Die weken van tegenwoordig lijken wel máánden te duren.quote:Claire heeft haar schoonheidssalon in Hilversum verkocht en woont sinds een week samen met haar dochtertje bij haar ouders in Tilburg.
Zal wel weer een typefoutje zijn.quote:en woont sinds een week samen met haar dochtertje bij haar ouders in Tilburg.
Misschien was dat de officiele datum, nadat alles leeggehaald is.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:06 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Zal wel weer een typefoutje zijn.
Edit aanvulling: Oke Huub wil je hier even exacte datum en tijd vermelden van het vertrek van Claire naar Tilburg? Wij hebben daar recht op voor er allerlei aannames en verkeerde conclusies worden getrokken.![]()
In welke zin?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Toch krijg ik steeds meer het idee dat pa en ma recourt Claire aardig gek hebben gelult.
Dat staat er helemaal niet bij.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:13 schreef ThunderBitch het volgende:
Het is in ieder geval duidelijk dat Huub haar al kende voor de breuk met Claire.
Zou misschien wel de doorslag kunnen hebben gegeven.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat Huub weer uitgaat ,en zou het leuk vinden als hij een leuke vriendin tegen komt ,zo ook voor Claire.
Toch krijg ik steeds meer het idee dat pa en ma recourt Claire aardig gek hebben gelult.
Volgens mij zijn er vooral fans die denken dat ze (bijna) familie zijn.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
maar ach er zijn ook fans die bijna familie zijn
Om terug te komen naar Tilburg.quote:
Hm, ik heb hier toch mijn bedenkingen over.... "We hebben het contact pas uitgebreid toen de beslissing al was genomen van Claire om te willen scheiden."quote:
Nou paps heeft ook een scheve schaats gereden. En daar hebben zowel mams als Claire een aardig trauma van overgehouden w.b. achterdocht.quote:
Vanaf dat moment bleef hij ook slapen bij haar na de seks?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier toch mijn bedenkingen over.... "We hebben het contact pas uitgebreid toen de beslissing al was genomen van Claire om te willen scheiden."
I did not have sex with that woman .....quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hm, ik heb hier toch mijn bedenkingen over.... "We hebben het contact pas uitgebreid toen de beslissing al was genomen van Claire om te willen scheiden."
Dus eigenlijk zijn Claire's ouders de schuld van het echtelijke falen? Waar maak je dat uit op?quote:
no shit Sherlock!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
Ik vind het leuk om te lezen dat Huub weer uitgaat ,en zou het leuk vinden als hij een leuke vriendin tegen komt ,zo ook voor Claire.
Huubs vader heeft ook scheve schaatsen gereden, waarom is dat geen probleem.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Nou paps heeft ook een scheve schaats gereden. En daar hebben zowel mams als Claire een aardig trauma van overgehouden w.b. achterdocht.
Wie heeft je dat verteld?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:19 schreef sunny16947 het volgende:
Nou paps heeft ook een scheve schaats gereden. En daar hebben zowel mams als Claire een aardig trauma van overgehouden w.b. achterdocht.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Jian het volgende:
[..]
I did not have sex with that woman .....
Ik moet het van dezelfde bronnen hebben als jullie, anders vermeld ik het wel.quote:
ja en dat zal geen uitbreiding zijn van 2 telefoongesprekken per week naar een date per week, dat zit eerder in de marge van 4 dates per week naar samenwonenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:18 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Zoiets.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vanaf dat moment bleef hij ook slapen bij haar na de seks?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 16:22 schreef ThunderBitch het volgende:
Ik moet het van dezelfde bronnen hebben als jullie, anders vermeld ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |