Roderick David (Rod) Stewart inderdaad, tomtomaat +1quote:
John Howard was het en Kevin Rudd is het.quote:
Vito Mannone. mr_anonimous +1quote:
Kinderen tot 12quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:38 schreef Yankee het volgende:
Ik doe wel even een andere vraag want ik wil zo voetbal kijken:
Antwoord was Vito Mannone.
Voor wie is een Railrunnerkaartje bedoeld?
goede tweede.....quote:
Yankee +1quote:
Haile Selassiequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 20:50 schreef Yankee het volgende:
(23 juli 1892 – 27 augustus 1975) was keizer van Ethiopië (van 1930 tot 1936 en van 1941 tot 1974) en wordt door de Rastafaribeweging gezien als de reïncarnatie van Jezus.
Wie?
quote:
Niemand kent dus Sjors en Sjimmie.....quote:
Waaat??? Nou en of, maar nooit geweten dat dat Jan Kruis was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Niemand kent dus Sjors en Sjimmie.....
Hij heeft 2 albums getekend. Hij is de eerste die hun woonplaats Schiermeeuwenoog noemde en Sjors en Sjimmie gewoon twee gelijkwaardige kereltjes maakte ipv het slimme blanke ventje en het domme zwarte piet achtige negertje......quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:23 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Waaat??? Nou en of, maar nooit geweten dat dat Jan Kruis was.
Nee, denk aan morgen......quote:
Yep!quote:
Partij van de vrije liefde?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:30 schreef ScottTracy het volgende:
We hebben een paar jaar geleden ook te maken gehad met de Pedopartij. Dit was natuurlijk niet de officiële naam. Hoe luidde de volledige naam van die partij wel?
Ik ken ze idd als het slimme blanke ventje en het slecht Nederlands sprekende negertje met de dikke lippen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:25 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hij heeft 2 albums getekend. Hij is de eerste die hun woonplaats Schiermeeuwenoog noemde en Sjors en Sjimmie gewoon twee gelijkwaardige kereltjes maakte ipv het slimme blanke ventje en het domme zwarte piet achtige negertje......
Naastenliefde en vrijheid waren omgedraaid, maar hier neem ik genoegen meequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:30 schreef Rucebo het volgende:
Partij voor Vrijheid, Naastenliefde en Diversiteit
kan in een andere volgorde zijn.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik ken ze idd als het slimme blanke ventje en het slecht Nederlands sprekende negertje met de dikke lippen.
Ik hoopte dat ik een van die malloten zou zien flyeren in de buurt....... denk dat ie dan zijn progammapunten had moeten inslikken.....quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:31 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Naastenliefde en vrijheid waren omgedraaid, maar hier neem ik genoegen mee
Kloptquote:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 21:34 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik herinner me oudere tekeningen. Minder modern, met rondere koppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |