laat wat ruimte voor mijn handtekeningquote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik dan meteen mijn jeugd over mogen doen met andere ouders? Zo ja waar kan ik tekenen.
Nu nog iemand zoeken om me te wisselenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:45 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
laat wat ruimte voor mijn handtekening
Nee niet de manier van praten ik moet zeggen dat ik die manier van praten bij mijzelf echt goed weggestopt heb.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:36 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Van een autismeforum heb ik wel begrepen dat het vaak voorkomt, dat beide partners ASS hebben.
Je zegt het ook met tijdelijke vrienden te hebben. Mompelt iets van zelfde golflengte. Ik heb verschillende vrienden, maar toen ik een keer zelf het initiatief nam voor contact, trof ik iemand met autisme.
Leuk dat je in 5 minuten al iemand kan ‘betrappen’ op Asperger. Denk je dat het met de manier van praten te maken heeft?
Hoe jong ben jij dan dat je nog puber bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:51 schreef Feestkabouter het volgende:
je moet wel een steekje los hebben om in mijn vriendenkring te passen.
er moet aardig wat tekst en/of energie uit komen.
een beetje rustiger mag ook wel, als er dan maar af en toe wat echt raars uit komt rollen.
en mijn partners waren allemaal wel bovengemiddeld intelligent.
huidige vriendin loopt over van de ADHD (ik heb ADHD + Asperger), dat is wel een noemenswaardig deel van de klik tussen ons.
een saai wijf waar niks mee is past niet bij mij.
we ergeren ons allebei te pletter aan alle leeftijdsgenoten/vrienden die kids krijgen en saaie duffe gezinnen worden, wij zijn nog 2 pubers.
richting de 40, ADHDrukkevriendin al een jaartje dichterbij de 40 zelfsquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoe jong ben jij dan dat je nog puber bent?
Idem, en mijn boxspring is er!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zou ik dan meteen mijn jeugd over mogen doen met andere ouders? Zo ja waar kan ik tekenen.
Okequote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:56 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
richting de 40, ADHDrukkevriendin al een jaartje dichterbij de 40 zelfs
Al iemand in gedachten waarmee je wilt ruilen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:58 schreef Logician het volgende:
[..]
Idem, en mijn boxspring is er!!!!!!!!!!
Net zoiets als Gaydar dusquote:Op woensdag 28 oktober 2009 21:59 schreef Feestkabouter het volgende:
ik herken autisten ook wel vaak.
hier op FOK al een paar keer mensen een PM gestuurd met de uitnodiging om eens in de autisme-topics te komen kijken omdat me wat opviel aan hun teksten, en dan kreeg ik later bericht dat het bleek te kloppen (na onderzoek, of dat ze het al wisten).
en dan heb ik het over mensen die nog nooit in deze topics gepost hebben.
en in mijn omgeving herken ik het ook altijd heel snel, heb ik echt geen 5 minuten voor nodig (vraag is alleen welke gevallen je dan niet herkent he).
ik heb er echt een radar voor (mijn vriendin ook trouwens)
ik schijn wel echt een radar voor potten te hebben, veel vrouwen waar ik op val/viel blijken lepsies te zijn (nee geen tuinbroektypes).......... of zouden ze dat spontaan zijn geworden toen ik iets teveel in hun richting bleef kijken?quote:
Waarschijnlijk is dat het wel jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:26 schreef Feestkabouter het volgende:
[..]
ik schijn wel echt een radar voor potten te hebben, veel vrouwen waar ik op val/viel blijken lepsies te zijn (nee geen tuinbroektypes).......... of zouden ze dat spontaan zijn geworden toen ik iets teveel in hun richting bleef kijken?![]()
anyway: altijd fijn om een mooie vrouw met andere vrouwen te zien zoenen
Meedoen mag altijd!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 22:42 schreef blessed19 het volgende:
koekoek!
3 jaar relatie en samenwoonplannen!
ww en stichting daar!, binnenkort wajong aanvragen
mag ik weer meedoen?
Abseilen kan je toch goed.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Helaas heb ik niets waarin ik uitblink
Misschien is zij écht slecht in het interpreteren van signalen! Dat ze jou indringend zag kijken op een manier waarop ze afvroeg of er iets mis was. Misschien dacht ze terug aan de ochtend en de moeite die ze toen had had haar mascara aan te brengen en dat ze in jou de ideale persoon zag eerlijk te vertellen of het er nog wel goed op zat.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 11:47 schreef robuust89 het volgende:
enne, pas nog, dr is zo'n meisje, die ken ik al een tijdje, maar eigenlijk is ze best leuk:) ik een beetje flirten zo, komt ze opeens naar me toe met de vraag of haar mascara nog goed zitik kon dr wel schieten
![]()
magoed, robbie trekt een glimlach op uit de diepste krochten, en zegt dat t goed zit ja.. wat moet ik hier nou mee?![]()
vrienden maken? eitje! relaties? huh, wat?
Tuurlijk mag je dat zeggen, ik ben het er alleen niet mee eensquote:Op donderdag 29 oktober 2009 00:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar mag ik heel eerlijk zeggendat ik het netjes vind dat ze uberhaupt iets heeft laten horen, of ze je kon helpen of niet? Voor hetzelfde geld had je niets meer gehoord. Maar verder kan ik me je frustratie goed voorstellen, het is dat je niet in dezelfde gemeente woont (?) anders had ik even kunnen checken voor je.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:51 schreef DeepChord het volgende:
[..]
Misschien is zij écht slecht in het interpreteren van signalen! Dat ze jou indringend zag kijken op een manier waarop ze afvroeg of er iets mis was. Misschien dacht ze terug aan de ochtend en de moeite die ze toen had had haar mascara aan te brengen en dat ze in jou de ideale persoon zag eerlijk te vertellen of het er nog wel goed op zat..
Autidude ik kan het mij helemaal voorstellen hoor, dat allereerst! Maar ik ken beide kanten van de balie. Mijn pauze is om, probeer straks wel mijn visie uit te leggen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef Autidude het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, ik ben het er alleen niet mee eens![]()
Want wat heeft het voor waarde om mij te vertellen dat je niets weet en ook niets kan? In dit geval zou ik dus juist teruggebeld worden zodat het mij duidelijker gemaakt kan worden, en ze weten dat ik een ASS heb en ze hebben mij ook al eerder gelijk gegeven in mijn klacht en excuses aangeboden en mijn aanvraag voorrang gegeven. En dan nog krijgen ze het voor elkaar om mij te frustreren of in de war te brengen.
Na wekenlang te zijn voor gelogen en echt zwaar asociaal behandeld te zijn, krijg ik nog steeds verschillende verhalen te horen en was gister weer even een toppunt omdat er zo asociaal werd gereageerd. Maar ja, het is niet anders.. alleen beetje jammer dat ik er helemaal door naar de klote ga.
Laat me raden... vestiging Leeuwarden. Mensen met ASS zijn dubbel in het nadeel, omdat ze meer behoefte aan duidelijkheid hebben dan andere groepen Wajong’ers.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 15:09 schreef Autidude het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat zeggen, ik ben het er alleen niet mee eens![]()
Want wat heeft het voor waarde om mij te vertellen dat je niets weet en ook niets kan? In dit geval zou ik dus juist teruggebeld worden zodat het mij duidelijker gemaakt kan worden, en ze weten dat ik een ASS heb en ze hebben mij ook al eerder gelijk gegeven in mijn klacht en excuses aangeboden en mijn aanvraag voorrang gegeven. En dan nog krijgen ze het voor elkaar om mij te frustreren of in de war te brengen.
Na wekenlang te zijn voor gelogen en echt zwaar asociaal behandeld te zijn, krijg ik nog steeds verschillende verhalen te horen en was gister weer even een toppunt omdat er zo asociaal werd gereageerd. Maar ja, het is niet anders.. alleen beetje jammer dat ik er helemaal door naar de klote ga.
Zorg je wel dat je niet teveel doet en op je 35e met een burn-out komt te zittenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:08 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok ik heb gewoon geen zin meerBen de hele dag aan t doorstomen en de koek is een beetje op dus toch maar even zo.
Autidude, over het algemeen is het netjes als je teruggebeld wordt met de stand van zaken. Je wordt niet aan een lijntje gehouden (geloof mij, mensen gaan echt niet bellen als ze je dossier in de kast hebben liggen en er niet naar omkijken) Trouwens in wezen deed ik net t zelfde, even berichten dat ik niet over je heen lees maar er zo op terug kom
Voor jou is het heel vervelend en lastig en dat begrijp ik goed. Ik hoop voor je dat je er toch snel uit komt (wat heet..)
Je bent er al zo lang mee bezig, netjes is anders. En ik werk al sinds mijn 15e bij de overheid, ik moet helaas zeggen dat 90% van de gevallen alles over de schutting wordt gedumpt, als je er maar van af bent.
Komt de andere kant van het verhaal: Ik wíl meer doen, ik doe alles voor de klanten die bij mij aan de balie komen, maar ik krijg dus gigantisch op mijn flikker als ik ze niet afwimpel met een terug bel notitie. Zo kan het dus helaas ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |