Ben aan het zoeken.quote:
Potentie genoeg idd . Al was die Gamegear ook een enorme flop omdat het zo'n enorm lomp apparaat was vergeleken met concurent de gameboy color.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:07 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
De Megadrive was juist een grote concurrent voor de NES. Ze lagen zelfs voor op de release van SNES qua graphics toen. De accesoires rond de SMD waren kolosale flops. De 32x, de Sega CD e.d.
Vanaf de Sega Saturn en de DC werden het echt flopdingen
Ik lees zo rond de fl.300,-. Maar er is hier vast wel iemand die nog weet hoeveel zijn ziel toentertijd waard was.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niets vinden
Wat ik nog wel met zekerheid kan zeggen is dat een vriend van me 200 gulden neergelegd heeft voor Street Fighter 2 voor de SNES. Nieuw, bij Bart Smitquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik kan niets vinden
Nintendo SNES (1994 zoiets) heb ik 300 Gulden voor neergelegd, alleen de consolequote:
Ik heb t weer geprobeerd, maar ik zit vast in level 2 of zoquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:17 schreef zatoichi het volgende:
kutspel? Geniaal!
[ afbeelding ]
Bijna helemaal uitgespeeld, alleen the tube en the machine waren niet te doen...
Die Mega Drive 2 was trouwens niet erg duurquote:Op woensdag 21 oktober 2009 12:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik heb t weer geprobeerd, maar ik zit vast in level 2 of zo
Ik haat veranderingen, ik wil gewoon de normalequote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die Mega Drive 2 was trouwens niet erg duur
Ik kan me nog herinneren dat ik rond 1994/1995 zo'n console wilde kopen, en hij was toen in de aanbieding bij Dixon's voor 179.95 (NLG )
Waarom heb ik deze dan nog nooit gezien?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 11:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Die Mega Drive 2 was trouwens niet erg duur
Ik kan me nog herinneren dat ik rond 1994/1995 zo'n console wilde kopen, en hij was toen in de aanbieding bij Dixon's voor 179.95 (NLG )
Waar zit je precies vast? Hoe heet het level?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat veranderingen, ik wil gewoon de normale.
En kan iemand even Ecco gaan spelen om me uit die stomme level te helpen?
Helemaal in het beginquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:09 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Waar zit je precies vast? Hoe heet het level?
Er is bij de SMD 2 alleen verandering in de output, de grootte en het ontwerp. Verder is het exact hetzelfde logge apparaatquote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik haat veranderingen, ik wil gewoon de normale.
En kan iemand even Ecco gaan spelen om me uit die stomme level te helpen?
Je ouders kochten zeker al die spelletjes voor je.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:43 schreef Harajuku. het volgende:
Whaaaaaaaaaaaat.
Ik heb hier het ongelooflijke kutspel Ecco voor me liggen, en daar zit nog een prijssticker op. 149,95![]()
Die onzin was toch niet zo duur?
Niet hetzelfde logge apparaat dus, omdat ie kleiner is.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Er is bij de SMD 2 alleen verandering in de output, de grootte en het ontwerp. Verder is het exact hetzelfde logge apparaat
Nee man. Die games kreeg je met kerst of sinterklaas of voor je verjaardagquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Je ouders kochten zeker al die spelletjes voor je.
Ik kocht zelf spelletjes van m'n spaargeld voor de master system. De nieuwe toptitels waren 119-129 gulden, de wat oudere kon je voor iets meer dan de helft van die prijs kopen (zoals mijn persoonlijke favoriet aller tijden: spiderman, of battle out run, ook erg cool). Ik heb nooit wat gehuurd, alleen spellen uitgewisseld met klasgenootjes, en aangezien er genoeg waren die een master system hadden met redelijke tot goeie collecties was er genoeg voorhanden. Ik heb wel 2 'ex-rentals' gekocht, te weten Rocky en super basketball. Overigens vind ik super tennis nog steeds een cool spel.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee man. Die games kreeg je met kerst of sinterklaas of voor je verjaardag
(ik wel tenminste)
Zat je dus een half jaar op zijn minst met één en hetzelfde spelletje, de rest huren bij de videotheek (wat een tijden ook)
Ja, dat is juist de grootste verandering hèquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:02 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Er is bij de SMD 2 alleen verandering in de output, de grootte en het ontwerp. Verder is het exact hetzelfde logge apparaat
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
America only
Ja, ik was nog te jong om geld te verdienen, sorryquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:03 schreef LarryDavid het volgende:
[..]
