dan wel leuke mensen TB???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
leuke mensen zeg je?
ik vraag mij af of er voor jou uberhaupt wel leuke mensen bestaan?
enne ik hoef mij niet te bewijzen dat ik een echte aanwinst ben hier.
dat weet ik zo ook al, als ik het gemiddelde niveau zo van alle posters hier zo lees....!
Ik ken heel veel leuke mensen. Als selectief bent, wil nog niet zeggen dat je geen leuke mensen kent.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:45 schreef littlemamita het volgende:
[..]
leuke mensen zeg je?
ik vraag mij af of er voor jou uberhaupt wel leuke mensen bestaan?
enne ik hoef mij niet te bewijzen dat ik een echte aanwinst ben hier.
dat weet ik zo ook al, als ik het gemiddelde niveau zo van alle posters hier zo lees....!
Dat zou je niet zeggen als je professioneel schreef.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Leandra het volgende:
Oh gelukkig, want als je zonder spelfouten gaat posten dan weten we direct zeker dat je een kloon van Cc bent
NB wie is CC???quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh gelukkig, want als je zonder spelfouten gaat posten dan weten we direct zeker dat je een kloon van Cc bent
lijkt me niet, deze heeft gevoel voor humorquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |