quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
op alles wat die man heeft wordt nu beslag gelegd, straks moet hij zelf ook gaan staan omdat hij geen stoel meer heeft.
Sorry voor de smileypostquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:02 schreef jitzzzze het volgende:
op alles wat die man heeft wordt nu beslag gelegd, straks moet hij zelf ook gaan staan omdat hij geen stoel meer heeft.
beslag laten leggen op z'n vrouwquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:05 schreef electronique het volgende:
ik wens hem toe dat alles van hem afgepakt wordt
zelfs zn vrouw
Heb je wel leuk getoeterd? In je geleende frischa financieringen bakquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik haalde zaterdag de spelersbus van az in, na dat verlies, dooie bende daar binnen!
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je wel leuk getoeterd? In je geleende frischa financieringen bak
quote:
Duidelijk statement hoor.quote:
Werken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Duidelijk statement hoor.
Ik vroeg je het al is eerder maar wat doe je voor de kost?
Volgend jaar maar weer PSV idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef Adelante het volgende:
AZ is toch ook kansloos ook op dit niveau.
Meen je dat. Wat voor werk, iets waarbij je elke morgen een oranje pak moet aantrekken?quote:
Idd nepsupporters die van AZquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
AZ fans die nu richting Arsenal fans zingen: You only sing when your winning
Nu is dat ook wel zo, maar het AZ publiek is nog tammer dan tam.
Achja: Volgens jaar zitten ze weer lekker bij Ajax.
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:26 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Meen je dat. Wat voor werk, iets waarbij je elke morgen een oranje pak moet aantrekken?
Idd.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:27 schreef joers1 het volgende:
AZ wordt nog veel kanslozer komende maanden/jaren denk ik zo
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee
Vanwaar die interesse
Op FOK hoor je geen interesse te tonen.
Interesse?????????Het was meer compassie hoor, dat heb ik voor alle simpele figuren, ik praat nog steeds op de club met emimich, en ook Remlof mailt mij regelmatig wat hij dagelijks aan het doen is. En jij leek mij wel iemand die geestelijke ondersteuning kon gebruiken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee
Vanwaar die interesse
Op FOK hoor je geen interesse te tonen.
Net zoals alle andere 17 eredivisie clubs bedoel je?quote:
Andersom toch?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:24 schreef de_boswachter het volgende:
AZ fans die nu richting Arsenal fans zingen: You only sing when your winning
Zingen de AZ supporters dat? Wat een jojo's!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:48 schreef Q.E.D. het volgende:
Wouter Bos, Wouter Bos, alle jojo's zullen hangen in het Bos!
Neequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:52 schreef piepschuimblok het volgende:
[..]
Zingen de AZ supporters dat? Wat een jojo's!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |