Atari Lynxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Potentie genoeg idd . Al was die Gamegear ook een enorme flop omdat het zo'n enorm lomp apparaat was vergeleken met concurent de gameboy color.
Maarja . De Atari Lynx was ook 3x beter dan die gare Gameboy met zijn pauperscherm. Marketing en leveringsproblemen waren ook Sega niet vreemd helaas.
Dat is Ecco 2 the tides of time toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helemaal in het beginCrystal Springs of zo? Na de eerste keer ringen vangen iig, dan kom je in deze level met 4 kristallen en een stomme dolfijn die zegt DO IT maar ik weet niet wat ik moet doen
Ik voel me zo dom
Ik had een 32Xquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mega Drive. Ik heb er zelfs een Mega-CD bij
, maar over het algemeen zijn die spellen echt vet kut
Ik heb ze van alle kanten zitten sonarrenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is Ecco 2 the tides of time toch?
Waarschijnlijk zijn dat die kristallen waar je je sonar moet gebruiken. Deze bewegen dan, en op het moment dat ze terugbewegen en net weer heen, moet je weer je sonar gebruiken. Als je het goed timed, dan schiet ie op een gegeven moment los, en kun je ermee naar beneden zwemmen. Bij dat piratenschip zit een kristal waar al deze vier kristallen naartoe moeten, en als je dat hebt gedaan krijg je de sonar waarmee je het kristal dat het eind van het level blokkeert wegschieten.
Wacht maar tot je bij de tubes of medusa of globeholder bent...
Die sprongen die je moet maken steedsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef Rejected het volgende:
Aladdin was echt heel leuk!Dat level met lava was wel moeilijk.
Daar heb ik ook naar gekeken. Had je uiteindelijk 1 spelcomputer waar je in totaal drie adapters voor nodig hadquote:
Dat waren die dingen waarbij je de afwas kon doen, de hond uitlaten, boodschappen, de kattenbak verschonen, iemand op kon zoeken in het ziekenhuis, en DAARNA pas kon beginnen met gamen?quote:
Nee dat was dit ding:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat waren die dingen waarbij je de afwas kon doen, de hond uitlaten, boodschappen, de kattenbak verschonen, iemand op kon zoeken in het ziekenhuis, en DAARNA pas kon beginnen met gamen?
AV Out naar SCART kopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:06 schreef Winner_Taco het volgende:
Ben nu via een emulator Alladin aan het spelenMoet fluitjes zoeken maar kan slechts de helft vinden en val steeds naar beneden
Denk dat ik gewoon eentje ga kopen via MP. Wat is een normale prijs dan? In Amsterdam staan er een heel veel voor 10 euro per stuk
Vraag me alleen af hoe ik dat op mn tv wil gaan aansluiten
Hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |