En niveau geeft ook nog eens grenzen op qua kunnen, wat i kbest butje vind.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:03 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
ja oke,.. daar ken ik ook een paar van
wat ga je nu doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:09 schreef kaatjhuh het volgende:
zo dan heb ik vandaag weer genoeg mijn mening gedeeld
het is wel jammer als er dan 3 vakken zijn waar iemand niet zo sterk in is en 4 vakken wel sterk en dat die mindere vakken het niveau bepaalt terwijl op andere gebeiden iemands kunnen hoger liggen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En niveau geeft ook nog eens grenzen op qua kunnen, wat i kbest butje vind.
Heb jij dan al een idee wat je gaat doen in de toekomstquote:
geen ideequote:
Ik heb 1 MBO opleiding gehaald, op 3 niveau's alle diploma's gehaald. Maar na een tijdje erin gewerkt te hebben vond ik er niks meer aanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef kaatjhuh het volgende:
maar ik doelde meer op dat er ook mensen zijn die hun opleiding weggooien of er 10 jaar over doen om hun doel te halen. Daar hou ik niet zo van
econometrie ga ik studeren denk ikquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb jij dan al een idee wat je gaat doen in de toekomst
tja er zijn ook mensen die hun opleiding niet af makken en staan op hun 28ste nog in de supermarkt weet ik veel wat te doen. En alsnog een interne opleiding daar afslaanquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:12 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik heb 1 MBO opleiding gehaald, op 3 niveau's alle diploma's gehaald. Maar na een tijdje erin gewerkt te hebben vond ik er niks meer aanDus nu weer een andere opleiding
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:11 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
het is wel jammer als er dan 3 vakken zijn waar iemand niet zo sterk in is en 4 vakken wel sterk en dat die mindere vakken het niveau bepaalt terwijl op andere gebeiden iemands kunnen hoger liggen.
maar ik doelde meer op dat er ook mensen zijn die hun opleiding weggooien of er 10 jaar over doen om hun doel te halen. Daar hou ik niet zo van
Zo een collega heb ik dus bij mn bijbaantje. 30 jaar of zo, een kind van 14, vorig jaar haar eerste MBO diploma gehaald maar er niks mee doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
tja er zijn ook mensen die hun opleiding niet af makken en staan op hun 28ste nog in de supermarkt weet ik veel wat te doen. En alsnog een interne opleiding daar afslaan
voordeel: je weet iedergeval wat je de komende 15 jaar gaat doenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja inderdaad.
En soms kan je er niet veel aan doen, als ik de opleiding ga doen die ik het liefst wil doen, ben ik ook nog bijna 15 jaar bezig.
ach tja.. er zijn van die mensen ..........quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:15 schreef justmattie het volgende:
[..]
Zo een collega heb ik dus bij mn bijbaantje. 30 jaar of zo, een kind van 14, vorig jaar haar eerste MBO diploma gehaald maar er niks mee doen!
Maar nog 15 jaar op school zitten?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:17 schreef kaatjhuh het volgende:
[..]
voordeel: je weet iedergeval wat je de komende 15 jaar gaat doen![]()
[..]
ach tja.. er zijn van die mensen ..........
succes met je 2de keusquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:23 schreef DevilsWhore het volgende:
Nu is het tijd om met school bezig te gaan, daaaaag
justmattie was er ook nog maar t is wel erg stilletjes hierquote:Op woensdag 21 oktober 2009 15:46 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
KaatjhuhBen je helemaal alleen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |