http://www.spitsnieuws.nl(...)en_jaar_in_kooi.htmlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:18 schreef Dynd het volgende:
Het is hier stil... te stil..., mensen probeer nog eens wat, het maakt niet uit of het kut is. Je wordt er vanzelf vast beter in.![]()
Deze is nog niet helemaal af,
te koop aangeboden
Keurige houten box met geplastificeerde spijlen.
[..]
Geachte mevrouw Yvus,
De box is vanaf de bodem 0.60 cm hoog en heeft geen zij spijlen. Vanaf de grond is hij 0.75, dan zou U de bodem eruit kunnen halen.
Ik heb drie kinderen erin gehad en er is er nooit eentje uitgeklommen.
Maar ik weet niet hoe oud uw dochtertje is? Op een gegeven moment zijn ze te groot voor een box .
Als ze zelf vind dat ze volwassen is...........?
Het is, in ieder geval een box waarvan de bodem niet omhoog kan zodat ze die volle 0.60 cm over moet zien te komen.
Dat lijkt me sterk!
Het lijkt me wel een resolute tante, uw dochtertje. Volgens mij komt die er wel! Wees maar trots op haar en vergeet niet dat alle
probleempjes met kinderen altijd tijdelijk zijn .
Sterkte en vriendelijke groeten van
I.J. Andréa- de Winter
[..]
Beste mevr.Yvus,
Die plaat bovenop is echt de remedie.
Ja, het wil wat, die kinderen. In tegenstelling tot Uw dochter kropen mijn kinderen zelf in de box.
Dat gaat dus wel! Maar op een goede dag was ik ze ook kwijt. Ze hadden de buitendeur gevonden.
Ik weet niet waar de ernst begint maar ik had ¤ 20,- in mijn hoofd voor de box.
Groeten van
I.J. Andréa- de Winter
[..]
Volgens mij wilt ze dat ding gewoon kwijt en kan het haar geen bal stelen dat er een meisje fritzl-style in wordt opgesloten.
Wtf!! Dat is echt surreal! 0.0quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:18 schreef Yozzz het volgende:
[..]
http://www.spitsnieuws.nl(...)en_jaar_in_kooi.html
zoals gevraagt hier bij de lijst van de betreffende xbox games helaas was ik niet instaat recente datums van release er bij te vermelden maar de spellen dateren allemaal rond het jaar 2002 /2005 en inclusief orginele doosje en handleiding mvg wesley willemsequote:Hoi willemse,
Zou u voor mij deze spellen met naam in chronologische volgorde van datum waarop het spel werd uitgebracht willen zetten en dat aan mij willen mailen?
Zoja dan neem ik deze spellen (En accessoires) voor een leuke prijs graag van u over!
Groetjes,
Tara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.u zet me wel aan werk maar goed als u bereid bent er leuk prijsje voor te geven wil ik er wel wat moeite voor doen eens kijken de release datumsquote:Hoi Wesley,
Allemaal toptitels, prachtig!
Alleen moet ik om persoonlijke redenen ze toch echt even in tijdsvolgorde hebben van de releases,
kunt u dit alstublieft voor mij doen? Ik zelf heb namelijk erg weinig tijd op het moment.
Opnieuw, Zoja, aan welke prijs zat u dan te denken?
Ik hoor het wel,
Groetjes,
Tara
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat zijn ze allemaal inclusief datum dat ze uitkamen groetjes wesley
[]
dus u vraagt mij om van alle spellen waar ik de release datum van opgezocht heb ook de ontwikkelaar en uitgever bij zoek ?quote:Hoi wesley,
Dat is echt geweldig!! Ik dacht aan 5 euro per spel? Dat komt dan uit op 140,-
Ik hoop dat u dit redelijk vindt? Ik wou eigenlijk niet de console zelf er ook bij nemen,
maar als u van elk spel ook de uitgever en ontwikkelaar er bij wilt zetten dan koop ik die ook
voor een redelijk prijsje
Bedankt voor alle moeite!
