Omdat jij het bent voor deze ene keerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef blessed19 het volgende:
koekoek!
3 jaar relatie en samenwoonplannen!
ww en stichting daar!, binnenkort wajong aanvragen
mag ik weer meedoen?
Ja dat klopt.quote:
ADHD is okequote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik was écht hard op weg naar een burnout hooren dat op mijn 22e. Heb nu gelukkig mijn rustpunt gevonden en ben een beetje minder zoekende naar een juiste balans.
Ik heb gelukkig zoveel credits opgebouwd dat ik over een kwartiertje zonder problemen naar huis kan gaan.
Overigens wéér een nieuwe sollicitant maandagmaar een man dit keer, erg leuk (we hebben enkel vrouwen)
Ik begin een beetje rustig te worden, had zoveel energie vandaag, liep gewoon te stuiteren door de gangen heen. Beetje een adhdkipjeVoel me vandaag erg happy
Uiteraard kun jij iets goed! Maar is dat niet relatief? Ik kan zeggen dat ik goed kan schrijven maar een ander vind t hel om door mijn mails heen te worstelen bij wijze van spreken.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Omdat jij het bent voor deze ene keer![]()
Welkom terug![]()
[..]
Ja dat klopt.![]()
@ Cassandra
Helaas kan ik nu niets bedenken waarin ik echt goed ben.De meeste dingen kan ik wel maar niet goed. Maar er is vast wel iets wat ik goed kan alleen dat heb ik nog niet gevonden.
Ik baal inderdaad dat ik geen werk meer heb vanaf maandag. Maar helaas kan ik daar niets aan veranderen en gewoon verder zoeken. Als ik daar de energie voor heb want die heb ik nu niet.Het idee alleen van het hele circus van het CWI geeft mij stress.
Helaas is mijn relatie als die er überhaupt al was alweer over. Na vorige week zondag toen wij iets hadden afgesproken heb ik niets meer van haar gehoord. Hoe en waarom weet ik ook niet. Dat vind ik wel vervelend.
Relaties zijn best leuk vooral als je elkaar volledig accepteerd en kan begrijpen.
Dat is waar. Helaas vind ik het van mijzelf moeilijk om te erkennen dat ik iets goed kan. En als ik een complimentje krijg kan ik daar eigenlijk niet mee omgaan. Terwijl ik een heleboel best goed kan. Anders had ik natuurlijk ook nooit de dingen bereikt die ik al had bereikt in mijn leven. Werk bijvoorbeeld. Of een eigen huis. Inderdaad ga ik eerst lekker van mijn weekend genieten. Zaterdag ga ik naar een helloweenparty toe. Daar heb ik best wel zin in. Zondag ga ik wel beginnen met al dat gedoe van het CWI enzo.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Uiteraard kun jij iets goed! Maar is dat niet relatief? Ik kan zeggen dat ik goed kan schrijven maar een ander vind t hel om door mijn mails heen te worstelen bij wijze van spreken.
Welke richting zoek je werk? Nog niet aan denken, t hele cwi circus. Lekker genieten van je weekend zometeen!
Balen van je relatie zegEn raar dat je zo ineens niets meer hoort. Was de laatste keer dan dat ze moest huilen? Weet je wel of alles goed gaat?
Geen werk, heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel iets vindt, maar er zijn zo weinig vacatures op dit moment. Ik hoop dat je er niet uitgevlogen bent door autisme. Er is zeker iets wat je goed kan, een eigen huis is echt wel een prestatie. Sommige mensen met autisme lukt het niet eens om begeleid te gaan wonen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
[..]
Ja dat klopt.![]()
@ Cassandra
Helaas kan ik nu niets bedenken waarin ik echt goed ben.De meeste dingen kan ik wel maar niet goed. Maar er is vast wel iets wat ik goed kan alleen dat heb ik nog niet gevonden.
Ik baal inderdaad dat ik geen werk meer heb vanaf maandag. Maar helaas kan ik daar niets aan veranderen en gewoon verder zoeken. Als ik daar de energie voor heb want die heb ik nu niet.Het idee alleen van het hele circus van het CWI geeft mij stress.
Helaas is mijn relatie als die er überhaupt al was alweer over. Na vorige week zondag toen wij iets hadden afgesproken heb ik niets meer van haar gehoord. Hoe en waarom weet ik ook niet. Dat vind ik wel vervelend.
Relaties zijn best leuk vooral als je elkaar volledig accepteerd en kan begrijpen.
Mijn autisme heeft er niets mee te maken dat ik vanaf maandag geen werk meer heb. Het was iets tijdelijks ik verving iemand die met verlof was.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:46 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Geen werk, heel veel sterkte! Ik hoop dat je snel iets vindt, maar er zijn zo weinig vacatures op dit moment. Ik hoop dat je er niet uitgevlogen bent door autisme. Er is zeker iets wat je goed kan, een eigen huis is echt wel een prestatie. Sommige mensen met autisme lukt het niet eens om begeleid te gaan wonen.
Waarom vind je het moeilijk om met complimenten om te gaan?
Ik denk dat Nederlanders in het algemeen vrij moeilijk met complimentjes kunnen omgaan. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, is het motto. Ofwel, het beruchte calvinisme. Ik vind het wel leuk om complimentjes te krijgen, dan weet ik toch dat ik op de goeie weg ben.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn autisme heeft er niets mee te maken dat ik vanaf maandag geen werk meer heb. Het was iets tijdelijks ik verving iemand die met verlof was.
Dat is waar. Ik heb inderdaad al heel veel dingen bereikt op eigen kracht. Nu heb ik hulp nodig om die dingen te bereiken die mijn nu niet lukken. Zoals een leuke baan vinden.
Omdat ik het vanzelf sprekend vind dat ik iets doen en niet speciaal ofzo. Dus daarom is het niet nodig om daar een complimentje over te geven. Gelukkig kan ik daar steeds beter mee omgaan.
Oh gelukkig komt het daardoorquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:01 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik denk dat Nederlanders in het algemeen vrij moeilijk met complimentjes kunnen omgaan. Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg, is het motto. Ofwel, het beruchte calvinisme. Ik vind het wel leuk om complimentjes te krijgen, dan weet ik toch dat ik op de goeie weg ben.
Dankjequote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:14 schreef Cassandra87 het volgende:
Mijn complimentjes voor jullie allemaal, wat heb ik een leuke mensen leren kennen via dit topic!
*Verkeert in een vrolijke bui*
Gewoon achter je laten die losersquote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef sempron2400 het volgende:
Lekker is dat... ik vraag me steeds meer af om mijn vorige baas mij oprecht een kans wilde geven. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij teerde op de loonkostensubsidie van het uwv. Nooit echt raakte ik thuis in de groep en inmiddels hebben ze me allemaal geblokkeerd voor Hyves (en heb het ze laten weten ook).
Ik heb nu een prima leidinggevende, die echt met mensen begaan is. Collega’s zijn veel ruimdenkender. Ik krijg steeds meer verantwoordelijkheden en er is vrijheid om het werk in te delen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:34 schreef Cassandra87 het volgende:
BalenMaar hoofdstuk is afgesloten neem ik aan, nu wel happy met een andere baas?
Gelukkig dat je nu beter zit.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 22:29 schreef sempron2400 het volgende:
Lekker is dat... ik vraag me steeds meer af om mijn vorige baas mij oprecht een kans wilde geven. Ik heb een donkerbruin vermoeden dat hij teerde op de gedeeltelijke loonkostensubsidie van het uwv. Nooit echt raakte ik thuis in de groep en inmiddels hebben ze me allemaal geblokkeerd voor Hyves (en heb het ze laten weten ook, dat ik blijkbaar nooit dankbaar werk heb verricht).
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 20:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Welkom terug![]()
[..]
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:24 schreef blessed19 het volgende:
[..]
![]()
aangezien ik het nu officieel ben, heeft het voor mij nu ook meer waarde om hier vaker rond te neuzen.
DT en opeth waren trouwens errug gaaf!
maar ik heb het gevoel dat jullie veels te snel gaan voor mijn gevoel, kan het allemaal maar moeilijk bijhouden.kunnen we niet een limiet van 2 berichten p.p.p.d. invoeren?
Het komt door jou inderdaadquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 00:40 schreef Cassandra87 het volgende:
neeee daar ben ik in ieder geval een veel te grote kletser voor
Ik ga morgen eerst wat in mijn huisje doen opruimen enzo. Daarna eten bij mijn ouders en 's avonds naar een Helloweenparty toequote:Op vrijdag 30 oktober 2009 17:08 schreef Cassandra87 het volgende:
mmm..
iedereen lekker weekend?
Ik heb me zojuist ingeschreven bij de sportschool, ga daar vanavond lekker heen. Kijken of ik het met regelmaat kan doen, zodat mijn laatste vetjes ook weg worden getraind.
Wel een heel druk programma weer.. Zometeen eten, dan sporten, dan gelijk door naar naarden om een vriendin op te pikken, vervolgens de stad in om wat te drinken met een vriend en een vriendin, Morgen ochtend (als t bevalt) sporten, en smiddags aan mijn schoolopdrachten.
Zondag hoop ik lekker weg te gaan naar de boulevard ofzo iig lekker uitwaaien maar ik weet niet of dat doorgaat. Maar druk zat dus
Hebben mensen hier nog leuke plannen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |