Toekomstbeeld is moeilijk te zeggen. De hersenen ontwikkelen zich nog steeds.quote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef jannen het volgende:
hebben jullie ook dat je zoveel vragen krijgt waar jezelf eigenlijk geen antwoord op weet omdat je niet weet hoe toekomstbeeld is...? en hoe reageren jullie families. die van ons op zich goed, dwz mijn familie is erg begripvol en staat voor ons klaar. Mijn schoonfamilie is minder begripvol en neemt niet de moeite om hier te komen of zich in daan te verdiepen....
Met als gevolg dat we daar ook niet veel meer komen.......jammer....maaar helaas....
aan mijn kant is mijn zoon gewoon geaccepteerd, maar bijv. de familie van mijn vriend en vrienden kennissen of collegas van mijn vriend en zelfs mijn vriend (die niet de vader is dus) vinden mijn zoon bij tijd en wijle "vreemd" of "raar" of "onaangepast" .quote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef jannen het volgende:
hebben jullie ook dat je zoveel vragen krijgt waar jezelf eigenlijk geen antwoord op weet omdat je niet weet hoe toekomstbeeld is...? en hoe reageren jullie families. die van ons op zich goed, dwz mijn familie is erg begripvol en staat voor ons klaar. Mijn schoonfamilie is minder begripvol en neemt niet de moeite om hier te komen of zich in daan te verdiepen....
Met als gevolg dat we daar ook niet veel meer komen.......jammer....maaar helaas....
Inderdaad. Jannen je merkt zelf al hoe vervelend het is dat je schoonfamilie geen begrip op brengt en wat doe jij hier vervolgens met alle ouders die dag in dag uit vechten voor de toekomst van hun kind...quote:Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Je kunt dus wel normaal posten, jannen.![]()
Jammer dat je je excuses niet aanbiedt aan de ouders hier, na je binnenkomst als een olifant in een porseleinkast, met fikse vooroordelen.
oh... zo herkenbaar.... nu in groep 3 is het weer een graadje erger geworden. Hij klaagt nu zelf ook over "drukte in zijn hoofd".quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Urla het volgende:
[..]
Mijn zoon was op school een totaal ander kind als thuis.
Naarmate er op school de werkdruk en zelfstandigheid werd verhoogt werd hij heel druk/sloopte/niet corrigeerbaar/moeilijk bereikbaar enz
quote:Op woensdag 11 november 2009 17:15 schreef CartWOman het volgende:
Je kunt dus wel normaal posten, jannen.![]()
Jammer dat je je excuses niet aanbiedt aan de ouders hier, na je binnenkomst als een olifant in een porseleinkast, met fikse vooroordelen.
Ik heb inderdaad regelmatig last van die laatste categorie familieleden, die zeg maar een beetje denken zoals jij: "Och als je beter had opgevoed..."quote:en hoe reageren jullie families. die van ons op zich goed, dwz mijn familie is erg begripvol en staat voor ons klaar. Mijn schoonfamilie is minder begripvol en neemt niet de moeite om hier te komen of zich in daan te verdiepen....
quote:[b] Die mensen kregen ook gelijk een kopje (ja echt als een poesje) zo leuk vond ze dat.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:32 schreef shmoopy het volgende:
Mwana.!
Ik kwam hier blij melden dat de TOG vandaag is goedgekeurd, zit ik hier verdomme met een bonkend hart van frustratie om dergelijke posts en ik ben me toch een partij woest, dat wil je niet weten.
Ah wat schattig. Ik baalde altijd intens als ik een mandarijntje kreeg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
Mwana![]()
![]()
Shmoops![]()
(en ik moest lachen om je eikel)
Eva heeft vandaag trouwens keigoed Sint Maarten gelopen. Ze zong wel tegen de bomen, struiken en straatstenen (oogcontact is eng) en rukte ergens onderweg nog even een deurbel van de muur af per ongeluk (lalalala) maar ze vond het geweldig! Ernstig teleurgesteld dat ze overal snoep kreeg en hieperdepiep als iemand dan eindelijk een mandarijntje gaf. Die mensen kregen ook gelijk een kopje (ja echt als een poesje) zo leuk vond ze dat.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef Lois het volgende:
.... onderweg nog even een deurbel van de muur af per ongeluk (lalalala) ...
ik ga lekker als tante van de twee knuffelbeertjes van nieslief hierop reageren. ik behandel ze niet anders dan mijn andere neefje en nichtje. ja ze hebben een keer me hele behang (net verhuisd super duur behang gekocht) onder getekend, who caresquote:Op woensdag 11 november 2009 16:26 schreef jannen het volgende:
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:16 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ik ga lekker als tante van de twee knuffelbeertjes van nieslief hierop reageren. ik behandel ze niet anders dan mijn andere neefje en nichtje. ja ze hebben een keer me hele behang (net verhuisd super duur behang gekocht) onder getekend, who caresdat kan ook met een ander kindje voorkomen alleen bij hun misschien wat vaker dan bij mijn andere neefje. verder zijn het gewoon mijn knuffelbeertjes, die hier altijd welkom zijn, hoe slecht ze zich ook gedragen, ik kan ze niet de deur wijzen want hun kunnen er niets aan doen!
en zoals nieslief ook weet: zelfs bij het doomsenario dat er wat met nieslief en partner gebeurt zijn die kids welkom, ondanks mijn eigen lichamelijke handicap!
edit: o ja de penstrepen op het behang zitten er nog steeds, als ik nu in me bedje omhoog kijk heb ik een mooi aandenken aan die twee![]()
dankewel lois. maar dan moet ik ook eerlijk zijn dat ik ook blij ben als de kids wel weer weg zijn, maar dat heb ik met mijn andere neefje en nichtje ook, denk dat dat vooral komt omdat ik zelf op dit moment nog geen behoefte heb aan kinderen en alleen het leuke wil hebben van zequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |