Oh DDM, je bent gebrainwashed door je supervisoren. PCV is toch niet erg waarschijnlijk. Jeuk na met name warme douches is vrij normaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:48 schreef DDM het volgende:
Je zou eens je hemoglobinegehalte kunnen laten controleren bij je huisarts. Bepaalde ziekten met een te veel aan bloed kunnen jeuk veroorzaken na het douchen. Te meer omdat een primaire huidafwijking bij jouw verhaal onwaarschijnlijk klinkt.
Nee deze opmerking kwam uit me eigen zielquote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:08 schreef starla het volgende:
[..]
Oh DDM, je bent gebrainwashed door je supervisoren. PCV is toch niet erg waarschijnlijk. Jeuk na met name warme douches is vrij normaal.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2009 22:32 schreef DDM het volgende:
[..]
Nee deze opmerking kwam uit me eigen ziel![]()
Jij hebt inderdaad precies hetzelfde als ik... Na het douchen ben ik me de laatste tijd, hoe gek et ook klinkt, minder goed kan afdrogen. Je huid dus nog een beetje vochtig houden. Jeuk is drastisch minder geworden.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 15:06 schreef Ammi het volgende:
*kick*
Pff heb er ook last van, moet nu toch wel zeggen dat me huid aan de droge kant is veel schilfertjes en heb t alleen in de winter..
Heb over het algemeen laatste tijd (niet alleen na douchen) van die rotjeuk, van die tintelende prikkende jeuk net alsof er 1000en naalden in je prikken, vooral in me rug en armen enzo en krijg er ook veel last van tijdens sporten/intensieve dingen doen.
Heb nooit echt spul dagelijks spul gebruikt voor me huid, wel van die pillen enzo maar....
Toch maar tijd om wat spul te kopen tegen uitdroging wat je dagelijks gebruikt?
Lotgenootquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:52 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Jij hebt inderdaad precies hetzelfde als ik... Na het douchen ben ik me de laatste tijd, hoe gek et ook klinkt, minder goed kan afdrogen. Je huid dus nog een beetje vochtig houden. Jeuk is drastisch minder geworden.
35 graden is nou niet echt een koude douche.quote:Op donderdag 22 oktober 2009 22:40 schreef prupke het volgende:
[..]
bij 35 graden heb ik er ook last van (voornamelijk als het koud weer is net als nu )
In de zomer heb ik er minder last van...
Goed idee, ook vooral met de haren meedrogen moet ik eens proberen.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 00:25 schreef wacko1976 het volgende:
Ik had er ook regelmatig last van, soms was het minder na een lauwe douche, maar andere keren ook niet. Ik heb een keer ergens gelezen dat het met koud douchen niet meer voor zou moeten komen.
Ik kan niet zeggen dat ik daar te porren voor ben, maar ben op een gegeven moment gaan proberen op het eind van het warme/hete douchen mijn armen en benen af te spoelen met koud water, echt koud. Direct daarna droog ik als eerste mijn armen en benen af (niet tegen de haren in). Sinds ik dat doe heb ik er werkelijk waar nooit meer last van. Alleen als ik haast heb en ik vergeet koud te spoelen, dan merk ik het direct. De jeuk houdt dan 10-20 minuten aan, heel irritant.
Probeer het eens een aantal dagen, zou ik zeggen.
Same.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 12:10 schreef niet_toegestaan het volgende:
[..]
Goed idee, ook vooral met de haren meedrogen moet ik eens proberen.
Ik? 1 Keer per dag, als het warm is 2 keer. Maar heel kort, 5 minuutjes ofzo en niet erg warm.quote:
quote:Op donderdag 1 juli 2010 23:47 schreef childintime het volgende:
[..]
Ik? 1 Keer per dag, als het warm is 2 keer. Maar heel kort, 5 minuutjes ofzo en niet erg warm.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |