De wereld bevalt me niet.. alles is tegenwoordig geautomatiseerd, afhankelijkheid vormt tegenwoordig de sleutel tot succes, maar ook tot nederlaag.
In mijn omgeving zie ik alsmaar hetzelfde, mensen die voor school verschillende projectmanagement methodieken moeten kennen en kunnen toepassen of andere knullige zaken waarmee je later wordt geconfronteerd in het bedrijfsleven..
wat een onzin

back to the roots mensen, toen vrouwen nog behaard en verantwoordelijk waren, nog niet liepen te kramen als een nagel gescheurd is en mannen sterk en meedogenloos, i.p.v. als een neanderthaler achter een sletje aan te zitten of zich vol te gieten met bier, de industriële revolutie moest nooit plaats hebben gevonden vroeg of laat leidt dit tot de ondergang van de wereld
200 jaar geleden or so was alles dus veel beter, en ik baal ervan dat ik toentertijd niet was geboren zodat ik nog kon genieten van het leven, de mooie natuur en de meisjes, die nu van je verwachten alsof je een god bent om met hen te neuken. Ik zou niet weten wat een computer is, dit heeft mijn leven kapot gemaakt bedankt Bill Gates
klacht lijkt me duidelijk
[ Bericht 0% gewijzigd door D.D.W. op 20-10-2009 16:45:45 ]