abonnement Unibet Coolblue
pi_73907811
Afgelopen maandag moest ik uitwedstrijd zaalvoetballen in een stad. Ik had me auto geparkeerd, 5 meter van een groep van 10/15 (marrokaanse) hangjongeren.
Zo naïef ik ben dacht ik bij mezelf: Ach. ik hangde vroeger ook wel vaak, en deed toen niets verkeerd. Nou, ik kwam terug naar me auto na de wedstrijd, en me auto is op 4/5 plaatsten bekrast en de stoere jongens zijn vetrokken.

Als het moet kan ik wel aan namen komen van die schoffies, want ik kan wel een paar gasten uit die buurt. Maar dat lijkt me niet verstandig.. En ik weet niet wie het precies gedaan heeft natuurlijk..

Wat moet ik nu doen? Heeft aangifte wel zin?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_73907847
Heb je getuigen? Als je die niet hebt dan zal een aangifte weinig zin hebben.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:18:14 #3
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_73907852
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:16 schreef satecl het volgende:
Afgelopen maandag moest ik uitwedstrijd zaalvoetballen in een stad. Ik had me auto geparkeerd, 5 meter van een groep van 10/15 (marrokaanse) hangjongeren.
Zo naïef ik ben dacht ik bij mezelf: Ach. ik hangde vroeger ook wel vaak, en deed toen niets verkeerd. Nou, ik kwam terug naar me auto na de wedstrijd, en me auto is op 4/5 plaatsten bekrast en de stoere jongens zijn vetrokken.

Als het moet kan ik wel aan namen komen van die schoffies, want ik kan wel een paar gasten uit die buurt. Maar dat lijkt me niet verstandig.. En ik weet niet wie het precies gedaan heeft natuurlijk..

Wat moet ik nu doen? Heeft aangifte wel zin?
aangifte heeft zijn, ivm verzekering en eventuele reparatie.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:18:24 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_73907862
Wat je nu moet doen?

In je auto wachten totdat die groep weer tevoorschijn komt en er dan keihard overheen rijden.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:19:05 #5
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_73907880
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:18 schreef Godtje het volgende:
Heb je getuigen? Als je die niet hebt dan zal een aangifte weinig zin hebben.
Juist wel, want de verzekering wil dit hebben mocht je de schade willen laten repareren.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:19:39 #6
245626 error_404
nee, toch niet...
pi_73907902
tvp

Volgens mij heb je sowieso getuigen nodig, anders wordt het zeker niets.
Een van de redenen dat ik all risk verzekerd ben....

Aangifte zal je trouwens wel nodig hebben voor de verzekering.
Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
pi_73908021
Enige tijd geleden was mijn motorkap ook van onder tot boven bekrast. Heb wel aangifte gedaan (maar ze doen er verder niks mee). De schade was 400 euro excl. BTW, claimen had weinig zin door mijn eigen risico en premieverhoging na claimen werd het te duur om door de verzekering te laten dekken. Uiteindelijk heb ik het dus zelf mogen dokken.
pi_73908146
Jah getuigen..... nee eigenlijk niet.

We zaten met ze drieen in de auto, en we zijn gaan voetballen. We komen terug en hij is bekrast. Niemand die het dus echt heeft gezien.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:30:11 #9
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_73908213
Aangifte doen, dan kun je namelijk munten terugvangen van het Waarborgfonds.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_73908234
Aangifte heeft geen zin. Het is zuur, maar er valt niks tegen te doen.
Live out of your imagination, not your history.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:30:52 #11
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_73908237
All-risk nemen als je auto niet dusdanig oud is dat 't je handen vol met geld kost.

En verder niet meer in de goedheid van dat tering tuig geloven.
pi_73908390
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:30 schreef Bart het volgende:
Aangifte doen, dan kun je namelijk munten terugvangen van het Waarborgfonds.
Helaas is daar het waarborgfonds niet voor...
quote:
Onder vandalismeschade verstaan wij alles wat met opzet door een persoon vernield of beschadigd is aan eigendommen van anderen, zoals lekgestoken banden, afgetrapte spiegels, beschadigingen door over de auto heenlopen en dergelijke. Vandalismeschade vergoeden wij niet.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:36:25 #13
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_73908399
Het zal wel schelen wat voor verzekering je hebt.

Ik had laatst dat ze een poging gedaan hebben mijn velgen te jatten/misschien wel hele auto.
Hebben aan mijn wiel sloten gezeten, was vermoedelijk teveel werk of ze zijn gestoord.. anyway schade.. en uit vermoedelijk frustratie hadden ze een mega kras over de breedte van mijn dak gezet.Zonde !!!!
Heb geen getuigen.. heb aangifte gedaan (kan via internet, sterker,.. kan niet anders) verzekering gebeld en die gaven aan, wij vergoeden alles (mag zowiezo 1 schadegeval op die manier 1x per jaar opgeven zonder gevolgen) Ben allrisk verzekerd met een no claim beschermer en die laatste is zowiezo handig bij dit soort gevallen.
Gisteren is mijn karretje weer gemaakt en ben dus weer super blij

Dus bel je verzekering even over hoe of wat, daar helpen ze je nl. ook mee.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 21 oktober 2009 @ 11:46:12 #14
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_73908710
Oke oke..

Na het was me moeders auto(ben zelf nog maar 20 jaar) dus moet ik even informeren wat voor verzekering we hebben..

Een ding is zeker. En vertrouw die gasten never-nooit meer!!!!!
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_73908857
Je staat kansloos.

Ik heb hetzelfde gehad 1,5 maand terug. Schade was 2500-3000 euro. Waarborgfonds is enkel voor mensen die schade hebben aan de auto door een aanrijding waarvan de dader onbekend is. Als je niet allrisk verzekerd bent mag je alles zelf betalen, net als ik. Gelukkig wist ik een zaak te vinden die het deed voor 1300 euro, nog steeds een hoop geld, maar gezien de dagwaarde van mijn auto meer dan de moeite waard.

Oh en aangifte heeft ook geen zin, is leuk voor de statistieken van de politie maar meer ook niet. Zonder aanknopingspunten sluiten ze de zaak meteen.

Edit - had er een topic over gestart: Vandalen die mijn auto vernielen + foto's Voor en na foto's in het topic.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 21 oktober 2009 @ 12:28:53 #16
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_73910022
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 11:50 schreef Steeven het volgende:
Je staat kansloos.
Ik heb hetzelfde gehad 1,5 maand terug. Schade was 2500-3000 euro. Waarborgfonds is enkel voor mensen die schade hebben aan de auto door een aanrijding waarvan de dader onbekend is. Als je niet allrisk verzekerd bent mag je alles zelf betalen, net als ik. Gelukkig wist ik een zaak te vinden die het deed voor 1300 euro, nog steeds een hoop geld, maar gezien de dagwaarde van mijn auto meer dan de moeite waard.

Oh en aangifte heeft ook geen zin, is leuk voor de statistieken van de politie maar meer ook niet. Zonder aanknopingspunten sluiten ze de zaak meteen.

Edit - had er een topic over gestart: Vandalen die mijn auto vernielen + foto's Voor en na foto's in het topic.
Duidelijke taal.

Jezus ze hebben jou auto flink te grazen genomen zie ik. Bij mij is het (gelukkig) niet zo erg.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_73910397
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:28 schreef satecl het volgende:

[..]

Duidelijke taal.

Jezus ze hebben jou auto flink te grazen genomen zie ik. Bij mij is het (gelukkig) niet zo erg.
Je weet in ieder geval meteen waar je aan toe bent. Ik leef met je mee, de frustratie, woede en machteloosheid die voortkomt uit dit soort acties is niet te beschrijven. Ik was er goed ziek van!
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  woensdag 21 oktober 2009 @ 13:11:44 #18
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73911196
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 12:42 schreef Steeven het volgende:

[..]

Je weet in ieder geval meteen waar je aan toe bent. Ik leef met je mee, de frustratie, woede en machteloosheid die voortkomt uit dit soort acties is niet te beschrijven. Ik was er goed ziek van!
Laatst ook meegemaakt. Een paar krassen op mijn auto door van dat straattuig.
Die machteloosheid voelt echt klote. Niets kan er voor je worden gedaan, je bent gewoon zelf de lul.
pi_73925435
Maar vandalisme is toch gedekt onder de all-risk verzekering?
  woensdag 21 oktober 2009 @ 20:55:13 #20
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_73927411
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:05 schreef Osramp het volgende:
Maar vandalisme is toch gedekt onder de all-risk verzekering?
Dan moet je die wel hebben natuurlijk.

Bovendien gaat vaak de premie zo ver omhoog dat je de schade uiteindelijk beter zelf kunt betalen.
pi_73930540
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 20:55 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Dan moet je die wel hebben natuurlijk.

Bovendien gaat vaak de premie zo ver omhoog dat je de schade uiteindelijk beter zelf kunt betalen.
Ik heb uit gewoonte inderdaad allrisk. En met 16 schadevrije jaren sta ik op de hoogste korting. Daarop nog eens een no-claim bescherming......ik wilde dat iemand eens een flinke kras op de motorkap zette, was ik tenminste die steenslagspoortjes kwijt. En dan ook graag even rechter spatscherm en kofferdeksel aub.
pi_73930834
Je moet juist WEL aangifte doen. Alleen niet met de verwachting dat de politie erachter aan gaat, maar meer met in je achterhoofd dat arls er meerdere meldingen zijn en er iemand gepakt wordt, een en ander te koppelen is. Het gaat dus om de koppeling, die uiteindelijk misschien wel ergens toe kan leiden.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_73932536
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:15 schreef Osramp het volgende:

[..]

Ik heb uit gewoonte inderdaad allrisk. En met 16 schadevrije jaren sta ik op de hoogste korting. Daarop nog eens een no-claim bescherming......ik wilde dat iemand eens een flinke kras op de motorkap zette, was ik tenminste die steenslagspoortjes kwijt. En dan ook graag even rechter spatscherm en kofferdeksel aub.
Je kan er toch ook zelf een kras op zetten...?
Maarja, als jij dan een claim indient, daal je wel in je schade-vrijejaren..
pi_73939078
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 22:57 schreef AMDFreak het volgende:

[..]

Je kan er toch ook zelf een kras op zetten...?
Maarja, als jij dan een claim indient, daal je wel in je schade-vrijejaren..
Zelf een kras op zetten is fraude.
Verder heb ik no-claim bescherming. Eerste schade per jaar geeft geen daling in schadevrije jaren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')