abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74197868
Ik was écht hard op weg naar een burnout hoor en dat op mijn 22e. Heb nu gelukkig mijn rustpunt gevonden en ben een beetje minder zoekende naar een juiste balans.

Ik heb gelukkig zoveel credits opgebouwd dat ik over een kwartiertje zonder problemen naar huis kan gaan.
Overigens wéér een nieuwe sollicitant maandag maar een man dit keer, erg leuk (we hebben enkel vrouwen)

Ik begin een beetje rustig te worden, had zoveel energie vandaag, liep gewoon te stuiteren door de gangen heen. Beetje een adhdkipje Voel me vandaag erg happy
pi_74199299
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef blessed19 het volgende:
koekoek!

3 jaar relatie en samenwoonplannen!

ww en stichting daar!, binnenkort wajong aanvragen

mag ik weer meedoen?

Omdat jij het bent voor deze ene keer

Welkom terug
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Abseilen kan je toch goed.
Ja dat klopt.

@ Cassandra

Helaas kan ik nu niets bedenken waarin ik echt goed ben. De meeste dingen kan ik wel maar niet goed. Maar er is vast wel iets wat ik goed kan alleen dat heb ik nog niet gevonden.

Ik baal inderdaad dat ik geen werk meer heb vanaf maandag. Maar helaas kan ik daar niets aan veranderen en gewoon verder zoeken. Als ik daar de energie voor heb want die heb ik nu niet. Het idee alleen van het hele circus van het CWI geeft mij stress.

Helaas is mijn relatie als die er überhaupt al was alweer over. Na vorige week zondag toen wij iets hadden afgesproken heb ik niets meer van haar gehoord. Hoe en waarom weet ik ook niet. Dat vind ik wel vervelend.

Relaties zijn best leuk vooral als je elkaar volledig accepteerd en kan begrijpen.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74199355
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was écht hard op weg naar een burnout hoor en dat op mijn 22e. Heb nu gelukkig mijn rustpunt gevonden en ben een beetje minder zoekende naar een juiste balans.

Ik heb gelukkig zoveel credits opgebouwd dat ik over een kwartiertje zonder problemen naar huis kan gaan.
Overigens wéér een nieuwe sollicitant maandag maar een man dit keer, erg leuk (we hebben enkel vrouwen)

Ik begin een beetje rustig te worden, had zoveel energie vandaag, liep gewoon te stuiteren door de gangen heen. Beetje een adhdkipje Voel me vandaag erg happy
ADHD is oke ole ole.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_74200439
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Welkom terug
[..]

Ja dat klopt.

@ Cassandra

Helaas kan ik nu niets bedenken waarin ik echt goed ben. De meeste dingen kan ik wel maar niet goed. Maar er is vast wel iets wat ik goed kan alleen dat heb ik nog niet gevonden.

Ik baal inderdaad dat ik geen werk meer heb vanaf maandag. Maar helaas kan ik daar niets aan veranderen en gewoon verder zoeken. Als ik daar de energie voor heb want die heb ik nu niet. Het idee alleen van het hele circus van het CWI geeft mij stress.

Helaas is mijn relatie als die er überhaupt al was alweer over. Na vorige week zondag toen wij iets hadden afgesproken heb ik niets meer van haar gehoord. Hoe en waarom weet ik ook niet. Dat vind ik wel vervelend.

Relaties zijn best leuk vooral als je elkaar volledig accepteerd en kan begrijpen.
Uiteraard kun jij iets goed! Maar is dat niet relatief? Ik kan zeggen dat ik goed kan schrijven maar een ander vind t hel om door mijn mails heen te worstelen bij wijze van spreken.
Welke richting zoek je werk? Nog niet aan denken, t hele cwi circus. Lekker genieten van je weekend zometeen!
Balen van je relatie zeg En raar dat je zo ineens niets meer hoort. Was de laatste keer dan dat ze moest huilen? Weet je wel of alles goed gaat?
pi_74201175
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Uiteraard kun jij iets goed! Maar is dat niet relatief? Ik kan zeggen dat ik goed kan schrijven maar een ander vind t hel om door mijn mails heen te worstelen bij wijze van spreken.
Welke richting zoek je werk? Nog niet aan denken, t hele cwi circus. Lekker genieten van je weekend zometeen!
Balen van je relatie zeg En raar dat je zo ineens niets meer hoort. Was de laatste keer dan dat ze moest huilen? Weet je wel of alles goed gaat?
Dat is waar. Helaas vind ik het van mijzelf moeilijk om te erkennen dat ik iets goed kan. En als ik een complimentje krijg kan ik daar eigenlijk niet mee omgaan. Terwijl ik een heleboel best goed kan. Anders had ik natuurlijk ook nooit de dingen bereikt die ik al had bereikt in mijn leven. Werk bijvoorbeeld. Of een eigen huis. Inderdaad ga ik eerst lekker van mijn weekend genieten. Zaterdag ga ik naar een helloweenparty toe. Daar heb ik best wel zin in. Zondag ga ik wel beginnen met al dat gedoe van het CWI enzo.
Ik zoek werk als chemisch laborant. Maar misschien is iets anders ook een optie. Al wat dat weet ik nog niet.
Het is wel balen maar die relatie was ook geen standaard relatie eigenlijk. Het is allemaal best ingewikkeld.
Ik denk dat zij toch om een of andere reden niet verder wil en daarom heeft zij het contact met mij verbroken. Om die redenen zal zij wel gehuild hebben. Nee dat weet ik eigenlijk niet.
14 SHADES OF GREY
pi_74203695
quote:

[..]

Welkom terug
[..]

Ja dat klopt.

@ Cassandra

Geen werk, heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel iets vindt, maar er zijn zo weinig vacatures op dit moment. Ik hoop dat je er niet uitgevlogen bent door autisme. Er is zeker iets wat je goed kan, een eigen huis is echt wel een prestatie. Sommige mensen met autisme lukt het niet eens om begeleid te gaan wonen.

Waarom vind je het moeilijk om met complimenten om te gaan?
pi_74204024
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Geen werk, heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel iets vindt, maar er zijn zo weinig vacatures op dit moment. Ik hoop dat je er niet uitgevlogen bent door autisme. Er is zeker iets wat je goed kan, een eigen huis is echt wel een prestatie. Sommige mensen met autisme lukt het niet eens om begeleid te gaan wonen.

Waarom vind je het moeilijk om met complimenten om te gaan?
Mijn autisme heeft er niets mee te maken dat ik vanaf maandag geen werk meer heb. Het was iets tijdelijks ik verving iemand die met verlof was.

Dat is waar. Ik heb inderdaad al heel veel dingen bereikt op eigen kracht. Nu heb ik hulp nodig om die dingen te bereiken die mijn nu niet lukken. Zoals een leuke baan vinden.

Omdat ik het vanzelf sprekend vind dat ik iets doen en niet speciaal ofzo. Dus daarom is het niet nodig om daar een complimentje over te geven. Gelukkig kan ik daar steeds beter mee omgaan.
14 SHADES OF GREY
pi_74204383
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Mijn autisme heeft er niets mee te maken dat ik vanaf maandag geen werk meer heb. Het was iets tijdelijks ik verving iemand die met verlof was.

Dat is waar. Ik heb inderdaad al heel veel dingen bereikt op eigen kracht. Nu heb ik hulp nodig om die dingen te bereiken die mijn nu niet lukken. Zoals een leuke baan vinden.

Omdat ik het vanzelf sprekend vind dat ik iets doen en niet speciaal ofzo. Dus daarom is het niet nodig om daar een complimentje over te geven. Gelukkig kan ik daar steeds beter mee omgaan.
Ik denk dat Nederlanders in het algemeen vrij moeilijk met complimentjes kunnen omgaan. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, is het motto. Ofwel, het beruchte calvinisme. Ik vind het wel leuk om complimentjes te krijgen, dan weet ik toch dat ik op de goeie weg ben.
pi_74204575
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef sempron2400 het volgende:

[..]

Ik denk dat Nederlanders in het algemeen vrij moeilijk met complimentjes kunnen omgaan. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, is het motto. Ofwel, het beruchte calvinisme. Ik vind het wel leuk om complimentjes te krijgen, dan weet ik toch dat ik op de goeie weg ben.
Oh gelukkig komt het daardoor Maar wat jij zegt zo ga ik ook steeds meer denken
14 SHADES OF GREY
pi_74204977
Mijn complimentjes voor jullie allemaal, wat heb ik een leuke mensen leren kennen via dit topic!

*Verkeert in een vrolijke bui *
pi_74205074
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn complimentjes voor jullie allemaal, wat heb ik een leuke mensen leren kennen via dit topic!

*Verkeert in een vrolijke bui *
Dankje
14 SHADES OF GREY
pi_74205814
Lekker is dat... ik vraag me steeds meer af om mijn vorige baas mij oprecht een kans wilde geven. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij teerde op de gedeeltelijke loonkostensubsidie van het uwv. Nooit echt raakte ik thuis in de groep en inmiddels hebben ze me allemaal geblokkeerd voor Hyves (en heb het ze laten weten ook, dat ik blijkbaar nooit dankbaar werk heb verricht).
pi_74206029
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef sempron2400 het volgende:
Lekker is dat... ik vraag me steeds meer af om mijn vorige baas mij oprecht een kans wilde geven. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij teerde op de loonkostensubsidie van het uwv. Nooit echt raakte ik thuis in de groep en inmiddels hebben ze me allemaal geblokkeerd voor Hyves (en heb het ze laten weten ook).
Gewoon achter je laten die losers
14 SHADES OF GREY
pi_74206057
Balen Maar hoofdstuk is afgesloten neem ik aan, nu wel happy met een andere baas?
pi_74206811
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
Balen Maar hoofdstuk is afgesloten neem ik aan, nu wel happy met een andere baas?
Ik heb nu een prima leidinggevende, die echt met mensen begaan is. Collega’s zijn veel ruimdenkender. Ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden en er is vrijheid om het werk in te delen.

Het vorige hoofdstuk is redelijk afgesloten, en het is toch een goede les geweest.
pi_74207295
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef sempron2400 het volgende:
Lekker is dat... ik vraag me steeds meer af om mijn vorige baas mij oprecht een kans wilde geven. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij teerde op de gedeeltelijke loonkostensubsidie van het uwv. Nooit echt raakte ik thuis in de groep en inmiddels hebben ze me allemaal geblokkeerd voor Hyves (en heb het ze laten weten ook, dat ik blijkbaar nooit dankbaar werk heb verricht).
Gelukkig dat je nu beter zit.
pi_74210426
quote:

[..]

Welkom terug
[..]

aangezien ik het nu officieel ben, heeft het voor mij nu ook meer waarde om hier vaker rond te neuzen.

DT en opeth waren trouwens errug gaaf!

maar ik heb het gevoel dat jullie veels te snel gaan voor mijn gevoel, kan het allemaal maar moeilijk bijhouden. kunnen we niet een limiet van 2 berichten p.p.p.d. invoeren?
pi_74210748
neeee daar ben ik in ieder geval een veel te grote kletser voor
pi_74229511
mmm..

iedereen lekker weekend?
Ik heb me zojuist ingeschreven bij de sportschool, ga daar vanavond lekker heen. Kijken of ik het met regelmaat kan doen, zodat mijn laatste vetjes ook weg worden getraind.
Wel een heel druk programma weer.. Zometeen eten, dan sporten, dan gelijk door naar naarden om een vriendin op te pikken, vervolgens de stad in om wat te drinken met een vriend en een vriendin, Morgen ochtend (als t bevalt ) sporten, en smiddags aan mijn schoolopdrachten.
Zondag hoop ik lekker weg te gaan naar de boulevard ofzo iig lekker uitwaaien maar ik weet niet of dat doorgaat. Maar druk zat dus

Hebben mensen hier nog leuke plannen?
pi_74229747
Ik ga The Stand uitlezen van Spinal Tap (1200 pagina's) en War Of The World van H. G. Wells. Mss naar de bioscoop en voor de rest zie ik wel.
Children of the night. What music they make.
pi_74230962
En mss morgenmiddg m'n zus helpen bij het schilderen
Children of the night. What music they make.
pi_74232678
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:24 schreef blessed19 het volgende:

[..]

aangezien ik het nu officieel ben, heeft het voor mij nu ook meer waarde om hier vaker rond te neuzen.

DT en opeth waren trouwens errug gaaf!

maar ik heb het gevoel dat jullie veels te snel gaan voor mijn gevoel, kan het allemaal maar moeilijk bijhouden. kunnen we niet een limiet van 2 berichten p.p.p.d. invoeren?

Welkom bij de club

DT en Opeth waren zeker gaaf

Nee het is toch de bedoeling dat wij sociaal contact enzo hebben.
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 00:40 schreef Cassandra87 het volgende:
neeee daar ben ik in ieder geval een veel te grote kletser voor
Het komt door jou inderdaad Jij kletst te veel
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Cassandra87 het volgende:
mmm..

iedereen lekker weekend?
Ik heb me zojuist ingeschreven bij de sportschool, ga daar vanavond lekker heen. Kijken of ik het met regelmaat kan doen, zodat mijn laatste vetjes ook weg worden getraind.
Wel een heel druk programma weer.. Zometeen eten, dan sporten, dan gelijk door naar naarden om een vriendin op te pikken, vervolgens de stad in om wat te drinken met een vriend en een vriendin, Morgen ochtend (als t bevalt ) sporten, en smiddags aan mijn schoolopdrachten.
Zondag hoop ik lekker weg te gaan naar de boulevard ofzo iig lekker uitwaaien maar ik weet niet of dat doorgaat. Maar druk zat dus

Hebben mensen hier nog leuke plannen?
Ik ga morgen eerst wat in mijn huisje doen opruimen enzo. Daarna eten bij mijn ouders en 's avonds naar een Helloweenparty toe
14 SHADES OF GREY
pi_74243914
Sorry tijn zal wat minder kletsen

Ik heb echt een heerlijke avond gehad. Sporten was echt heerlijk, lang niet gedaan. Ghehe ik zei, ik zit lekker in mn vel de laatste tijd, nu nog er zo uit zien
Verder heerlijk wezen stappen want geloof t of niet, ik heb een spelletje pesten gedaan in de kroeg. Ideaal.
En verder ben ik nachtblind dus ik zal ongetwijfeld slingeren in de auto Rijd ik dus net een fuik in, alcohol controle. Die vent verbaasd, goh je hebt niet gedronken? Nee ik drink nooit

Oooh het is alweer halloween he.. Mmm.. Had ik eigenlijk wel naar walibi gewilt..
pi_74250679
Nou, voor mij is het afgelopen. Ergens volgende week komt er een deurwaarder met politie langs om mijn laatste spulletjes in beslag te nemen, vervolgens zal er voor de restschuld een faillisement worden uitgesproken en ik word geroyeerd uit mijn zorgverzekering.

Ik had gehoopt dat ik het nog kon redden, en dat ik mijn leven een invulling kon geven door op mezelf te gaan wonen op een eigen plekje en een leuke hobby te zoeken en rust te vinden.. maar het is te laat.
Ik heb nu echt helemaal niets meer.
Een handboek? Een HANDBOEK??? neuh.. sorry.. ik heb een hoofd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')