Het smaakte lekker.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 12:00 schreef Lips het volgende:
Maar je hebt 't wel voorgeproeft toch
Hoe veel had jij nodig voor 1 laag vulling?
quote:Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk halloweentaartje
Ik heb cupcakes gemaakt voor bibi, was leukAlleen die verd*&^%* papiertjes van Dr Ullewapper lieten steeds los..was niets meer aan te redden
[ afbeelding ]
Bij mij lieten ze een hele tijd ook los, totdat ik er achter kwam dat het kwam door een combi van een te hete oven (absoluut funest wat dat betreft) en iets teveel gevulde papiertjes. Nu ik dat aangepast heb, heb ik werkelijk geen enkele cupcake gehad waarbij dat gebeurde.quote:Op maandag 2 november 2009 18:55 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Leuk halloweentaartje
Ik heb cupcakes gemaakt voor bibi, was leukAlleen die verd*&^%* papiertjes van Dr Ullewapper lieten steeds los..was niets meer aan te redden
[ afbeelding ]
En het afsmeren met slagroomquote:Op dinsdag 3 november 2009 16:36 schreef Taartje het volgende:
Haha Breathtaking, lekker subtiel. Volgens mij is dat ook zo'n beetje het handelsmerk van haar zaak (De Tafel van Achttien): taarten met felle kleuren, drukke patronen en veel bloemen. Je moet er maar net van houden
Ik was wel verbaasd over een aantal dingen die ik zag, waarvan ik geleerd heb dat je ze noooooit moet doen. Denk aan de marsepein omkeren en aan beide kanten flink wat poedersuiker smeren, en het natmaken van de hele taart! Dat laatste vond ik vooral verrassend. Dan krijg je toch een ontzettende plaktaart?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |