abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74133872
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Beiden
Waar kan je keys to the vip streamen? Ik kan alleen op youtube vinden
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:28:26 #277
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_74134043
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Waar kan je keys to the vip streamen? Ik kan alleen op youtube vinden
Ik torrent. Hendig voor op de iPod.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_74134271
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Ik torrent. Hendig voor op de iPod.
Dat is ook wel slim opzich
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
pi_74136710
Ook de moeite waard om een keer te bekijken: Men's Room op Lifeforce TV:

http://www.lifeforcetv.com/mensroom#at

(~20 minuten durende interviews over pick up, etc.)

[ Bericht 14% gewijzigd door Trip-Tronic op 28-10-2009 01:29:03 ]
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:01:56 #280
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74138974
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Nee maar even serieus jullie zijn gewoon jaloers dat et mij wel lukt om een 16jarige chick te regelen die niet zou misstaan bij de jailbait topics ( )op hyves zonder dat ze me kent
Ja man! Je bent een baas! Gewoon geile chickies van 16 regelen! Op Hyves! En er dan ook nog geile neukseks mee hebben. Op Hyves!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 09:08:04 #281
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74139073
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
mij maak je de pis nie lauw-attitude ?
Je had beter dat 'positieve' eruit kunnen halen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:45:05 #282
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74141630
Ik herinner mij een geval in een disco, waarvan ik achteraf kan concluderen dat die gozer een pua was.

We waren met een aantal vrienden in de disco, 3 gozers, 3 meiden. Mijn vriend vond één van die meiden leuk. Komt er een onbekende gozer die eerst met de groep ging praten, en zich al snel op de meiden richte. Op een gegeven moment fluistert hij mijn vriend in zn oor dat die meid hem leuk vind, en wist op die manier de groep te breken. Daarna richte hij zich al snel op de dame van onze groep waar hij op uit was, en trok haar mee om te dansen.

Totaal overdonderd dat ze was ging ze mee, maar wij hadden allemaal zoiets van wtf? Uiteindelijk zijn we er achteraan gelopen, zij durfde uit haar zelf geen nee te zeggen, en zijn met haar snel weggegaan.

Die pua skills schoten in dit geval zeker te kort, alleen omdat ze overdonderd was ging ze mee. Het geval daar gaf/geeft mij een eng gevoel, omdat het gedoe op deze manier alleen uit was iemand zo snel mogelijk het bed in te krijgen.
  Moderator woensdag 28 oktober 2009 @ 11:16:25 #283
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_74142714
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Goldfoxx het volgende:
Die pua skills schoten in dit geval zeker te kort, alleen omdat ze overdonderd was ging ze mee. Het geval daar gaf/geeft mij een eng gevoel, omdat het gedoe op deze manier alleen uit was iemand zo snel mogelijk het bed in te krijgen.
Dat overdonderen werkt heel goed.
Je ziet dat je voor jezelf kan herkennen welke elementen werken.

Het geeft je een eng gevoel he...
Dat gaf het mij ook vroeger, die slechterikken van een players die alleen maar bezig zijn om een meisje in bed te lullen. Ik zal ze leren, ik zal meisjes laten zien dat ik niet zo ben en lief en caring en sex pas op de laatste plaats zet etc...

Die mindset is precies wat niet werkt bij vrouwen.
Het werkt ook niet om als doel te hebben sex, zoals jij die "player" beschuldigt.
Die vriend van jou had eigenlijk ook graag willen dansen met dat meisje die hij leuk vond. Alleen hij stond er bij en keek erna.
What can change the nature of a man?
pi_74143522
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:01 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja man! Je bent een baas! Gewoon geile chickies van 16 regelen! Op Hyves! En er dan ook nog geile neukseks mee hebben. Op Hyves!
Je mag me wel aanraken hoor
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 09:08 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Je had beter dat 'positieve' eruit kunnen halen.
Nou snap ik er helemaal niks meer van
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:45 schreef Goldfoxx het volgende:
Ik herinner mij een geval in een disco, waarvan ik achteraf kan concluderen dat die gozer een pua was.

We waren met een aantal vrienden in de disco, 3 gozers, 3 meiden. Mijn vriend vond één van die meiden leuk. Komt er een onbekende gozer die eerst met de groep ging praten, en zich al snel op de meiden richte. Op een gegeven moment fluistert hij mijn vriend in zn oor dat die meid hem leuk vind, en wist op die manier de groep te breken. Daarna richte hij zich al snel op de dame van onze groep waar hij op uit was, en trok haar mee om te dansen.

Totaal overdonderd dat ze was ging ze mee, maar wij hadden allemaal zoiets van wtf? Uiteindelijk zijn we er achteraan gelopen, zij durfde uit haar zelf geen nee te zeggen, en zijn met haar snel weggegaan.

Dat is geen PUA
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:50:34 #285
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74144032
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Dat overdonderen werkt heel goed.
Je ziet dat je voor jezelf kan herkennen welke elementen werken.
Dat overdonderen kan goed werken als het meisje er achterstaat, in dit geval wist het meisje amper wat haar overkwam, en was zei ook totaal niet van plan om verder iets met hem te doen. Hij wilde haar ook zoenen, maar dit accepteerde zij niet. Iedereen had zoiets van 'creep'. In die tijd was ik niet bekend met het concept pua.
quote:
Het geeft je een eng gevoel he...
Dat gaf het mij ook vroeger, die slechterikken van een players die alleen maar bezig zijn om een meisje in bed te lullen. Ik zal ze leren, ik zal meisjes laten zien dat ik niet zo ben en lief en caring en sex pas op de laatste plaats zet etc...