Groeten,
Taraquote:Ja,
Sorry dat had ik eigenlijk meteen moeten vragen maar ik hoor het nu pas.
Maarja, als je je console ook kwijt wilt...
-Tara
dat zijn de uitgever en ontwikkelaar hoop dat u nu alles weet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[30 minuten later]
waarom hoor ik nu niks meer van u niet meer geinteresseerd??Ik ga gewoon net zo lang door met informatie vragen tordat ik 5 A4'tjes vol heb.quote:Hoi,
Sorry ik heb een fulltime baan en kan niet veel tijd achter mijn pc doorbrengen,
u vertelde mij in uw eerdere mail dat doom 3 uit 3-04-2005 kwam, toevallig liep
er een collega langs en die zei dat dit niet klopte, ik heb het even opgezocht en inderdaad
de game is eerst uitgebracht op 13 augustus 2004 en daarna nog eens op 8 april 2005.
Kan het zijn dat u de release dates van Noord-Amerika heeft overgenomen?
Zo niet, probeert u mij op te lichten?
Ik heb echt geen tijd om het nu te controleren dus hierbij de vraag of u dat nog eens wilt doen.
Ik hoor het wel weer,
Mvg. Tara
(PS. http://nl.wikipedia.org/wiki/Doom_3 )
[ Bericht 0% gewijzigd door Dynd op 28-10-2009 19:50:23 (Doom linkje bruikbaar gemaakt) ]![]()
Van marktplaatsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:24 schreef sinemet het volgende:
Echt Dynd, waar haal je t toch allemaal vandaan damn![]()
![]()
Wat is de naam van dit topic?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Eenskijken het volgende:
dynd dat is wel echt triest van je. jezus gast.
![]()
Willen jullie iets voor me doen?
-link- 100 views is genoeg in 1 dag
Deze fucken
Is een goede vriend van me die net tapijtje op marktplaats heeft gezet. we zijn nu op vakantie in marokko, en na veel onderhandel heeft hij een tapijtje gekocht waar hij veel spijt van heeft (verkoper wilde 900 dihram, dus hij deed onrealistisch bod van 400 dhirham, en ging nooit hoger, toen als final offer deed die dan maar 450 dihram ... verkocht!, heb me doodgelachen)
100 dihram = 9 euro, dus ongeveer 40 euro heeft dit ding gekost
Verder hing elke verkoper ons een verhaal op dat die tapijtjes bij ons tot vel 4-5 voudige waard waren en dat we ze makkelijk konden verkopen om de reis eruit te halen
Hang een leuk verhaal op en maak wat leuks
ga ik me vermaken aangezien we elke dag wel wifi hebben
Haal denk ik morgen linkje weg aangezien veel te veel views niet leuk is.
In ieder geval, bedankt, mocht iemand dit willen oppikken.
[ Bericht 2% gewijzigd door Adames op 29-10-2009 21:58:27 ]![]()
er bestaat een verschil tussen een goeie grap maken en nutteloos iemand's tijd verspillen.quote:There are only 151 Pokémon.![]()
Ik ben er mee bezig!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Adames het volgende:
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
In de zin van dat het niks of juist wel wat waard is?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Adames het volgende:
http://link.marktplaats.nl/291729787
Deze fucken
Is een goede vriend van me die net tapijtje op marktplaats heeft gezet. we zijn nu op vakantie in marokko, en na veel onderhandel heeft hij een tapijtje gekocht waar hij veel spijt van heeft (verkoper wilde 900 dihram, dus hij deed onrealistisch bod van 400 dhirham, en ging nooit hoger, toen als final offer deed die dan maar 450 dihram ... verkocht!, heb me doodgelachen)
100 dihram = 9 euro, dus ongeveer 40 euro heeft dit ding gekost
Verder hing elke verkoper ons een verhaal op dat die tapijtjes bij ons tot vel 4-5 voudige waard waren en dat we ze makkelijk konden verkopen om de reis eruit te halen
Hang een leuk verhaal op en maak wat leuks
ga ik me vermaken aangezien we elke dag wel wifi hebben
Haal denk ik morgen linkje weg aangezien veel te veel views niet leuk is.
