abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:18:02 #226
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74085337
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 17:32 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Hehe ik ben nu bezig met zon chimi op hyves echt nice gek En ik begon gewoon uit et niets tegen dr te praten op hyves wat eigenlijk soweiso een DLV is maar daarna ben ik wel meesterlijk aan et pua'en geweest Af en toe neggs soms complimentjes enzo beetje push and pull en ze bijt zo hard gek
En ze is echt lekker maar ik heb dr wel dikke onzin dingen wijsgemaakt
Zo man jij durfde gewoon iemand op hyves aan te spreken? cool man!
Ga dr gewoon in real life aanspreken ofzo, dan kom je nog s ergens.

maandag 26 oktober 2009 @ 18:22:23 #227
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_74085452
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Demonstration of higher value
Oja. Da's idd heel wat anders.
quote:
Voor de rest heb je et goed begrepen
Als ik haar in staat ben dingen wijs te maken dan dan geeft dat aan dat ik hogere waarde hebt. En als je de dingen zou horen die ik heb gezegd dan is et ook nog wel echt iets waar je later samen om kan lachen zeg maar
Beter dan gelijk zon intervieuw vraaggesprek
Tja ik weet niet. Ik heb liever dat ik niet de helft erbij hoef te verzinnen om indruk te maken, but I'm prolly just silly that way.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_74085456
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:18 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Zo man jij durfde gewoon iemand op hyves aan te spreken? cool man!
Ga dr gewoon in real life aanspreken ofzo, dan kom je nog s ergens.

Als ik de kans had gehad had ik dat ook zeker wel gedaan
Maar ik kwam toevallig op dr hyves en toen ging ik gewoon voor de grap wat ouwehoere dus wat lul je nou
Wou juist eerst haar niet op hyves aanspreken omdat dat DLV is en ik mn eigen glazen niet wou inslaan voor als ik haar wél eens zou tegenkomen in et echt.
Ga niet haten op mn skills want ik pwn jullie
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_74085493
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Oja. Da's idd heel wat anders.
[..]

Tja ik weet niet. Ik heb liever dat ik niet de helft erbij hoef te verzinnen om indruk te maken, but I'm prolly just silly that way.
Et is ook niet om indruk te maken et is meer gewoon voor de grap
Als je zou weten wat ik gezegd heb dan zou je er ook wel om kunnen lachen
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:28:48 #230
94676 Garisson72
pi_74085642
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Et is ook niet om indruk te maken et is meer gewoon voor de grap
Uh-huh. Je bent d'r toch keihard aan het playen met je PUA-skillz? Dan ben je dus bezig om indruk te maken. Simple as that.
quote:
Als je zou weten wat ik gezegd heb dan zou je er ook wel om kunnen lachen
No doubt.
Maar hey, trek je van mij vooral niks aan, de doelgroep waar jij je op richt vindt dat ongetwijfeld übergeil.
pi_74085810
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:28 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Uh-huh. Je bent d'r toch keihard aan het playen met je PUA-skillz? Dan ben je dus bezig om indruk te maken. Simple as that.
[..]

No doubt.
Maar hey, trek je van mij vooral niks aan, de doelgroep waar jij je op richt vindt dat ongetwijfeld übergeil.

Je maakt er een te groot punt van.
Want ik ben natuurlijk wel aan et stacken gek dus zorg wel dat er genoeg comfort komt.
Maar zeg eens eerlijk dan hoe staat et bij jouw liefdesleven?
Ben wel benieuwd geraakt
  maandag 26 oktober 2009 @ 18:36:17 #232
94676 Garisson72
pi_74085889
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

Je maakt er een te groot punt van.
Want ik ben natuurlijk wel aan et stacken gek dus zorg wel dat er genoeg comfort komt.
Nee hoor, je doet het maar lekker op je eigen manier, ik zeg alleen dat ik het zo niet zou doen.
quote:
Maar zeg eens eerlijk dan hoe staat et bij jouw liefdesleven?
Ben wel benieuwd geraakt
Daar is het tamelijk windstil hoor, de laatste tijd. Ik vertel hier alleen wat mijn opvattingen zijn, maar dat wil niet automatisch zeggen dat ik er volop mee bezig ben.
pi_74086091
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:36 schreef Garisson72 het volgende:

[..]

Nee hoor, je doet het maar lekker op je eigen manier, ik zeg alleen dat ik het zo niet zou doen.
[..]

Daar is het tamelijk windstil hoor, de laatste tijd. Ik vertel hier alleen wat mijn opvattingen zijn, maar dat wil niet automatisch zeggen dat ik er volop mee bezig ben.
Ach ik ga eerst vanavond nog even met dr praten over relaties enzo want ze heeft iets op dr hyves staan wat ik echt precies zo zou kunnen gezegd hebben een maand geleden En dan vertel ik morgen wel dat et allemaal maar geouwehoer was

Maarja ik weet niet je kan et altijd proberen toch als je toch niemand hebt op dit moment. Hoeft niet eens bij meisjes te zijn die je leuk vind, misschien zelfs juist niet. Je hebt toch niks te verliezen toch
  maandag 26 oktober 2009 @ 19:55:38 #234
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74088815
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:22 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Als ik de kans had gehad had ik dat ook zeker wel gedaan
Maar ik kwam toevallig op dr hyves en toen ging ik gewoon voor de grap wat ouwehoere dus wat lul je nou
Wou juist eerst haar niet op hyves aanspreken omdat dat DLV is en ik mn eigen glazen niet wou inslaan voor als ik haar wél eens zou tegenkomen in et echt.
Ga niet haten op mn skills want ik pwn jullie
Dat begrijp ik man. Maar ik bedoel, is het niet wat zonde om je pua skills te gebruiken op hyves? Mij lijkt dat je er pas echt beter in word als je girls in real life ontmoet.

Als je ervan overtuigd ben dat iemand op hyves afspreken een DLV is (ben ik het niet helemaal mee eens) en dat je zo je eigen ruiten ingooit, waarom doe je dat dan?

Je zal mij vast pwn'en, maar ik zal het allicht op andere gebieden in het leven beter doen
pi_74089858
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Ach ik ga eerst vanavond nog even met dr praten over relaties enzo want ze heeft iets op dr hyves staan wat ik echt precies zo zou kunnen gezegd hebben een maand geleden En dan vertel ik morgen wel dat et allemaal maar geouwehoer was

Maarja ik weet niet je kan et altijd proberen toch als je toch niemand hebt op dit moment. Hoeft niet eens bij meisjes te zijn die je leuk vind, misschien zelfs juist niet. Je hebt toch niks te verliezen toch
Aah hier hebben we een hosselrukker! Echt wat manieren, haar dingen wijs maken die niet waar zijn... en daar komt ze nooit achter denk je?

Jouw PUA skills zijn een kortetermijnoplossing, echt wat bereiken ga je er niet mee. Succes met hosselen en ik spreek je over een jaartje of twee wel weer. Dan snap je het ineens niet meer.
pi_74090841
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 18:16 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Klopt, netwerken is iets wat zijn oorsprong vind in het zakenleven. Maar ik ben het aan het toepassen in het gewone leven. Netwerken slaat erop dat je relaties aangaat waar je eerst geeft, en daarna ook kan ontvangen. Beide personen in de relatie putten hier dus voordeel uit.

Ik vond het erg interesante stof om te combineren met het ontwikkelen van social skills. Door veel relaties met mensen te hebben, kom jij en ook anderen verder.
Dat is dan precies hetzelfde. Het doel van de interactie is ook altijd om 'Value' geven aan de persoon waar je mee praat en dit krijg je dan later ook weer terug.
quote:
Maar wat versta jij onder de inner game? Hoe ontwikkel jij deze? technieken?
Hier zal je allicht toch ook lectuur/info/oid voor hebben gelezen?
Inner game is zelfvertrouwen dat niet onderhevig is aan invloeden van externe factoren maar dat uit jezelf komt. Verder is het een goed begrip van hoe je eigen lichaam en geest (samen)werken en het in contact staan met je emoties. Je ontwikkelt deze door negatieve gedachtepatronen te doorbreken (en allereerst te begrijpen waar ze vandaan komen) en constant buiten je comfort zone te treden; i.e. veel vrouwen aanspreken. Informatie over hoe je dit het beste kan aanpakken heb ik vooral uit eerder genoemde seminars (met name Man Transformation).
quote:
Dus jij denkt dat je door aan jezelf te bouwen je vanzelf eerder het goed doet bij de meiden? (valt zeker wat voor te zeggen). Hoe zie jij dit?
Dat denk ik zeker. Door meer zelfkennis en persoonlijke groei is het ook een stuk makkelijker om anderen op een diep niveau te begrijpen en dus kun je sterkere relaties opbouwen.
pi_74091251
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 19:55 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Dat begrijp ik man. Maar ik bedoel, is het niet wat zonde om je pua skills te gebruiken op hyves? Mij lijkt dat je er pas echt beter in word als je girls in real life ontmoet.

Als je ervan overtuigd ben dat iemand op hyves afspreken een DLV is (ben ik het niet helemaal mee eens) en dat je zo je eigen ruiten ingooit, waarom doe je dat dan?

Je zal mij vast pwn'en, maar ik zal het allicht op andere gebieden in het leven beter doen
Nou omdat als ik kan kiezen tussen misschien en helemaal nooit dan kies ik toch misschien
En opzich valt et wel mee, want ik heb ook wel dingen gehad vanmiddag waar PUA me echt mee heeft geholpen
En et is wel een DLV omdat je normaal een beetje een nonchalante aanhouding moet aannemen dat et je niet uit maakt of ze wel je vriend word of niet.
Maar et is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen dus heb me niks voor niks druk gemaakt als ik et nu goed speel 14.gif
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:19 schreef dikkemongul het volgende:

[..]

Aah hier hebben we een hosselrukker! Echt wat manieren, haar dingen wijs maken die niet waar zijn... en daar komt ze nooit achter denk je?

Jouw PUA skills zijn een kortetermijnoplossing, echt wat bereiken ga je er niet mee. Succes met hosselen en ik spreek je over een jaartje of twee wel weer. Dan snap je het ineens niet meer.
Hosselrukker
Et zijn nou niet van die grote dingen Naja misschien een beetje, maar als ik morgen zeg dat et een grap was gewoon beetje ouwehoere dan kan ze dr toch wel om lachen dus ik maak me niet druk
En ik weet vrijwel zeker dat ik meer succes met meisjes heb dan jij ! Niet dat et daar nu over gaat maar dan moet je niet met zon attitude komen aanzetten
pi_74091571
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:53 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

Nou omdat als ik kan kiezen tussen misschien en helemaal nooit dan kies ik toch misschien
En opzich valt et wel mee, want ik heb ook wel dingen gehad vanmiddag waar PUA me echt mee heeft geholpen
En et is wel een DLV omdat je normaal een beetje een nonchalante aanhouding moet aannemen dat et je niet uit maakt of ze wel je vriend word of niet.
Maar et is uiteindelijk toch allemaal goed gekomen dus heb me niks voor niks druk gemaakt als ik et nu goed speel 14.gif
[..]

Hosselrukker
Et zijn nou niet van die grote dingen Naja misschien een beetje, maar als ik morgen zeg dat et een grap was gewoon beetje ouwehoere dan kan ze dr toch wel om lachen dus ik maak me niet druk
En ik weet vrijwel zeker dat ik meer succes met meisjes heb dan jij ! Niet dat et daar nu over gaat maar dan moet je niet met zon attitude komen aanzetten
Hoe weet jij dat nou zo zeker.

Wat ik ermee bereik is dat meiden het tof vinden om bij me te zijn zonder dat ik me anders hoef voor te doen dan dat ik ben. Dit is dan namelijk niet iets waar je je op dat moment erg druk om hoeft te maken... PUA vind ik als psychologische stroming (of hoe je het ook wilt noemen) heel erg interessant en heb mij er daarom in verdiept. Dat ik nu op cruciale momenten wat aan heb door op dat moment de keuze te maken met de meeste kans van slagen is een fijne bijkomstigheid.

Van mensen zoals jij worden meisjes ongelukkig en verliezen ze het vertrouwen. Hossel jij maar met veel meer succes, ik vind omgang op mijn manier duizend keer waardevoller. Met getallen ga ik niet gooien omdat het me daar gewoon helemaal niet om draait; maar ik betwijfel ten zeerste of je meer succes hebt.
pi_74092148
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 20:43 schreef TheGame het volgende:

Inner game is zelfvertrouwen dat niet onderhevig is aan invloeden van externe factoren maar dat uit jezelf komt.
En ik ben van mening dat dat niet bestaat. Iedereen is kwetsbaar voor die externe factoren.
pi_74092334
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:16 schreef Disorder het volgende:

[..]

En ik ben van mening dat dat niet bestaat. Iedereen is kwetsbaar voor die externe factoren.
Ik ben van mening dat een inner game wel degelijk bestaat.

Heb je nooit gehad dat je met een groep vrienden wat ging drinken en dat er één een mindere dag heeft gehad en chagrijnig is? (dit is duidelijker merkbaar met een zo klein mogelijke groep) De sfeer slaat over op de anderen, wanneer iemand alleen kortaf is en duidelijk niet in voor een feestje heb je er niets aan en slaat de sfeer dood.

Dit is inner game. Als die gast zijn shit op orde had, vrolijk was, leuk vindt wat hij doet en tevreden is met zijn leven hoefde hij niet chagrijnig te zijn en kon hij net zo tof mee doen als de rest en hoefde de groep zich geen zorgen te maken over zijn gevoel.

Wat denk je dat er in een 1-op-1 gesprek gebeurt? Dat dit niet veel duidelijker is? Als jij onzeker bent en niet met overtuiging kunt brengen waarom ze jou moet kiezen dan gaat je dit ook niet lukken.
pi_74092554
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:21 schreef dikkemongul het volgende:

Dit is inner game. Als die gast zijn shit op orde had, vrolijk was, leuk vindt wat hij doet en tevreden is met zijn leven hoefde hij niet chagrijnig te zijn en kon hij net zo tof mee doen als de rest en hoefde de groep zich geen zorgen te maken over zijn gevoel.
Dus je moet altijd je negatieve emoties aan de kant blijven schuiven om je beter voor te doen dan je je voelt?
pi_74092658
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Dus je moet altijd je negatieve emoties aan de kant blijven schuiven om je beter voor te doen dan je je voelt?
Dat bedoel ik niet, die gast had thuis moeten blijven en zijn emoties op orde moeten krijgen.

Het gaat me niet om die gast, en iedereen heeft die momenten. Het gaat me om het overdragen van emoties zonder deze verbaal kenbaar te maken. Het gebeurt en dit gebeurt ook bij het praten met een meisje.

Als jij je inner game op orde hebt en je bent vrolijk en blij dan zal zij dat ook worden. Als jij je kut voelt over dingen maar hoopt op sex werkt het gewoon niet, dat straal je uit en draag je over op haar.
pi_74092702
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:27 schreef Disorder het volgende:

[..]

Op een gegeven moment zijn momenten van negatieve emoties ontzettend schaars omdat je gewoon goed in je vel zit. Zelfvertrouwen dat van binnenuit komt bestaat wel degelijk, je moet er alleen hard voor werken en je ego totaal aan de kant zetten (een vorm van verlichting dus).
  maandag 26 oktober 2009 @ 21:53:46 #244
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74093407
Dus als ik het goed begrijp moet je zelfvertrouwen opbouwen en dan word je vanzelf een chick-magnet?
pi_74093617
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Goldfoxx het volgende:
Dus als ik het goed begrijp moet je zelfvertrouwen opbouwen en dan word je vanzelf een chick-magnet?
Vanzelf word je niets! Je zult flink wat moeten investeren in jezelf en dat is geen: 'dat doe ik even'. Het is net als een studie: vakken leren, dingen doe die niet altijd even leuk zijn of misschien wel beangstigend voor sommigen (presenteren). Maar uiteindelijk schiet je er iets mee op, en dat gaan ook dalen worden. Het is niet zoals iemand die ik ken vaak denkt: ik lees "The Game" en ik kan alle vrouwen scoren (berg). Dat is te makkelijk.

Lezen, studeren en vooral ook evalueren. Leuke set gehad gister? Bekijk wat er goed en minder goed ging en doe daar wat mee.

Er wordt vaak gezegt: je gaat 20 keer op je bek maar dan sla je er een aan de haak. Dit is geen totaal kansspel, dit is de kans dat je na 20 keer doorhebt hoe je die bepaalde situatie aan moet pakken. Als jij niets doet met een afwijzing ga je de volgende keer weer net zo hard neer.
pi_74094189
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:53 schreef Goldfoxx het volgende:
Dat is in ieder geval het belangrijkste onderdeel inderdaad, maar dan wel het goede soort zelfvertrouwen. Niet 'ik heb het bed met 50 vrouwen gedeeld, dus ik ben de man'-zelfvertrouwen.
  maandag 26 oktober 2009 @ 22:37:39 #247
245536 Goldfoxx
As fast as lightning
pi_74095023
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:59 schreef dikkemongul het volgende:

[..]

Vanzelf word je niets! Je zult flink wat moeten investeren in jezelf en dat is geen: 'dat doe ik even'. Het is net als een studie: vakken leren, dingen doe die niet altijd even leuk zijn of misschien wel beangstigend voor sommigen (presenteren). Maar uiteindelijk schiet je er iets mee op, en dat gaan ook dalen worden. Het is niet zoals iemand die ik ken vaak denkt: ik lees "The Game" en ik kan alle vrouwen scoren (berg). Dat is te makkelijk.

Lezen, studeren en vooral ook evalueren. Leuke set gehad gister? Bekijk wat er goed en minder goed ging en doe daar wat mee.

Er wordt vaak gezegt: je gaat 20 keer op je bek maar dan sla je er een aan de haak. Dit is geen totaal kansspel, dit is de kans dat je na 20 keer doorhebt hoe je die bepaalde situatie aan moet pakken. Als jij niets doet met een afwijzing ga je de volgende keer weer net zo hard neer.
Dat snap ik, maar het is volgens jou een dosis zelfvertrouwen, een dosis lef, en een hoop vallen en opstaan.
pi_74095158
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 21:01 schreef dikkemongul het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou zo zeker.

Wat ik ermee bereik is dat meiden het tof vinden om bij me te zijn zonder dat ik me anders hoef voor te doen dan dat ik ben. Dit is dan namelijk niet iets waar je je op dat moment erg druk om hoeft te maken... PUA vind ik als psychologische stroming (of hoe je het ook wilt noemen) heel erg interessant en heb mij er daarom in verdiept. Dat ik nu op cruciale momenten wat aan heb door op dat moment de keuze te maken met de meeste kans van slagen is een fijne bijkomstigheid.

Van mensen zoals jij worden meisjes ongelukkig en verliezen ze het vertrouwen. Hossel jij maar met veel meer succes, ik vind omgang op mijn manier duizend keer waardevoller. Met getallen ga ik niet gooien omdat het me daar gewoon helemaal niet om draait; maar ik betwijfel ten zeerste of je meer succes hebt.
D00d anders overreact je even zeg
Je weet niet waarj e over praat ouwe
Omdat ik in et begin 1 grapje maak over iets dat ze geloofd dat echt nergens over gaat worden zij ongelukkig en verliezen ze et vertrouwen !!

Et gaat ook niet om getallen nee, et gaat om kwaliteit. En er zijn hier genoeg users die mij irl kennen en garant kunnen staan dat et met die kwaliteit wel goed zit !
pi_74095176
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:37 schreef Goldfoxx het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar het is volgens jou een dosis zelfvertrouwen, een dosis lef, en een hoop vallen en opstaan.
Ja zeker! Met alleen techniek kom je er niet.

De kennis van de routines kan genoeg zijn om de stok achter de deur te zetten om op dat vrouwtje af te stappen. Val terug wanneer het niet goed gaat maar gebruik dan de techniek met de meeste kans op goede afloop.

Zeker weten wat een ander denk weet je nooit, maar je kunt wel de kans op slagen verhogen door te weten hoe je moet reageren op een ander. En nog steeds maak ik elke keer weer fouten, maar ik probeer deze wel te overdenken en er de volgende keer anders mee om te gaan.
pi_74095306
quote:
Op maandag 26 oktober 2009 22:41 schreef Buffalo-Soldier het volgende:

[..]

D00d anders overreact je even zeg
Je weet niet waarj e over praat ouwe
Omdat ik in et begin 1 grapje maak over iets dat ze geloofd dat echt nergens over gaat worden zij ongelukkig en verliezen ze et vertrouwen !!

Et gaat ook niet om getallen nee, et gaat om kwaliteit. En er zijn hier genoeg users die mij irl kennen en garant kunnen staan dat et met die kwaliteit wel goed zit !
Nee niet dat ene grapje of die ene leugen doet het hem. Het gaat erom dat ik het idee krijg dat jij je voordoet als bankdirecteur en zo meisjes regelt in plaats van jezelf voor te doen als jezelf en mensen eerlijk te laten zien wie je bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')