Die mindset is precies wat niet werkt bij vrouwen.
Het werkt ook niet om als doel te hebben sex, zoals jij die "player" beschuldigt.
Als je iemand binnen de kortste keren het bed in wil krijgen voor eigen gewin, geeft mij dat inderdaad een eng gevoel. Lief en caring werkt inderdaad niet als je een meisje wilt versieren, word je binnen de kortste keren mr nice guy in de friendzone.

quote:
Die vriend van jou had eigenlijk ook graag willen dansen met dat meisje die hij leuk vond. Alleen hij stond er bij en keek erna.
Die vriend heefd in die week dat meisje welke hij leuk vond versierd op een normale manier, en heeft een relatie met haar gehad.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 11:53:15 #286
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74144146
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Dat is geen PUA
Onderbouw je antwoord?

Ik heb dit even in vijf regels neergezet, dus het zou kunnen dat het verhaal niet goed overkomt.
pi_74145128
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:53 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Onderbouw je antwoord?

Ik heb dit even in vijf regels neergezet, dus het zou kunnen dat het verhaal niet goed overkomt.
Ehm weet niet Een echte pua'er weet wel wanneer die een meisje kan meenemen voor de close. En dat gehaaste gedoe klinkt ook niet echt als pua vind ik.
Sowieso zal die niet zo snel doen wat een meisje niet wil omdat ze er voor zorgen dat et meisje achter hun gaat.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:27:35 #288
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74145375
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Nou snap ik er helemaal niks meer van
Dat ik het goed bedoelde!
Damn, ik zal nog vaker een compliment uitdelen.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74145629
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:27 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Dat ik het goed bedoelde!
Damn, ik zal nog vaker een compliment uitdelen.
Oke, nou ik snap er nog steeds niks van maar toch bedankt dan denk ik !
  woensdag 28 oktober 2009 @ 12:41:20 #290
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74145849
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ehm weet niet Een echte pua'er weet wel wanneer die een meisje kan meenemen voor de close. En dat gehaaste gedoe klinkt ook niet echt als pua vind ik.
Sowieso zal die niet zo snel doen wat een meisje niet wil omdat ze er voor zorgen dat et meisje achter hun gaat.
Het is niet zo gehaast als ik het neer had gezet. Gebeurde in 10 minuten/kwartier. Mijn vriend onderkent ook dat het een pua was. Maar het kan natuurlijk ook een joviale gast zijn die dacht een meisje te playen, ondertussen mensen 'uitschakelde', en probeerde met het meisje aan de haal te gaan.

Het kan allicht ook een gozer zijn die in opleiding is, of niet veel ervaring heeft in het pua-schap. Wat zeker is is dat dat betreffende meisje niet snel toehapt op avances, iig niet het ideale meisje om te pua'en.
pi_74146262
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:41 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Het is niet zo gehaast als ik het neer had gezet. Gebeurde in 10 minuten/kwartier. Mijn vriend onderkent ook dat het een pua was. Maar het kan natuurlijk ook een joviale gast zijn die dacht een meisje te playen, ondertussen mensen 'uitschakelde', en probeerde met het meisje aan de haal te gaan.

Het kan allicht ook een gozer zijn die in opleiding is, of niet veel ervaring heeft in het pua-schap. Wat zeker is is dat dat betreffende meisje niet snel toehapt op avances, iig niet het ideale meisje om te pua'en.
Of hij heeft (onbewust) toch een hele hoop fout gedaan.. Of misschien is et iemand die gewoon uit zichzelf een beetje heeft geleerd om zo te doen
pi_74146361
Jezus, wat een sneuheid. Mannen die boekjes nodig denken te hebben om een vrouw te versieren, die gaan het in de kroeg echt nooit redden. Ik heb The Pick Up Artist gezien en het eerst wat ik zou doen als ik door die creep zo benaderd zou worden zou weglopen zijn
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_74146609
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef Ripley het volgende:
Jezus, wat een sneuheid. Mannen die boekjes nodig denken te hebben om een vrouw te versieren, die gaan het in de kroeg echt nooit redden. Ik heb The Pick Up Artist gezien en het eerst wat ik zou doen als ik door die creep zo benaderd zou worden zou weglopen zijn
Ik geloof niet dat hij uberhaupt ooit naar jou zou toekomen
En verder is deze reactie al zo ongeveer 100 x voorbij gekomen
pi_74146765
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:02 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat hij uberhaupt ooit naar jou zou toekomen
En verder is deze reactie al zo ongeveer 100 x voorbij gekomen
Dat scheelt

En interesseert me geen moer, ik heb het recht om mijn mening te geven. Of moet ik dat eerst via hyves/MSN/CU2 doen, kneusje?
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:11:04 #295
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_74146924
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:07 schreef Ripley het volgende:
Of moet ik dat eerst via hyves/MSN/CU2 doen, kneusje?
Kijk uit hoor, want hij played je kkhard, met z'n mad skills.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:11:26 #296
277627 Seven.
We are Borg.
pi_74146939
Het valt me op dat alle écht toffe vrouwen hierop kotsen.
Resistance is futile.
pi_74147006
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:11 schreef Seven. het volgende:
Ik denk dat vooral vrouwen met een negatief zelfbeeld het leuk zullen vinden om 'negs' te krijgen.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:16:31 #298
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74147103
quote:
Ik geef al die toffe vrouwen groot gelijk. Houd ik dat gedeelte van het speelveld voor mij.
pi_74147137
quote:
Ik zie een verband .
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_74147160
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:13 schreef Disorder het volgende:

[..]

Ik denk dat vooral vrouwen met een negatief zelfbeeld het leuk zullen vinden om 'negs' te krijgen.
Juist het tegenovergestelde. Die zijn het niet gewend.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')