In ieder geval, bedankt, mocht iemand dit willen oppikken.
![]()
![]()
Triest de tranenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:20 schreef Eenskijken het volgende:
dynd dat is wel echt triest van je. jezus gast.
staan me in de ogen van het lachen
dat kan je toch niet triest noemen
![]()
Dit is humor man![]()
![]()
Juist 8000 euro ofzo.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:34 schreef Dynd het volgende:
[..]
In de zin van dat het niks of juist wel wat waard is?
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Hij is nog niet af,quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:19 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
er bestaat een verschil tussen een goeie grap maken en nutteloos iemand's tijd verspillen.
![]()
![]()
Ik heb net reactie verstuurd... Alleen geen absurd hoog bedrag geboden.quote:
Wel even gevraagd of er niets mis is met dit tapijt aangezien hij het voor zo weinig verkoopt.
Emperor Meiji: I am a living god. As long as I do what they think is right.![]()
Oh en,
gezocht mijn fiets is gestolen in didam
wie heeft mijn fiets gezien in didam een zelfde als op de foto er zitten paar dingen die bij deze er niet aan zitten een rood achter licht en een trek haak voor een fiets kark hoop dat ik je niet tegen kom met mijn fiets maar dan merk je het van zelf als je lef heb moet je nog eens langs komen maar dat heb je geen lef voorquote:Hoi vogeltje43,
Hij fietst lekker, voortaan even beter oppassen hé?
-Tara
[Mail minuut later]
kom nog maar eens achter ons huis dan als je zo lef heb??????
![]()
![]()
Mensen die er serieus op ingaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Dynd het volgende:
Oh en,
wie heeft mijn fiets gezien in didam een zelfde als op de foto er zitten paar dingen die bij deze er niet aan zitten een rood achter licht en een trek haak voor een fiets kar
[..]
k hoop dat ik je niet tegen kom met mijn fiets maar dan merk je het van zelf als je lef heb moet je nog eens langs komen maar dat heb je geen lef voor
_123
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:39 schreef Dynd het volgende:
Oh en,
wie heeft mijn fiets gezien in didam een zelfde als op de foto er zitten paar dingen die bij deze er niet aan zitten een rood achter licht en een trek haak voor een fiets kar
[..]
k hoop dat ik je niet tegen kom met mijn fiets maar dan merk je het van zelf als je lef heb moet je nog eens langs komen maar dat heb je geen lef voor
[Mail minuut later]
omg... lol!Je maintiendrai![]()
Kijk, als er iemand persoonlijks achter zit bij da tkleedje is het wel weer leuk.
We moeten wel ff gezamenlijk een profiel maken wat er allemaal met dat kleedje is, anders lopen de verhalen straks te ver uiteen.![]()
Maakt niks uit, er is een verschil tussen grappig en een jongen laten uitsloven voor niks. Daarom heb ik hem ook gewaarschuwd,quote:.
![]()
Of niet allemaal op dat kleedje reageren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef Dynd het volgende:
Kijk, als er iemand persoonlijks achter zit bij da tkleedje is het wel weer leuk.
We moeten wel ff gezamenlijk een profiel maken wat er allemaal met dat kleedje is, anders lopen de verhalen straks te ver uiteen.
Ik had iig iets gezegd van bijzondere weeftechniek ofzo.
Had niet gehoeven, ik heb hem al een mailtje gestuurd met dat het ene grapje was, met link naar topic.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:51 schreef BaretKalayciyan het volgende:
[..]
Maakt niks uit, er is een verschil tussen grappig en een jongen laten uitsloven voor niks. Daarom heb ik hem ook gewaarschuwd,.
![]()
Mooi, vond het echt een beetje te ver gaan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:57 schreef Dynd het volgende:
[..]
Had niet gehoeven, ik heb hem al een mailtje gestuurd met dat het ene grapje was, met link naar topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |