en de domstequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef jpg97 het volgende:
Kun je nagaan dat JIJ het snelste zaadje was destijds
"de domste zaadje" ?quote:
Jij beweert dat mijn topics slechter van kwaliteit zijn als het gemiddelde in klaagbaak?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:36 schreef Fortitudo het volgende:
wat een topicdiarree komt er elke dag van jouw vingers
heb je niks beters te doen?
chickies scoren bijvoorbeeld, bij voorkeur minderjarig.
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef Hetiszover het volgende:
Toen jij nog niet geregistreerd was op FOK ! was alles beter.
De waarheid is hard hequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef Hetiszover het volgende:
Het is slechter DAN en even slecht ALS.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:38 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Jij beweert dat mijn topics slechter van kwaliteit zijn als het gemiddelde in klaagbaak?
Ga eens in op mijn OP i.p.v. op de man spelen stomme idiootquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:41 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Het is slechter DAN en even slecht ALS.
Maar dit topic is inderdaad bedroevend slecht. Lijkt wel een aandachtshoer die zogenaamd zelfmoord wilt plegen, maar dat alleen jarenlang verkondigd zonder het uiteindelijk te doen. Dus gewoon roept om aandacht.
Kop een trein, en misschien, heel misschien bestaat er zoiets als reïncarnatie zonder grenzen van tijd en ruimte en kom je terug op aarde, 200 jaar eerder zoals je wenste als een jongetje met het downsyndroom
Ik heb heul die OP niet gelezenquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:44 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Ga eens in op mijn OP i.p.v. op de man spelen stomme idioot
quote:
Jij begonquote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:48 schreef D.D.W. het volgende:
Een hoop mensen voelen zich aangesproken hier volgens mij, door al dat bier te weinig hersencellen over om normaal te reageren misschien
Klopt, dat was meneer Com Puter.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Bill gates heeft de computer niet uitgevonden...
Ik hoop dat je giechelde toen je dit typtequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:52 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Klopt, dat was meneer Com Puter.
quote:
Hihi.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef leppeh het volgende:
[..]
Ik hoop dat je giechelde toen je dit typte
"Chicks"quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:54 schreef jpg97 het volgende:
Kijk beste mensen, hier hebben we de kern van het verhaal:
[..]
Marilyn Monroe aandouwen?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:56 schreef Otis2.0 het volgende:
200 jaar geleden lijkt me niet beter dan nu. Wel lijkt het me tof om in de jaren '50 te leven.
Want dat weet je uiteraard als je 20 jaar geleden geboren was.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:57 schreef Muzz_ het volgende:
Als ik 25 jaar eerder was geboren zou ik bepaalde goede aandelen (google en shizzle) hebben gekocht en nu met pensioen gaan.
Gelukkig hoef jij je daar als homofiele jongeman geenszins zorgen over te maken.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:56 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
"Chicks"haha, zo veel mensen die beweren een "chick"
te hebben, kijk ik vervolgens op een foto om te concluderen dat ze er eerder uitziet als een lelijke faggot
Ik mag dan wel mijn herinneringen meenemen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Want dat weet je uiteraard als je 20 jaar geleden geboren was.
quote:
die beidequote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:33 schreef Hetiszover het volgende:
quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij je daar als homofiele jongeman geenszins zorgen over te maken.
En ik ben homo want?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:58 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef jij je daar als homofiele jongeman geenszins zorgen over te maken.
"Te vroeg geboren middels een Ventouse bevalling "quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 16:59 schreef leppeh het volgende:
Ik denk trouwens dat je de TT moet laten aanpassen naar "Te vroeg geboren", gezien je intellectuele capaciteiten
Ja leg dat maar eens uit aan je ouders.quote:
Volgens mij voel je je inderdaad erg aangesproken door mijn OP, en realiseer je je nu dat je maar een nietszeggende onbelangrijke vbmo'er bent en maar beter een overdosis slaappilletjes kunt slikken vanavond?quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 17:02 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Ja leg dat maar eens uit aan je ouders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |