abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73918649
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Volgens mij zijn er vooral fans die denken dat ze (bijna) familie zijn.
ja alsof je dat zou willen, familie van hubert zijn lijkt mij geen pretje...!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:33:30 #262
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73918661
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:28 schreef littlemamita het volgende:

[..]

Ik ben zelf een vrouw!
Ik bespeel mannen ook en toch kan JIJ ook bespeeld worden, hoe hard je ook je best doet om dat niet te laten gebeuren.
In het leven heb je nl niet altijd alles in je eigen hand.
meerdere mensen hebben de regie!

maar geloof lekker wat jij wilt!
Tip verander je naam in de onbespeelbare bitch! Past blijkbaar beter!
Natuurlijk kan iedereen geplay-ed worden. Het is wel slim om de kans tot een minimum te beperken, meer kun je niet doen. Voor de rest......
Wat ik denk ik never zal accepteren, is dat mijn kerel zegt, het zou best kunnen dat als ik vanavond thuiskom, ik in een ander roompotje geroerd heb. Kijk, dat pik ik dus niet. Hij houdt zich maar in en komt lekker thuis eten. Ik kook wel.

Mijn nick veranderen? Waarom? Ik weet wel leukere.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_73918691
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:21 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Huubs vader heeft ook scheve schaatsen gereden, waarom is dat geen probleem.
Ik vond de moeder van Claire, de enige verstandige, totdat ze weer alles voor haar dochter/man over had.
o ja joh?
goh met wie en hoe dan???

iets duidelijker aub?!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:35:03 #264
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73918710
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:29 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Nou ik weet het wel zeker. Dat was ook de reden dat ze, vooral mams dan, bij de vrijgezellenavond omgekeerd op de bank zat met haar neus tegen het raam, en steeds tegen Claire zei, kijk dan, kijk dan!!
Welnee, dat was omdat ze Huub doorhad. Ze zei ook letterlijk tegen hem "ik geloof jou mooie praatjes niet meer, ik trap er niet in". Ik vond haar geweldig.
pi_73918747
die link op de telegraaf daar zie ik geen foto op van Esmee .
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij verstaat.
pi_73918774
Huub had gisteren gezien dat "zijn "topic was opgeheven.... " Wacht effe, daar ligt een fotograaf in de bosjes, zullen we Fok! weer voer geven ??? " dacht hij
Volgende week staat er een verhaal van Esmee in de Party dat ze samen met Huub uit eten is gegaan om hem te vragen als getuigen bij haar huwelijk.....

suggesties zat.........
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:37:00 #267
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73918796
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:32 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

En Huub gedroeg zich die hele avond zo netjes, ook tegen haar. Het is niet eerlijk van Berga
Dat zeg ik niet. Maar het geeft wel aan dat hij wel heeeeeeeel nauwlettend in de gaten werd gehouden, door de reeds aanwezige achterdocht. Ik heb Huub niet gezien bij de vrijgezellenavond van Claire.
host mailgroepen http://www.seniorweb.nl
Snooker is top!!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:37:10 #268
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_73918801
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef JEEtjuuh het volgende:
die link op de telegraaf daar zie ik geen foto op van Esmee .
klopt, die zijn exclusief voor de Party

en alweer bijna een topic vol geluld
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:37:15 #269
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73918804
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:34 schreef littlemamita het volgende:

[..]

o ja joh?
goh met wie en hoe dan???

iets duidelijker aub?!
Ik weet ook niet alles. Huub heeft daar weleens over gesproken. Zijn moeder heeft het ook niet gemakkelijk gehad. Tsja, als je pa je als jongen naar de hoeren laat gaan, dan zal je het ook niet zo nauw nemen met sex.
Ik wil dat natuurlijk niet vergelijken met wat er tussen een man en een vrouw speelt, maar vind het best wel heftig. Theo is een leuke spontane vent, maar volgens mij kan hij er ook wat van.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:38:41 #270
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_73918849
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar het geeft wel aan dat hij wel heeeeeeeel nauwlettend in de gaten werd gehouden, door de reeds aanwezige achterdocht. Ik heb Huub niet gezien bij de vrijgezellenavond van Claire.
Dat zal het zijn. Ze heeft Huub meegemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat je niet van de hoed en de hand gehoord hebt v.w.b. die vrijgezellen avond. Huub heeft het zelf bont gemaakt, daar heeft Berga haar eigen frustraties niet voor nodig.
pi_73918860
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:36 schreef Elske6 het volgende:

Volgende week staat er een verhaal van Esmee in de Party dat ze samen met Huub uit eten is gegaan om hem te vragen als getuigen bij haar huwelijk.....

Dan ben ik het met Huub eens dat het nu nog te vroeg is voor een relatie tussen hem en Esme. Beter even wachten tot haar huwelijksreis voorbij is.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:40:46 #272
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73918928
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:35 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Welnee, dat was omdat ze Huub doorhad. Ze zei ook letterlijk tegen hem "ik geloof jou mooie praatjes niet meer, ik trap er niet in". Ik vond haar geweldig.
Misschien kwam dat voort uit haar onverwerkte frustratie t.o.v. haar eigen Hubbie, waarvan ze wel weer in de praatjes geloofde en er intrapte. Je weet het niet hé?
Snooker is top!!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:42:51 #273
241662 Jian
Well, well, well
pi_73919005
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dan ben ik het met Huub eens dat het nu nog te vroeg is voor een relatie tussen hem en Esme. Beter even wachten tot haar huwelijksreis voorbij is.
Waarom ?, hij kan toch gewoon mee
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:42:55 #274
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_73919009
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja vaaaaag daagt er wel wat, maar ik zou het niet met zekerheid kunnen bevestigen.
Klopt wel dat Claire dat verteld heeft, maar ik zou niet weten waarom dat wat zou zeggen over de vermeende bemoeienis van Claire's familie mbt haar relatie met Huub.

Dat het zegt dat Claire graag een man heeft die op haar vader lijkt wordt daardoor wel duidelijker
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_73919023
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Misschien kwam dat voort uit haar onverwerkte frustratie t.o.v. haar eigen Hubbie, waarvan ze wel weer in de praatjes geloofde en er intrapte. Je weet het niet hé?
Dan zijn we er nu: Huub en Claire zijn uit elkaar omdat de vader van Claire vreemdging
pi_73919025
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik weet ook niet alles. Huub heeft daar weleens over gesproken. Zijn moeder heeft het ook niet gemakkelijk gehad. Tsja, als je pa je als jongen naar de hoeren laat gaan, dan zal je het ook niet zo nauw nemen met sex.
Ik wil dat natuurlijk niet vergelijken met wat er tussen een man en een vrouw speelt, maar vind het best wel heftig. Theo is een leuke spontane vent, maar volgens mij kan hij er ook wat van.
ok gewoon een aanname dus, alweer!
Omdat je als vader dus je zoon een keer meeneemt naar de hoeren, zal je wel een scheve schaats rijden, vind ik wel heel erg kort door de bocht!!!!
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:43:30 #277
241662 Jian
Well, well, well
pi_73919029
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:40 schreef sunny16947 het volgende:

[..]

Slecht mensch, die Berga, zie je zo
  woensdag 21 oktober 2009 @ 16:44:20 #278
173736 sunny16947
het kan altijd erger
pi_73919063
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:37 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ach en ik geloof dat de broer en zus van Huub ook een andere achternaam dragen. Maar wel fijn dat ze allemaal zo goed en leuk met elkaar omgaan.
Snooker is top!!!
pi_73919069
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:25 schreef littlemamita het volgende:

[..]

excuses!
Respect heb ik alleen voor mensen die ook respect voor een ander opbrengen!
Enne je kan wel denken dat ik huub perssonlijk ken, maar dat is dus gewoon niet zo!
Ik werk bij de party, vandaar dat ik dingen eerder weet...!
"Ik werk bij de Party" laat me niet lachen, jij werkt helemaal niet bij de Party, als dat zo was dan had je niet geschreven "ik heb dit al bij haar ingefluisterd en is een pittige meid" dat weet je allemaal niet als je bij de party werkt en je weet ook precies hoe claire is. Je kent ze dan niet persoonlijk.

Je bent gewoon een bekende van Huub die het hier probeert op te nemen voor hem.

Maar bij Huub staat zijn dochtertje voorop toch. Scheiding nog niet rond en gelijk publiekelijk aan de haal met een ander. Maar ik heb al ergens gelezen dat haar vader er niet blij mee is, op een ander forum. Dus het zal ook wel niet een lang leven beschoren zijn of hij weet haar ook met zijn mooie praatjes te bepraten. Gladjakker.
pi_73919075
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 16:42 schreef Jian het volgende:

[..]

Waarom ?, hij kan toch gewoon mee
In een weekend-tas?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')