Wat dan.quote:
Ja, zelfde probleem hier.quote:
Ik heb er ooit een topic over geschreven. Daar komt wel duidelijk naar voren wat ik daarvan vindquote:
Best wel ja. Het ontneemt me mijn nachtrust, iedere nacht weer opnieuw.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Best wel ja. Het ontneemt me mijn nachtrust, iedere nacht weer opnieuw.
Jonge dankje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat forum.fok.nl/forum/<afkorting/ID> hetzelfde werkt als forum.fok.nl/<afkoring/ID>.
Hmm. Dat wou ik even delen.
Ja wat nouquote:
Aan de andere kant maakt het ook niet zo heel veel uit. Ik heb toch niet zoveel collegequote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Best wel ja. Het ontneemt me mijn nachtrust, iedere nacht weer opnieuw.
Wat?quote:
Ja voor jou niet nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Aan de andere kant maakt het ook niet zo heel veel uit. Ik heb toch niet zoveel college.
Gaan we weerquote:
Weer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gaan we weerIk doe niet mee aan die onzin
Ja?quote:
Wat wat.quote:
Ik heb je nog nooit arbeider genoemd, anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:21 schreef griekjeee het volgende:
Hoe ik het nog duidelijker omschrijven? Gewoon weer. Je komt er vast wel uit.
Maar wel dezelfde discussie, die in hetzelfde straatje viel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit arbeider genoemd, anders.
Gedeelde huiskamersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:26 schreef Zapato het volgende:
Herkenbaar maar net als bij Biels niet door FOK!, maar huiskamer-gerelateerde activiteiten.
Chille huisgenoten. Waarom heb jij een negatieve assiocatie met huiskamers?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Gedeelde huiskamers. Leuke huisgenoten
. Mijn nachtrust, wat doe je.
Oh.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:29 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat is geen "", meer een "geen foto's, laat me met rust".
Waarom herken jij geen grapjes?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:29 schreef Zapato het volgende:
[..]
Chille huisgenoten. Waarom heb jij een negatieve assiocatie met huiskamers?
quote:
Was eeb poging tot conversatie man. Waarom herken jij geen autisten op FOK?quote:
Omdat ik waarschijnlijk zelf de grootste ben. True story. Een vrij zware vorm van autisme.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:33 schreef Zapato het volgende:
[..]
Was eeb poging tot conversatie man. Waarom herken jij geen autisten op FOK?
Ja, dat gaat prima. Zolang ik voor mezelf in een vast patroon leef kan ik best goed uitschakelen wat anderen om me heen doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:39 schreef Zapato het volgende:
Maar je hebt wel huisgenoten? Als autist zeg maar
Wat?quote:
Ja, maar nog maar weinig mensen hebben er last van.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:37 schreef griekjeee het volgende:
Is het weer zo laat.
Het is te merken.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 23:51 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, maar nog maar weinig mensen hebben er last van.
Jezelf?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 00:54 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ga wel om half 2 slapen, heb ik mezelf beloofd.
Kutbelofte.quote:
Ik weet het.quote:
Half vier.quote:
Is het het ritme ja?quote:
Kwart voor 5, poesje.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:30 schreef Barcaconia het volgende:
Hij is weg. Half 2 is het niet geworden maar een echte vent blijkt het ook niet te zijn
Kut, je hebt gelijkquote:
Vanaf half 9 vanochtend.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:45 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Kut, je hebt gelijkMijn excuses.
Jij wint, ik ga dadelijk slapen.quote:
Zonder te drinken.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 04:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Jij wint, ik ga dadelijk slapen.
Ik heb een fles wijn op, maar dat is al weer een uur of 3 geleden.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |