heb jij ooit intensief multiplayer shooters gespeeld op de pc?quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:45 schreef thloreg het volgende:
Joe... kan iemand mij nou ff in klaren uitleggen wat nu het grootste probleem is met
het tweede deeltje van COD II? Bedoel waar laakt het spel ivg met het 1st deel want
dat was wel een tof spel zowel solo als online. Iemand?
Als je de OP leest dan zie je geen:quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:45 schreef thloreg het volgende:
Joe... kan iemand mij nou ff in klaren uitleggen wat nu het grootste probleem is met
het tweede deeltje van COD II? Bedoel waar laakt het spel ivg met het 1st deel want
dat was wel een tof spel zowel solo als online. Iemand?
Geen idee. Heb geen steam.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 17:57 schreef Dibble het volgende:
[ afbeelding ]
kan iemand dit bevestigen?
NIET INLOGGEN, het kan ook een fishing site zijn om wachtwoorden te stelen. geen officiele steam site.
Van Games.Fokquote:Infinity Ward heeft bekend gemaakt dat er geen demo van hun aankomende game Modern Warfare 2 op Marketplace en PlayStation Network komt te staan voordat de game uitkomt op 10 november. Omdat ze de game zo opgepoetst mogelijk willen afleveren hebben ze geen tijd om een goede demo in elkaar te schroeven. Een multiplayer-beta hoeven we ook niet te verwachten. Het is dus tot 10 november wachten tot we de eerste kogels kunnen afvuren in Modern Warfare 2.
Hij was compleet god. Hij werkt volgens mij nu voor Blizzard gedeelte. Hij heeft geen controle over MW2 zover ik weet.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 21:03 schreef Plantagehouder het volgende:
Toen was het een geweldig idee, nu hebben we vooruitgang
Mee eens.quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 04:58 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Spijtig dit, dat IW zijn eigen succes zo in de weg zit. Ik hoop dat het PC games minnend gedeelte van Fok! in ieder geval will wachten met het aanschaffen van deze game totdat er een patch word uitgebracht waardoor dedicated servers weer toegestaan zijn OF tot het moment dat MW2 in de bakken met afgeprijsde artikelen ligt....
In beide gevallen erg jammer.
Inderdaad. Maar ik weet wel dat het via de PC wel zakt. Maar op PS3 en Xbox360 staat alles natuurlijk erg hoog op de lijst..quote:Op zaterdag 24 oktober 2009 01:00 schreef JaapAapSmulPaap het volgende:
Blijkbaar niet.... vreemd, overal staat ie op 1 wat betreft reserveringen
dan zal modern warfare er bij mij ook niet komenquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:49 schreef Scorpie het volgende:
Dedicated servers zullen er echt niet gaan komen ben ik bang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |