quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
op alles wat die man heeft wordt nu beslag gelegd, straks moet hij zelf ook gaan staan omdat hij geen stoel meer heeft.
Sorry voor de smileypostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
op alles wat die man heeft wordt nu beslag gelegd, straks moet hij zelf ook gaan staan omdat hij geen stoel meer heeft.
beslag laten leggen op z'n vrouwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef electronique het volgende:
ik wens hem toe dat alles van hem afgepakt wordt
zelfs zn vrouw
Heb je wel leuk getoeterd? In je geleende frischa financieringen bakquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik haalde zaterdag de spelersbus van az in, na dat verlies, dooie bende daar binnen!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je wel leuk getoeterd? In je geleende frischa financieringen bak
quote:
Duidelijk statement hoor.quote:
Werken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duidelijk statement hoor.
Ik vroeg je het al is eerder maar wat doe je voor de kost?
Volgend jaar maar weer PSV idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef Adelante het volgende:
AZ is toch ook kansloos ook op dit niveau.
Meen je dat. Wat voor werk, iets waarbij je elke morgen een oranje pak moet aantrekken?quote:
Idd nepsupporters die van AZquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
AZ fans die nu richting Arsenal fans zingen: You only sing when your winning
Nu is dat ook wel zo, maar het AZ publiek is nog tammer dan tam.
Achja: Volgens jaar zitten ze weer lekker bij Ajax.
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meen je dat. Wat voor werk, iets waarbij je elke morgen een oranje pak moet aantrekken?
Idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef joers1 het volgende:
AZ wordt nog veel kanslozer komende maanden/jaren denk ik zo
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee
Vanwaar die interesse
Op FOK hoor je geen interesse te tonen.
Interesse?????????Het was meer compassie hoor, dat heb ik voor alle simpele figuren, ik praat nog steeds op de club met emimich, en ook Remlof mailt mij regelmatig wat hij dagelijks aan het doen is. En jij leek mij wel iemand die geestelijke ondersteuning kon gebruiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee
Vanwaar die interesse
Op FOK hoor je geen interesse te tonen.
Net zoals alle andere 17 eredivisie clubs bedoel je?quote:
Andersom toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Zingen de AZ supporters dat? Wat een jojo's!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Wouter Bos, Wouter Bos, alle jojo's zullen hangen in het Bos!
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:52 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Zingen de AZ supporters dat? Wat een jojo's!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:56 schreef michiel_merk het volgende:
[img [url=http://i43.tinypic.com/2ignejd.gif[/img]]http://i43.tinypic.com/2ignejd.gif[/img][/url]
En stiekem wil je mij zijn.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:35 schreef phpmystyle het volgende:
Interesse?????????Het was meer compassie hoor, dat heb ik voor alle simpele figuren, ik praat nog steeds op de club met emimich, en ook Remlof mailt mij regelmatig wat hij dagelijks aan het doen is. En jij leek mij wel iemand die geestelijke ondersteuning kon gebruiken.
In watquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:02 schreef Jor_Dii het volgende:
Geef die bal een ros, tegen de kutkop van Wouter Bos
Het zal wel aan mijn eigen stompzinnigheid liggen maar ik weet maar god niet waar je over lult.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga het ook niet uitleggen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:06 schreef phpmystyle het volgende:
Het zal wel aan mijn eigen stompzinnigheid liggen maar ik weet maar god niet waar je over lult.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Leuk mopje dat ik hoorde in de wandelgangen: Waarom moet het DSB stadion worden afgebroken?Hahahaha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Ja maar daar heeft ampere geen ruk mee te maken, en ik doe geen VMBO meer dwaas. Als jij beetje uptodate was had je geweten dat ik vavo ga doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ga het ook niet uitleggen.
Op het VMBO heb je toch wel theorie over schakelstroom etc. gehad? Had je maar op moeten letten verdomme.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:07 schreef De_Ananas het volgende:
Leuk mopje dat ik hoorde in de wandelgangen: Waarom moet het DSB stadion worden afgebroken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
Sorryquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar daar heeft ampere geen ruk mee te maken, en ik doe geen VMBO meer dwaas. Als jij beetje uptodate was had je geweten dat ik vavo ga doen.
Het is al goed. Maar ik weet nog steeds niet wat voor werk je doetquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Sorry
Mijn oprechte excuses dat ik zo vervelend deed.
Werk jij bij Proteion?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:39 schreef de_boswachter het volgende:
DEZE gOAL WAS VOOR DIRK 111!!!!111
WTFquote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:44 schreef ManianMan het volgende:
Waarom zou jij moeten weten waar ik werk? En als ik bij Proteion werk wat dan?
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:46 schreef ManianMan het volgende:
[..]
WAT DE FOCK JA, jij vroeg het als eerste dus
Ja, heel slechtquote:
Proteion?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:52 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Ja, heel slecht![]()
Ben fucking ziek en voel me echt niet goed en ik zit op dit moment op stage. Doorzettingsvermogen![]()
Voor t eerst in mn leven ben ik het eens met een OP van De Boswachter. Ik schrik er zelf vanquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:57 schreef de_boswachter het volgende:
Dat zingen die kutkoppen van AZ
Treurig.
Eigenlijk moet Arsenal nu zingen:
Sta op voor Lakeman! Sta op voor Lakeman! Sta op...
Maar helaas snappen die Engelsen het hele probleem ws. niet
Klacht: AZ successupporters. Nu zingen voor Dirk, volgend jaar gewoon weer een halfvol stadion![]()
![]()
Dat zei je vorige week ook al !!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 08:59 schreef Wazeggie het volgende:
[..]
Voor t eerst in mn leven ben ik het eens met een OP van De Boswachter. Ik schrik er zelf van
Aohquote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al !!.!!
Nietes!quote:Op woensdag 21 oktober 2009 09:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat zei je vorige week ook al !!.!!
Zonder Dirk Scheringa had AZ al bijna 20 jaar niet meer bestaan !quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:02 schreef zatoichi het volgende:
Voor hetzelfde geld bestaat AZ niet meer over twee jaar. En dat dankzij Dirk Scheringa....
quote:Op donderdag 22 oktober 2009 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
AZ
Zonder Dirk
Middenmoot
Nooit meer Europees
Ach, ze deden ebst leuk mee, maar groto zijn ze nooit geweestquote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:06 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Zonder Dirk Scheringa had AZ al bijna 20 jaar niet meer bestaan !
AZ-fans zijn dankbaar voor wat hij heeft gedaan voor de club. Dat staat helemaal los van zijn andere activiteiten. Tuurlijk zijn er simpele zielen die Dirk tot in het absurde verheerlijken, maar de gemiddelde AZ-fan weet prima het verschil tussen Dirk als AZ-voorzitter en Dirk als dubieuze leningenverstrekker. In de media pikken ze natuurlijk de leuke debielen eruit met een extreme mening.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 09:02 schreef zatoichi het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo massaal achter Dirk Scheringa staan. Natuurlijk heeft hij AZ aan de schaal geholpen, maar op lange termijn zou het veel ergere gevolgen kunnen hebben.
Op dit moment zijn de curatoren eigenaren van AZ. Die moeten zoveel mogelijk geld eruit zien te halen. Hoe doe je dat, door alles wat AZ is te verkopen. Wat levert dan meer geld op; het opheffen van de club en alle losse onderdelen verkopen.
Voor hetzelfde geld bestaat AZ niet meer over twee jaar. En dat dankzij Dirk Scheringa....
Het is maar te hopen dat er een goede geldschieter komt die in zijn eentje de club over wil nemen, dan kan in ieder geval de club blijven bestaan...
NICE!!111EINZ!!!quote:
De successupporters gaan doorgaans voor de landskampioen... Ajax zal ze de komende paar jaren nog niet zien in de Arena... Nou ja, in het uit-vak wel dan.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
Nu is dat ook wel zo, maar het AZ publiek is nog tammer dan tam.
Achja: Volgens jaar zitten ze weer lekker bij Ajax Twente.
TS kan geen Engelsquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |