Big pimpin' jeweetzquote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat staat die gast links van het handvat de guido uit te hangen?
'Gezien' z'n lak bekrassen is al mannelijker maar nog steeds not-done.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:33 schreef Skylark. het volgende:
Au!
Dit is het laagste van het laagste. Je mag alles doen met een man, behalve ongezien z'n lak bekrassen.
Sterkte TS.
Waarborgfonds vergoed geen schade veroorzaakt door vandalisme, alleen door motorvoertuigen.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
Aangifte politie en google is op waarborgfonds
Dit is alleen voor eenzijdige ongelukken. Dit is gewoon vandalisme. Enige dat je kunt doen is aangifte. Meer doe je er niet aan.quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:35 schreef devl1nsect het volgende:
Aangifte politie en google is op waarborgfonds
quote:En dit is nou de reden waarom ik nooit een mooie auto zou rijden als ik geen garage heb. Voordat je het weet zet één of andere klapmongool een schroevendraaien in het slot of beschadigd hij je lak. :S
Dat is ook weer een beetje overdreven. Hoe ga je dan boodschappen doen? Of neem je je garage mee?quote:Op donderdag 30 juli 2009 15:36 schreef Uro het volgende:
En dit is nou de reden waarom ik nooit een mooie auto zou rijden als ik geen garage heb. Voordat je het weet zet één of andere klapmongool een schroevendraaien in het slot of beschadigd hij je lak. :S
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |