abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79117578
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 17:36 schreef DeParo het volgende:

[..]

De voorspellingen van bijvoorbeeld Nostradamus zijn heel vaag terwijl die van de Maya's directer zijn.
En misschien heb je gelijk met die zieners, desalniettemin kan dat betekenen, dat de een het beter zag.
Ik bedoelde, en ik twijfel er aan of je dat begreep, dat wellicht de Maya's een groep helderzienden/voorspellers hadden, die elkaar onderling corrigeerden. Zoals dat verhaal/die film van Philip K. Dick: Minority Report.
quote:
[..]

je niet geloven, je kan geen argument aanbrengen met dat we het niet hebben kunnen bewijzen, daar zit het grote obstakel.
Ik hoef niks te bewijzen, want ik stel niks. Als je wel in god gelooft, moet je zijn bestaan bewijzen. En tot nog toe heb ik geen bewijs gezien.
quote:
[..]

Bepaalde basisinstincten in elk organisme heeft niets te maken met normen en waarden.
Dat een hond zich schaamt betekent nog niet dat hij denkt dat hij fout zat eerder dat hij weet dat z'n baasje het niet leuk vindt, maar de volgende keer doet hij het zo weer,
als je niet oppast.
Nou nee hoor. Schamen had te maken met uitgelachen worden. Dat is niet hetzelfde als afgekeurd worden.
En vogels die zich er blijkbaar van bewust zijn dat ze andere vogels misleiden, is dat moraal of niet?
quote:
[..]

Ligt eraan hoe je er van te voren overdacht, voor iemand die zich vrijgevochten voelt zal diegene inderdaad het oude als een hokje of boeien zien, maar het is maar net wat je er bij voelt maar inderdaad goed punt.
Ach, vrijgevochten voel ik me niet, dat was jouw term. Ik heb heel veel geluk gehad en koester en waardeer dat geluk. Ik heb niet het gevoel dat ik veel heb hoeven vechten. Al heb ik wel voldoende pijn gehad.

En ik heb mededogen met mensen die in een striktere gedachtenwereld opgegroeid zijn of leven.

En de paar strikte grenzen die ik heb, bezorgen me dagelijks last.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79117603
quote:
Op vrijdag 12 maart 2010 20:10 schreef Buschetta het volgende:

[..]

Linkje naar die bronnen wellicht ? (geen niburu of andere zweverige shit pls)
Ging dat nou over Maya's of Azteken?
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_79117620
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 18:18 schreef DeParo het volgende:
Dat gedeelte stond ook zo ongeveer, wat uitgebreider bij mij in het boek, maybe andere editie.
Want er stond ook nog zo'n kadertje zeg maar met wat meer informatie hierover was wel grappig.
Het is natuurlijk niet de bron voor de maya's maar goed.
Daarvoor raad ik weer heel andere bronnen aan als je er echt diep op wilt ingaan.
Dat bedoel ik dus.

Je bent op een voor jou ongebruikelijke mani\uer erg onduidelijk.
  zondag 14 maart 2010 @ 02:38:28 #154
269412 Frederick_Blah
I vant to suck ur blaath!
pi_79117675
Great scott
pi_79136911
quote:
Op zondag 14 maart 2010 02:32 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus.

Je bent op een voor jou ongebruikelijke mani\uer erg onduidelijk.
Je moet het boek hebben om te snappen hoe het boek is opgebouwd.
pi_79179792
quote:
Op zondag 14 maart 2010 02:27 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ik bedoelde, en ik twijfel er aan of je dat begreep, dat wellicht de Maya's een groep helderzienden/voorspellers hadden, die elkaar onderling corrigeerden. Zoals dat verhaal/die film van Philip K. Dick: Minority Report.
[..]
Het was een hoge functie he dus het verschafte wel enige kennis. Maar goed, hoe het allemaal precies is gegaan, dat zullen we voorlopig niet weten dat vergt veel meer onderzoek en bronnen.
quote:
Ik hoef niks te bewijzen, want ik stel niks. Als je wel in god gelooft, moet je zijn bestaan bewijzen. En tot nog toe heb ik geen bewijs gezien.
[..]
Dat kan ik je ook niet geven dat is ook de essentie van mn stukje.
Tsja je gelooft het of je gelooft niet, misschien is dat ook wel het lot, afwachten.
quote:
Nou nee hoor. Schamen had te maken met uitgelachen worden. Dat is niet hetzelfde als afgekeurd worden.
En vogels die zich er blijkbaar van bewust zijn dat ze andere vogels misleiden, is dat moraal of niet?
[..]
We kunnen het de dieren toch moeilijk vragen.
quote:
Ach, vrijgevochten voel ik me niet, dat was jouw term. Ik heb heel veel geluk gehad en koester en waardeer dat geluk. Ik heb niet het gevoel dat ik veel heb hoeven vechten. Al heb ik wel voldoende pijn gehad.

En ik heb mededogen met mensen die in een striktere gedachtenwereld opgegroeid zijn of leven.
En de paar strikte grenzen die ik heb, bezorgen me dagelijks last.
Pijn, geluk, ben je ziek geweest? Was dat een reden om minder te geloven? Misschien.
pi_79186811
quote:
Op maandag 15 maart 2010 19:04 schreef DeParo het volgende:

We kunnen het de dieren toch moeilijk vragen.
Schaamte is wel te zien hoor.
En het bedrog van kraaien is helemaal goed te zien. Als een kraai ergens voedsel verstopt heeft en een andere is in de buurt, gaat hij opzichtig ergens anders zoeken. En als de ander weg is, loopt hij recht naar zijn voorraadje toe.
quote:
[..]

Pijn, geluk, ben je ziek geweest? Was dat een reden om minder te geloven? Misschien.
Welnee, ik heb gewoon mijn verstand gebruikt.

En ik realiseer me mijn geluk als ik me vergelijk met het grootste deel van de wereldbevolking.
En de pijn was van het loswrikken van vastgeroeste en vooropgezette houdingen.

Maar we doen een beetje off topic, want dit ging toch over tijdreizigers?
pi_79314322
quote:
Op maandag 15 maart 2010 21:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Schaamte is wel te zien hoor.
En het bedrog van kraaien is helemaal goed te zien. Als een kraai ergens voedsel verstopt heeft en een andere is in de buurt, gaat hij opzichtig ergens anders zoeken. En als de ander weg is, loopt hij recht naar zijn voorraadje toe.
[..]
We kunnen het ze niet vragen nogmaals voor hetzelfde geld bedoelt hij heel iets ander. Ten tweede is dat nog altijd niet hetzelfde als ons veel verder uitgelegde normen en waarden.
Anderzijds kan je voor dieren ook een ziel toekennen i.t.t. Descartes.
Dan zou het wel weer kunnen aangezien er een Goddelijk lijntje is.
quote:
Welnee, ik heb gewoon mijn verstand gebruikt.

En ik realiseer me mijn geluk als ik me vergelijk met het grootste deel van de wereldbevolking.
En de pijn was van het loswrikken van vastgeroeste en vooropgezette houdingen.

Maar we doen een beetje off topic, want dit ging toch over tijdreizigers?
Kortom dan zijn we weer terug bij de vrijgevochten geest nietwaar. Tsja tijdreizigers, dat veronderstelt dat er iets gebeurt waardoor ze er zijn achter gekomen, in de toekomst hebben ze het blijkbaar al tegengehouden haha
maja ze zouden het eens gewoon zeggen dat zou dan wel een heleboel tijd schelen .
pi_79359705
Er is een SciFi verhaal dat vertelt dat in het heelal elke beschaving die op het punt staat een tijdmachine uit te vinden ten onder gaat, omdat het heelal geen tijdmachine aankan. Dus gebeurt er op dat moment een natuurramp - hun zon ontploft, zoiets.

Dan is er een ras dat oorlog heeft met een ander ras en achter dat principe komt. Ze besluiten het andere ras de plannen voor zo'n tijdmachine te sturen zodat zij er een uitvinden en zij ten onder gaan.
Waarop prompt hun eigen zon ontploft.
Moraal van het verhaal: het heelal wil niets met tijdmachines te maken hebben en laat zich ook niet manipuleren.
pi_79424787
Ingaand op de theorie zoals gesteld in de OP kan het ook zijn dat er niet bedoeld werd dat tijdreizen tegengehouden zou moeten worden, maar dat het tijdreizen van wat of wie dan ook (wellicht niet wij, niet God, maar iets....wat dan ook, voor het gemak als metafoor God genoemd) los staat van wat er wordt gedaan. Wat er dan ook uitgevonden wordt door CERN zou dan gevaarlijk zijn voor de aarde en moeten worden tegengehouden. Niet het tijdreizen op zich.

Je zou dit idd in TRU verwachten
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79772816
slotje na vandaag maar?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_79772904
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 00:20 schreef ender_xenocide het volgende:
slotje na vandaag maar?
Niet nodig: het zwarte gat slokt ons allemaal op.
pi_79780399
quote:
Op woensdag 31 maart 2010 00:24 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Niet nodig: het zwarte gat slokt ons allemaal op.
En daar merken we dan niks van zodat we allemaal gewoon doorleven en denken dat het mislukt is
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79786498
De missie van de tijdreizigers is mislukt. Het lijkt nu nog alsof er niets aan de hand is, maar binnenkort....
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:20:41 #165
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_87298719
Kick! New doom date: 11 November 2010. Zet hem in je agenda

1st extinction event: Leaked CERN documents state LHC has 70% chances to produce strangelets on 11/9

Published: September 11, 2010

Abstract. We have received and will show in this article astonishing documents leaked out of CERN internal servers, about the CASTOR project, a Centauro and STrangelet Object Research to hunt for strangelets ‘likely‘ to be produced at the LHC.

According to those internal documents CERN has been lying for years to the press and in the suits, since it always affirmed that it won’t produce the ultra-dangerous, ultradense ‘strangelets’, the liquid explosive made of up, down and strange quarks, responsible of the ice-9 reactions that cause supernovas.

In those documents CERN affirms there is a 65-70% of chances of producing negative strangelets, which according to standard science on strangelets today, will provoke the ice-9 reaction (name taken from Cat and Cradle’s book in which a physicist destroys the world throwing a new type of water that freezes the planet, since an ice-9 reaction will condensate the planet in a 15 kilometers ultra-dense strange star).

Thus CERN has been lying and it is playing with all mankind a Quantum Russian Roulette game with 4 shots out of 6, 66% chances of extinction. This will be even if we survive the biggest genocide of history, calculated multiplying probability and victims: 66% x 6.6 billions=4.4 billions, 1000 times the Holocaust. The experiment will start in 45 days now. We might be living the last month of our existence as individuals and as a species. This Fall can be indeed the Fall of Man. And yet, the experiment is not stopped. This machine is too big to fail.
  donderdag 7 oktober 2010 @ 20:41:29 #166
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_87299694
Nou, het was gezellig leuk jullie gekend te hebben! ;( :')
pi_87300397
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:20 schreef Revolution-NL het volgende:
Kick! New doom date: 11 November 2010. Zet hem in je agenda

1st extinction event: Leaked CERN documents state LHC has 70% chances to produce strangelets on 11/9

Published: September 11, 2010

Abstract. We have received and will show in this article astonishing documents leaked out of CERN internal servers, about the CASTOR project, a Centauro and STrangelet Object Research to hunt for strangelets ‘likely‘ to be produced at the LHC.

According to those internal documents CERN has been lying for years to the press and in the suits, since it always affirmed that it won’t produce the ultra-dangerous, ultradense ‘strangelets’, the liquid explosive made of up, down and strange quarks, responsible of the ice-9 reactions that cause supernovas.

In those documents CERN affirms there is a 65-70% of chances of producing negative strangelets, which according to standard science on strangelets today, will provoke the ice-9 reaction (name taken from Cat and Cradle’s book in which a physicist destroys the world throwing a new type of water that freezes the planet, since an ice-9 reaction will condensate the planet in a 15 kilometers ultra-dense strange star).

Thus CERN has been lying and it is playing with all mankind a Quantum Russian Roulette game with 4 shots out of 6, 66% chances of extinction. This will be even if we survive the biggest genocide of history, calculated multiplying probability and victims: 66% x 6.6 billions=4.4 billions, 1000 times the Holocaust. The experiment will start in 45 days now. We might be living the last month of our existence as individuals and as a species. This Fall can be indeed the Fall of Man. And yet, the experiment is not stopped. This machine is too big to fail.
Dare I ask? Bron?
  donderdag 7 oktober 2010 @ 21:01:30 #168
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_87300717
quote:
Op donderdag 7 oktober 2010 20:54 schreef Boekenwurm het volgende:

[..]

Dare I ask? Bron?
http://www.cerntruth.com/ :')
Wel een grappige / interessante site om eens door te lezen overigens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')