Je ouders kochten zeker al die spelletjes voor je.
Ik ga straks/vanavond/morgen/binnenkort/ooit eens een foto maken van wat ik nog heb. Maar volgens mij zijn er aardig wat spellen gesneuveld ook en weggegooidquote:Op donderdag 22 oktober 2009 13:05 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee man. Die games kreeg je met kerst of sinterklaas of voor je verjaardag
(ik wel tenminste)
Zat je dus een half jaar op zijn minst met één en hetzelfde spelletje, de rest huren bij de videotheek (wat een tijden ook)
Atari Lynxquote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:32 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Potentie genoeg idd . Al was die Gamegear ook een enorme flop omdat het zo'n enorm lomp apparaat was vergeleken met concurent de gameboy color.
Maarja . De Atari Lynx was ook 3x beter dan die gare Gameboy met zijn pauperscherm. Marketing en leveringsproblemen waren ook Sega niet vreemd helaas.
Dat is Ecco 2 the tides of time toch?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Helemaal in het beginCrystal Springs of zo? Na de eerste keer ringen vangen iig, dan kom je in deze level met 4 kristallen en een stomme dolfijn die zegt DO IT maar ik weet niet wat ik moet doen
Ik voel me zo dom
Ik had een 32Xquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Mega Drive. Ik heb er zelfs een Mega-CD bij
, maar over het algemeen zijn die spellen echt vet kut
Ik heb ze van alle kanten zitten sonarrenquote:Op donderdag 22 oktober 2009 14:36 schreef zatoichi het volgende:
[..]
Dat is Ecco 2 the tides of time toch?
Waarschijnlijk zijn dat die kristallen waar je je sonar moet gebruiken. Deze bewegen dan, en op het moment dat ze terugbewegen en net weer heen, moet je weer je sonar gebruiken. Als je het goed timed, dan schiet ie op een gegeven moment los, en kun je ermee naar beneden zwemmen. Bij dat piratenschip zit een kristal waar al deze vier kristallen naartoe moeten, en als je dat hebt gedaan krijg je de sonar waarmee je het kristal dat het eind van het level blokkeert wegschieten.
Wacht maar tot je bij de tubes of medusa of globeholder bent...
Die sprongen die je moet maken steedsquote:Op donderdag 22 oktober 2009 15:03 schreef Rejected het volgende:
Aladdin was echt heel leuk!Dat level met lava was wel moeilijk.
Daar heb ik ook naar gekeken. Had je uiteindelijk 1 spelcomputer waar je in totaal drie adapters voor nodig hadquote:
Dat waren die dingen waarbij je de afwas kon doen, de hond uitlaten, boodschappen, de kattenbak verschonen, iemand op kon zoeken in het ziekenhuis, en DAARNA pas kon beginnen met gamen?quote:
Nee dat was dit ding:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 19:56 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat waren die dingen waarbij je de afwas kon doen, de hond uitlaten, boodschappen, de kattenbak verschonen, iemand op kon zoeken in het ziekenhuis, en DAARNA pas kon beginnen met gamen?
AV Out naar SCART kopen?quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:06 schreef Winner_Taco het volgende:
Ben nu via een emulator Alladin aan het spelenMoet fluitjes zoeken maar kan slechts de helft vinden en val steeds naar beneden
Denk dat ik gewoon eentje ga kopen via MP. Wat is een normale prijs dan? In Amsterdam staan er een heel veel voor 10 euro per stuk
Vraag me alleen af hoe ik dat op mn tv wil gaan aansluiten
Hehehequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |