Wat dan.quote:
Ja, zelfde probleem hier.quote:
Ik heb er ooit een topic over geschreven. Daar komt wel duidelijk naar voren wat ik daarvan vindquote:
Best wel ja. Het ontneemt me mijn nachtrust, iedere nacht weer opnieuw.quote:
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Best wel ja. Het ontneemt me mijn nachtrust, iedere nacht weer opnieuw.
Jonge dankje.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:13 schreef zarGon het volgende:
Ik kom er net achter dat forum.fok.nl/forum/<afkorting/ID> hetzelfde werkt als forum.fok.nl/<afkoring/ID>.
Hmm. Dat wou ik even delen.
Ja wat nouquote:
Aan de andere kant maakt het ook niet zo heel veel uit. Ik heb toch niet zoveel collegequote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:12 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Best wel ja. Het ontneemt me mijn nachtrust, iedere nacht weer opnieuw.
Wat?quote:
Ja voor jou niet nee.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Aan de andere kant maakt het ook niet zo heel veel uit. Ik heb toch niet zoveel college.
Gaan we weerquote:
Weer?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Gaan we weerIk doe niet mee aan die onzin
Ja?quote:
Wat wat.quote:
Ik heb je nog nooit arbeider genoemd, anders.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:21 schreef griekjeee het volgende:
Hoe ik het nog duidelijker omschrijven? Gewoon weer. Je komt er vast wel uit.
Maar wel dezelfde discussie, die in hetzelfde straatje viel.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:25 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb je nog nooit arbeider genoemd, anders.
Gedeelde huiskamersquote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:26 schreef Zapato het volgende:
Herkenbaar maar net als bij Biels niet door FOK!, maar huiskamer-gerelateerde activiteiten.
Chille huisgenoten. Waarom heb jij een negatieve assiocatie met huiskamers?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 02:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Gedeelde huiskamers. Leuke huisgenoten
. Mijn nachtrust, wat doe je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |