ik doe het niet hoor, ik koop altijd kant en klare zakken appels, maar ik ken wat mensen die het wel doen.quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:03 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk niet zo erg netjes, maar oké...
sereneus?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
HIer bij de Deen zijn alle soorten appels even duur, net als de tomaten. Ik denk ook om het kassapersoneel te ontzien
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 11:21 schreef _evenstar_ het volgende:
LB ik weet niet wat er precies is, maar wil je toch even sterkte wensen.
Oordeel van de rechter is binnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rot rechter
Ik wil 'm best wel inzingen op een filmpje als je wil...quote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:57 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik kom steeds uit bij Shawn Colvin : Close Your Eyes
Maar op you-tube krijg ik dan een nummer met een heel andere tekst..
Ja doe es?quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:31 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik wil 'm best wel inzingen op een filmpje als je wil...
Zoals mijn opa zou zeggen, een appel is een appelquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:26 schreef amaranta het volgende:
irue
[..]
sereneus?
Je kan een elstar toch echt niet vergelijken met een pink ladyof een granny smith
![]()
vroegah, HEEL lang geledenquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doe es?want ik zoek me rot
misschien is er geen filmpje van, maar het moet toch ergens vandaan komen?
Hoe ben jij er aan gekomen?
en opa's hebben altijd gelijkquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja doe es?want ik zoek me rot
misschien is er geen filmpje van, maar het moet toch ergens vandaan komen?
Hoe ben jij er aan gekomen?
[..]
Zoals mijn opa zou zeggen, een appel is een appel![]()
Nou, leef je uit danquote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:37 schreef Vicky het volgende:
[..]
vroegah, HEEL lang geledenhadden we een diskette met allemaal liejes erop en een van die liedje was Close your eyes en ik was er helemaal gek op. De melodie is blijven hangen, de tekst niet...
Dus ik ben helemaaldat ik de tekst weer heb.
quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:44 schreef Vicky het volgende:
Link komt eraanff uppen
en ik zing vals
mamaW09quote:Op woensdag 21 oktober 2009 14:30 schreef ik80lll het volgende:
wij laten altijd kant en klare zakken van de ah bezorgen, nog makkelijker...
heeft er toevallig iemand de laatste code uit het blad mama (laatste pagina) voor de site klertjes.com?
ik ga misschien wat bestellen maar dan is wat korting wel leuk (blijf een nederlander hahaha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |