Ik vind m wel fijnquote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:33 schreef Kingside het volgende:
Nieuwe plaat van Crookers van hun nieuwe album wat in maart uit moet komen. Wazige sound
Prachtplaat. Nu maar hopen dat 3FM/TMF hem niet kapotdraait.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 20:47 schreef Slickk het volgende:
Hij staat hier met de clip erbij;
Na een paar keer luisteren kan ik het wel waarderen, alleen het is echt veel softer dan de 'oude' Crookers.
Klinkt fake.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuw materiaal van Justice? Ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
Confirmed fake geloof ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
Nieuw materiaal van Justice? Ben wel benieuwd naar het nieuwe album.
Eerste(?) rauweekender naam is dus bekendquote:09.apr.2010 20:00 RAUW WEEKENDER - TIVOLI UTRECHT
Luister Planisphere. Is wel van Justice en klinkt toffer. Zelfde stijl en pace.quote:Op woensdag 27 januari 2010 15:27 schreef Slickk het volgende:
Jammer dat het fake is, klinkt wel goed eigenlijk
Hoe graag ik ook zou willen dat het DP is, ik denk dat ze de komende tijd niet zomaar een track leaken. Het klinkt wel erg goed thoughquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Pudding_broodje het volgende:
Net ontdekt, een nieuwe mogelijk Daft Punk Tron Legacy Sound Track. Ik moet zeggen dat deze iets meer "soundtrackerig" klinkt, maar ik vind hem erg mooi, alleen een beetje lang.
Je moet hem wel ff helemaal luisteren, anders is hij hem niet waard.
Nou, als je bekijkt naar andere tracks van DP, zoals One More Time, die is ook al 3 maanden voor de release gelekt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Hoe graag ik ook zou willen dat het DP is, ik denk dat ze de komende tijd niet zomaar een track leaken. Het klinkt wel erg goed though
Mja, zouden ze van geleerd moeten hebben lijkt me. Maar in ieder geval komt het nummer dat je post wel het meest in de buurt van iets wat van DP zou kunnen zijn. Het zou me niet verbazen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:33 schreef Pudding_broodje het volgende:
[..]
Nou, als je bekijkt naar andere tracks van DP, zoals One More Time, die is ook al 3 maanden voor de release gelekt.
Denk dat ik daar maar eens aanwezig ga zijn dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:15 schreef Tommy-Tea het volgende:
6 Maart Dr. Lectroluv + Sound of Stereo @ Perron55, Venlo
Beetje laat, staat ook al op pagina 3quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:31 schreef Drinky het volgende:
btw, bloody beetroots komen naar NL
http://www.paradiso.nl/we(...)y-Beetroots-e.a..htm
moet effe zien of ik ga, line-up is wel dik
Doet het nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef icebliss het volgende:
[..]
Beetje laat, staat ook al op pagina 3Maar hier maar een gratis opwarmertje van de Hollandse mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |