Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:18 schreef GimmeGore het volgende:
Adam West
Christian Bale
George Clooney
Val Kilmer
Prima dat hij het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietMaar 't is natuurlijk goed.
GimmeGore +1
Ten tijde van de tv-serie is er ook 1 bioscoopfilm uitgebracht met Adam West in de hoofdrolquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima dat hij het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:22 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Prima dat hijZIJ het punt krijgt hoor, ik hou niet zo van puntje-steel-vragen, maar speelde Adam West niet alleen in de serie en geen bioscoopfilm?
Adam West wist ik uit het raad het initialen spel, anders had ik er maar 3 gewetenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:19 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Grappig dat je Adam West wel noemt maar Michael Keaton nietMaar 't is natuurlijk goed.
GimmeGore +1
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:56 schreef Yankee het volgende:
hunter s thompson
quote:
Hoe heet de prijs voor het beste spannende nederlandstalige boek v/h jaar?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:01 schreef Yankee het volgende:
Het verhaal begint als Mathilde haar privékliniek Duinhoeve hier had ik hem al
ja toch +1 Yankeequote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:08 schreef Yankee het volgende:
gouden strop toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |