Hehe, het was meer omdat ik niet meer wist wat ik moest vragen, ik had gehoopt dat hij bij de eerste vraag al zou weigeren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:59 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Mooi, vond het echt een beetje te ver gaan.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef BaretKalayciyan het volgende:
vriendelijk bedankt beste Baret Kalayciyan.ik ben er inderdaad achter gekomen en ben op dit moment bezig te kijken of ik strafrechtelijk enigzins een poot heb om op te staan groetjes wesley
Sommige mensen kunnen niet meer tegen een grapjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:07 schreef BaretKalayciyan het volgende:
vriendelijk bedankt beste Baret Kalayciyan.ik ben er inderdaad achter gekomen en ben op dit moment bezig te kijken of ik strafrechtelijk enigzins een poot heb om op te staan groetjes wesley
Deze was ook niet grappigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:20 schreef GekkeGast het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen niet meer tegen een grapje
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 23:24 schreef ViaVon het volgende:
[..]
lol omdat iemand info vraagt................
From: XXX@hotmail.comquote:Op donderdag 29 oktober 2009 12:26 schreef JettAr het volgende:
Ik ga het ook eens proberen:
Dit is de Add:
[ afbeelding ]
hierbij bied ik mijn Golf 2 Gti 1.8 16V!!!
er zit een nieuwe blok eronder.. het is geen 8 klepper meer maar 16 Klepperr 150 PK!!!!
Een Vr6 Killer..
XXX lap tekst XXX
Vraagprijs ¤2250,-
Dit is mijn eerste bericht:
Geachte XXX,
Ik vroeg me af of je de auto nog hebt, en of het mogelijk is om ernaar te komen kijken en in te rijden?
Het zou mij het beste uitkomen op 14 november te Zandvoort (bij het circuit). Dan is er namelijk vrij rijden en zou ik hem even uit willen testen! Een vriend van me heeft een VR6 waarmee ik hem dan op het circuit zou willen vergelijken.
Hoop van je te horen.
Groet
Jan
Reactie:quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:46 schreef JettAr het volgende:
We hebben een reactie!
[..]
From: XXX@hotmail.com
ja ik heb hem nog.. je mag komen kijken.. maar 14 november.. dat mag sowiesow niet het is geen speelgoed.. als je hem goed vindt en koopt mag je die dag je vriend uitdagen..
From: JettAr
Hey,
Ja maar wat nou als die VR6 dan sneller blijkt, dan heb ik een kat in de zak gekocht... dan kan ik mn centen natuurlijk beter aan een andere uitgeven? Kunnen we anders gewoon ergens een drag-race ofzo organiseren om het te testen?
Ik kan het namelijk echt niet hebben dat hij sneller is!
Zoiets?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:38 schreef JettAr het volgende:
Zoek gewoon een foto met een eetkamer tafel en shop die flop daar een 10-tal keer opstukje taart voor de gemiddelde shoppert!
Vet knap hoe je dat hebt gedaan!quote:
Nais, wie launched hem? Heb het op moment nogal druk, maar heb aantal leuke ideeen, wat ik wel vind is dat het grappig moet zijn, uiteindelijk moeten kopers ook gewoon een smile kunnen hebben. Zoals met vlinder vind ik te ver gaan....quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:53 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Vet knap hoe je dat hebt gedaan!
Ik ga er mee aan de slag!quote:
Verkoper wilde doen geloven dat het kleedje veel meer waard is in ons land en dat het een koopje was. Nu geloof ik best dat 40e best goedkoop was, maar als student zijnde heb je weinig aan een kleedje wat bovendien niet echt in de smaak valt bij je ikea kasten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Dynd het volgende:
[..]
In de zin van dat het niks of juist wel wat waard is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |