Haha , nee dank je ...i k GA EGT NIE in de kelder tussen alle puinhoop mijn ouwe Megadrive opzoeke ...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:42 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
Wie kent het niet!
Fuck Mario en Luigi, ik was Sonic all the way. Ik vond het wel zielig dat Tails altijd verzoop, maar dan had ie maar moeten leren lucht happen.
Enfin, elke paar jaar haal ik mijnMega Drive
(Genesis in Amerika trouwens, nooit geweten.) weer van zolder om weer als vanouds te gaan spelen. Te beginnen met Sonic, uiteraard. Daarna Sonic 2, Sonic 3 om vervolgens Sonic 3d over te slaan om bij mijn favoriet te komen, Aladdin! Ik ben hem alleen nu kwijt, heb alleen het doosje nog
.
Gelukkig heb ik Ninja Duck nog wel, daar ben ik alleen nooit ver gekomen. Mickey die van bad guys bloemetjes maakt en mechanische spinnen vecht, Talmit die de prinses moet redden door rock paper scissors te winnen, you name it.
De vechtspellen deed ik nooit maar heb er wel een stuk of 20 van liggen nogMisschien toch maar eens proberen.
Toffe SEGA mensen, haal de Mega Drive weer van zolder en speel alsof het 1990 is!
No Nintendo allowed.
OK, mag ik dan een keer in je kelder komen checken?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:33 schreef CP69 het volgende:
[..]
Haha , nee dank je ...i k GA EGT NIE in de kelder tussen alle puinhoop mijn ouwe Megadrive opzoeke ...
Ik emuleer die shit liever gewoon op mijn pc-tjuh / laptop.
![]()
ps. Space Harrier , Shinobie , rocky en Outrun waren mijn Favoos
Je zei dat je hem had uitgespeeld,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:45 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ga 'm niet uitspelen met nog maar 2 levens Hara.
Ik zei Cave of wonders, het is mij nog nooit gelukt om dat fucking spel uit te spelen. Nog 3 levels met 2 levens.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Je zei dat je hem had uitgespeeld,.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:01 schreef Seven. het volgende:
![]()
Ik heb Cave of wonders uitgespeeld! Nog nooit zover geraakt. Eerst een peuk en pissen.Breathe in, breathe out.
ja hoor ,quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 23:46 schreef Seven. het volgende:
[..]
OK, mag ik dan een keer in je kelder komen checken?
Of ik geef je 10 euro voor je ouwe zooi en dan maken we er een soort marktplaatsdeal van.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 00:09 schreef CP69 het volgende:
[..]
ja hoor ,
en als je um vind kunne we misschien bove gaan spele ....![]()
met de games.
zet geluid uitquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 01:08 schreef Seven. het volgende:
The escape is echt een teringlevel trouwens, overal lava en gaten waar je in kunt donderen en je MOET doorlopen terwijl er een zenuwachtig muziekje je enorm opjaagt omdat er gigantische rollende stenen achter je aan komen denderen. Tijd om die ene vleermuis uit te schakelen is er niet eens.
KUTSPEL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |