Nee ?quote:
Yep.Vandaag er een mooie trekkingrugzak gekocht.quote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:16 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Nee ?Dat is een fockin grote winkel. We gingen daar vroeger altijd naar toe, ze hadden van die loopbruggetjes om je wandelschoenen uit te testen, en je kon van een hellinkje af glijen enzo
Ram leuk.
Ik ken het omdat er in de buurt bij mij, in kerkrade er eentje ligtquote:
waarvan er toevallig eentje bij mij in de buurt ligt, ik haal er altijd mijn zwemkledingquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:20 schreef nightcowboy het volgende:
Ook nog nooit van gehoord.
Maar wat wil je ook met maar 2 vestigingen in NL.
Yeshquote:
tis een liefdesgranaat ofzoietsquote:
Dan woon je in een mooi deel van ons land!quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:19 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Ik ken het omdat er in de buurt bij mij, in kerkrade er eentje ligt
Parkstadquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan woon je in een mooi deel van ons land!
Ah ok ..dat had er niet in gezienquote:
Zuid limburgquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Dan woon je in een mooi deel van ons land!
Kerkrade ligt ook best een eind van me vandaan.. het ligt aan de rechterkant en ik aan de linkerkant. Maar toch, decatlon in een leuke winkelquote:
Hmmm, dan woon je in de buurt denk ik, maar we dwalen afquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:26 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Kerkrade ligt ook best een eind van me vandaan.. het ligt aan de rechterkant en ik aan de linkerkant. Maar toch, decatlon in een leuke winkel
Prachtig! Kom ik regelmatig! Grotten van Valkenburg (met name de Gemeentegrot) ken ik op mijm duimpje.quote:
In de buurt vann... ?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 22:27 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Hmmm, dan woon je in de buurt denk ik, maar we dwalen af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |