Zoals jij het omschrijft is het hetgene waar ik nu mee bezig met mijn hele sociale leven, alleen dan specifiek op het andere geslacht.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:42 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ja zeker! Met alleen techniek kom je er niet.
De kennis van de routines kan genoeg zijn om de stok achter de deur te zetten om op dat vrouwtje af te stappen. Val terug wanneer het niet goed gaat maar gebruik dan de techniek met de meeste kans op goede afloop.
Zeker weten wat een ander denk weet je nooit, maar je kunt wel de kans op slagen verhogen door te weten hoe je moet reageren op een ander. En nog steeds maak ik elke keer weer fouten, maar ik probeer deze wel te overdenken en er de volgende keer anders mee om te gaan.
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:45 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Nee niet dat ene grapje of die ene leugen doet het hem. Het gaat erom dat ik het idee krijg dat jij je voordoet als bankdirecteur en zo meisjes regelt in plaats van jezelf voor te doen als jezelf en mensen eerlijk te laten zien wie je bent.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
Ik gok een jaartje of 18 a 19. Ach zo zijn heb ik het ook ooit geprobeerd, meneer gaat nog wel eens tegen de lamp lopen. Misschien dat hij dit topic dan beter even kan bookmarkenquote:
quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:54 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Ik gok een jaartje of 18 a 19. Ach zo zijn heb ik het ook ooit geprobeerd, meneer gaat nog wel eens tegen de lamp lopen. Misschien dat hij dit topic dan beter even kan bookmarken
Ja en dat is niet verkeerd! Denk na over wat je doet en wat je gedaan hebt. Iedereen maakt fouten maar kijk er eens vanuit een ander perspectief naar. Zo leer je jezelf kennen en kun je ook duidelijk maken wat iemand aan je heeft.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:46 schreef Goldfoxx het volgende:
[..]
Zoals jij het omschrijft is het hetgene waar ik nu mee bezig met mijn hele sociale leven, alleen dan specifiek op het andere geslacht.Telkens terugkoppelen wat kan ik volgende keer beter doen.
Sorry als jij bezig bent met deze zooi begrijp je ook dat dit een meer wetenschappelijke aanpak is. Wat leer je van dingen wetenschappelijk aanpakken?: beargumenteren... Dat is iets wat jij totaal niet doet dus kan ik niet serieus op je ingaan. Verklaar jezelf eens nader en misschien dat ik dan nog wel wat moeite in je wil stoppen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 22:56 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Shit ik vind et niet gek dat jij hier postWat een tjap ben jij
!
Ten 1e zie ik niet in waarom ik mezelf zou moeten verantwoorden aan jouquote:Op maandag 26 oktober 2009 22:59 schreef dikkemongul het volgende:
[..]
Sorry als jij bezig bent met deze zooi begrijp je ook dat dit een meer wetenschappelijke aanpak is. Wat leer je van dingen wetenschappelijk aanpakken?: beargumenteren... Dat is iets wat jij totaal niet doet dus kan ik niet serieus op je ingaan. Verklaar jezelf eens nader en misschien dat ik dan nog wel wat moeite in je wil stoppen.
Hij voegt haar nu toe als Crush, op Hyves.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
En heb je nu een real life date? Of ben je een heuse Hyvesbaas?
Ik was al een officiele hyvesbaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:33 schreef Copycat het volgende:
En heb je nu een real life date? Of ben je een heuse Hyvesbaas?
Je gaat toch niet terugkrabbelen nou hè. Dat het net zo'n fail-geval wordt als die 'set' die je bij de bushalte had gezien maar niets gedaan.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar ik doe lekker rustig aan niet overdrijven natuurlijk he![]()
Weet soweiso niet of ik dat wel durf.. in et echt enzo![]()
Mijn god wat een failert. Je voegt meiden die je IRL kent op Hyves toe, niet andersomquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ik was al een officiele hyvesbaas![]()
Maar ik doe lekker rustig aan niet overdrijven natuurlijk he![]()
Weet soweiso niet of ik dat wel durf.. in et echt enzo![]()
Ze is wel kknice gek
Dat was in de busquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet terugkrabbelen nou hè. Dat het net zo'n fail-geval wordt als die 'set' die je bij de bushalte had gezien maar niets gedaan.
Huhquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:44 schreef Catbert het volgende:
[..]
Mijn god wat een failert. Je voegt meiden die je IRL kent op Hyves toe, niet andersom
Nee hoor knul, ik ga niet haten. Zoveel hou je mij nou ook weer niet bezig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:51 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Maar nu moet je niet gaan haten want ik was zo naar de kk toen![]()
Gelukkig maar, ik maakte me al bijna zorgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nee hoor knul, ik ga niet haten. Zoveel hou je mij nou ook weer niet bezig.
mij maak je de pis nie lauw-attitude ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:58 schreef Garisson72 het volgende:
Je postieve "mij maak je de pis nie lauw"-attitude werkt iig ongetwijfeld in je voordeel.
Was dat die kerel die vroeg aan zon chick of ze model was enzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:43 schreef Crutch het volgende:
Die aflevering van 'Keys to the VIP' met Cajun![]()
Die gast...damn.
Van dat programma de pick up artist of keys to the vipquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:00 schreef GasTurbine het volgende:
tvp. Dit klinkt intressant. S01 en 02 binnen aan het slepen.
Beidenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Van dat programma de pick up artist of keys to the vip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |